Hmmz…

Wie denkt dat het zo gepiept was (wees gegroet Maria gerust, niet wéér een log over rare práchtige geluidjes) om Marc mee naar huis te nemen als een stapeltje boeken vergist zich lelijk aardig. Mén…wat heeft hij me laten zweten deze log wordt mede mogelijk gemaakt door Rexona. Hij vond me wel leuk (DUHHH. Doe normaal joh, dat snap je toch metéén?! *kucht*). Maar verder dan me bijvoorbeeld uitnodigen om vakantiefoto’s in te plakken, zijn auto te helpen wassen en bij zijn vriend te gaan eten kwam het niet *slaat ogen ten hemel*.

Na dat etentje werd het tijd om hem voor het blok te zetten naar huis te gaan. Omdat Marc ook die kant op moest (hij woonde weliswaar al in Utrecht maar logeerde in het weekend bij zijn moeder, twee bochten bij ons vandaan) gingen we samen. Nu gaat bij mij nooit iets normaal (het lot en/of omdat ik dat nou eenmaal leuker vind) dus slingerde ik hem op mijn bagagedrager (kijk Gers Pardoel; dàt is het werk he), fietste die lange knul de steile spoorbrug op terwijl zijn stelten haast over de grond sleepten en zette hem bij zijn ouders thuis af.

Tsja en toen. Dat moment he. Dat je eigenlijk naar huis moet maar twijfelt wat je moet doen. Ik bedoel dat wat in films zo mooi gaat in het licht van de lantaarnpaal potje toepen natuurlijk of voor de voordeur bij het afscheid, met zo’n mooi muziekje op de achtergrond. Maakte ik er een mooie vriendschap mee kapot of kwam er dan eindelijk een antwoord op de vraag hoe het nou eindelijk zat? Van hem werd ik ook niks wijzer dus nam ik de gok en pompte mijn fietsband op.

Het is maar goed ook; vakantiefoto’s plakken we dan niet meer in*, de auto wassen doe ik niet meer** en fietsen doet ie nog steeds niet***.
Maar gelukkig mag ik hem nog steeds zoenen

N.B. Nee, je keek er niet overheen. Bij die kuch in de eerste alinea staat niks. Dat ben ik niet vergeten. Ik ben nu écht verkouden. Dat krijg je er van als je met zulke dingen spot 😉

*Digitaal tijdperk he ;-).
**Ja hee, hij versiert maar wat anders. WAT anders he, niet IEMAND anders 😉
***Ik heb zijn fiets verkocht. Met toestemming. Wat zeg ik? Ik heb nog nooit zoveel toestemming gehad. Hij háát fietsen!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

36 reacties op Hmmz…

  1. Ans zegt:

    Hihihi, hij haat fietsen, als hij niet zelf hoeft te trappen! Achterop zitten is natuurlijk een heel ander verhaal! Vakantiefoto’s inplakken van een vakantie waar je zelf niet bij geweest bent? Grrrmbl!
    En de auto wassen… ik kan mij dingen voorstellen die toch wel iets romantischer zijn! Kon je het emmertje sop niet over hem heen gooien? Heel per ongeluk expres! Wie weet wat daar uit voort gekomen was!!! Mag je ook zoenen als je verkouden bent?

  2. Emmelinda zegt:

    Moet je alleen niet zien hoe opgevouwen hij moet zitten achterop, die lange stelten van hem in zijn nek hahaha.
    Ja en ik dééd het nog ook. Kon mij het schelen. Ik ben zelfs mee gegaan om zijn ouders een goed nieuw jaar te wensen, van dat soort smoezen. Ik was natuurlijk overal voor in. Zelf had ik geen auto en om hem mijn fiets te laten wassen? Hahaha ;-).
    *grinnikt* Ik heb wel iets uitgevreten met de tuinslang, dat telt ook he? Maar dat wassie zeker gewend. Kwam ook niks van, zoals je in films wel eens ziet. Ik ben zelfs met hem en zijn vrienden uit geweest. Ook niks. Toen was ik het zat hahaha.
    O ja hoor, ik mag best zoenen als ik verkouden ben. Ik ben een hele goede verpleegster *laat dokterskoffertje zien*, als hij iets oploopt ben ik er als de kippen bij *laat spuit zien* 😉

  3. Emmelinda zegt:

    Ja juist, anders stond ik nu nóg te wachten vrees ik 😉

  4. Emmelinda zegt:

    En hij ook 😉 Hihi 😀

  5. Emmelinda zegt:

    Zo. Dat waren onze kortste reacties ooit he? 😀

  6. Ik zwijmel …pure romatiek natuurlijk … en zó herkenbaar ! Maar wij vrouwen weten gelukkig héél goed hoe we aarzelende lovers een duwtje in de goede richting kunnen geven ….. duidelijk …., hier schrijft een vrouw die óók met dat bijltje heeft gehakt

  7. Emmelinda zegt:

    Hahaha het is toch wat met sommige mannen he? We duwen wat af, als de zorgverzekering dat tegenwoordig maar dekt zeg. Maar alles voor het goede doel wijzelf natuurlijk! 😉

  8. Ja precies , als ik niet een iétsepietzie geholpen had werd ik misschien nu nóg wel netjes door Henk thuis gebracht en nagezwaait bij het naar binnen gaan 😉 Kun je zo’n jongen toch niet aandoen?

