Klikkerdeklikkkk

Ja weer een. Nou en? Gewoon braaf klikken;-)

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

25 reacties op Klikkerdeklikkkk

  1. Ans zegt:

    Nou zit ik met tranen in mijn ogen! Wat lief!!!

  2. Emmelinda zegt:

    Echt he? *tettert in zakdoekje neus leeg*
    Voelt goed. Heeeeeeel goed. *zucht*

  3. Ans zegt:

    Tsjong, ik kan niet meer typen ook! Komt van die tranen, ik zie het niet goed meer!

  4. Emmelinda zegt:

    *Leent Ans Kleenexje* Ja moest ik eigenlijk doen he? Is mooier dan welk moederdagkado ook (al vond ik die gekleide dingetjes ook om te janken. Euh. Van geluk he whaahaa).

  5. Rietepietz zegt:

    Aggossie , je zag de foto van mijn zwangere kleindochter …. je smelt natuurlijk dat je met een a.s. overgrootmoeder van doen hebt ….;-)

  6. Emmelinda zegt:

    Jaaaaaa, nu ik toch de Kleenex klaar had staan snotter ik nog even wat verder. Wat is het leven toch mooi, *snikt en snottert*

  7. rietepietz zegt:

    Ik heb even met een toverstokje gezwaaid en gezorgd dat het ff wat minder smelterig weer wordt vandaag ….* blaast over de hand wat koelte richting Eindhoven *

  8. Emmelinda zegt:

    *trekt bikini weer uit* Ik geloof dat je je toverstokje een klein beetje moet afstellen *rilt* want zo hee, de ijspegels groeien zowat aan mijn neus. Nou mag ik een gegeven ijspegel niet in zijn druppel kijken dus dat doe ik ook maar want het gebaar is natuurlijk superlief :D.

  9. J@n. zegt:

    Smelten? Je bent toch niet van chocola!? πŸ˜‰

  10. Emmelinda zegt:

    Gelukkig niet, dan vrat ik mezelf op (chocolafreak) πŸ˜‰

  11. Emmelinda zegt:

    Als ik van chocola was wel. Begon ik bij mijn tenen πŸ˜‰

  12. Oke …dan stuur ik nog wel een bescheiden zonnetje jouw kant op πŸ˜‰

  13. Emmelinda zegt:

    Graag. Maar hou nog wel genoeg over voor jezelf he ;-).

  14. J@n. zegt:

    Laat je dan ook nog iets over voor Marc? πŸ˜‰

  15. Emmelinda zegt:

    Nou vooruit. Het kleinste teentje dan. Ghehehe πŸ˜‰

  16. Marika zegt:

    Oohhh… *snik* En nu krijgt ze vast een iPad? πŸ˜€

  17. Emmelinda zegt:

    Hahaha, nee ze heeft net haar IPhone. Zelf betaald overigens πŸ˜‰

  18. Snif snif, bijna een traan toen ik het las.
    Saludos de Albert

  19. Emmelinda zegt:

    Ook een doekje? *laat doos Kleenex zien*
    Groetjes terug! πŸ˜€

  20. StΓΊkken minder warm …ben je al aan anti-vries toe?

  21. Emmelinda zegt:

    Hahaha, ja bijna. Ook binnen is het nou weer een beetje te doen. Goh ik was echt helemaal van de leg hihi ;-). Het is toch wat, niks gewend gewoon :D.

  22. Werelds compliment *is heel blij voor mama en papa* gaat heel veel liefde vanuit toppie πŸ™‚

  23. Emmelinda zegt:

    Echt he? Vind het ook zooooo lief :D. Hebben we het toch goed gedaan πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