  9. Hihihi dus je begon een heitje voor een karwijtje 😉 Alleen kwam dat heitje maar niet over de brug en zetten je hem maar op je ba/gage/drager 😉 Het is leuk dat het niet zo *traditioneel* is gelopen anders was je nu nog zijn auto aan het wassen en vakantiefoto’s aan het plakken hihihi. 🙂

  10. Emmelinda zegt:

    @Rietepietz;-) Hahaha, kijk dat bedoel ik nou. Sommige dingen moet je gewoon voordoen he? Anders was ik nu nog tegen die brug aan het opfietsen vrees ik. Oh nee wacht, niet lang daarna had ik mijn rijbewijs. Is toch een stuk comfortabeler ;-).

    @Laura; Hihi ja en gelukkig waren het geen vakantiefoto’s met allemaal scharrels van hem er op, zou toch wat zijn he, maar hebben we samen NIEUWE vakantiefoto’s gemaakt ;-). Die we overigens gewoon in van die schuifhoesjes gedaan hebben hahaha.

  11. We gaan natuurlijk niét verklappen hoe de heren “over de brug kregen ” !

  12. Emmelinda zegt:

    Potje Rummikubben toch? 😉

  13. ach iedere vrouw heeft zo haar eigen trukjes natuurlijk ,wij moeten niet willen voorzeggen 😉

  14. Emmelinda zegt:

    Zo is dat. Ik weet ook niet of iedere man er van gediend is?? ;-). Ik wil die verantwoording niet op me nemen 😀 Want hoe zeggen ze dat ook weer: behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst 😉

  15. DharSon zegt:

    Eigen initiatief is altijd beter, blijf je tenminste niet met vragen zitten… 🙂 Je had dan geen mooi licht en romantische muziek, maar wel vlinders toch?!?! Dat is toch het allerfijnst?!

  16. Emmelinda zegt:

    Ja joh, die waren niet meer te temmen ;-). Daarom moest ik er wat mee, het duurde me allemaal te lang. Sommige dingen kun je maar beter weten, hihi 😉 Et voila :D.

  17. @emmelinda en @rietzepiet,
    Ik zit hier met alle fantasie te raadselen hoe jullie beide de heren over de streep hebben getrokken en dat blijft zoals ik lees *acher gesloten pennen* 😉

    Ik heb de mijne jaloers (niet bewust)gemaakt, hij was ook iets traag en ja iemand anders vroeg me na een tijdje uit, is niks mis mee als meneer niet wist wat hij wilde,dus ging ik met iemand anders biljarten,toen kwam Ger de kroeg naar binnen bekeek het even pakte me op zijn schouders en zei *jij bent mijn meisje* sneu voor die ene knul . Maar het kwartje was gevallen bij Ger :p

  18. Emmelinda zegt:

    Ah kijk, ik heb te lang gewacht; dat biljarten was misschien slimmer geweest. Dat heb ik ook veel gespeeld, ook in die tijd. Biljarten speelde dan best een grote rol in jouw leven he? Hihi. Lang leve de biljarttafel! Toch cool van Ger, dat is ook zo’n moment he, durf ik of durf ik niet 😉

  19. J@n. zegt:

    Hopelijk heeft Marc dan andere bezigheden om in conditie te blijven als hij zo’n hekel aan fietsen heeft. 😉

  20. Emmelinda zegt:

    Ja hoor, gelukkig wel. Ik laat hem rennen naar de winkel, laat ‘m in mijn hoogste struiken klimmen om te snoeien en hij vliegt de deur uit als ik weer klusjes voor hem heb liggen. Komt dus helemaal goed 😉

  21. HansDeZwans zegt:

    Ik ben hier toevallig terecht gekomen en weer een leuke blog ontdekt. Vrouwen die mannen over de streep trekken, die wil ik ook wel tegenkomen. In welke provincie zijn zij (lees vrouwen-die-mannen-over-de-streep-trekken) het meest vertegenwoordigd?

  22. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Hans voor het compliment, leuk je te ontmoeten. Hmmz, geen idee eigenlijk waar dit virus verschijnsel het meest voorkomt. Misschien is daar wel onderzoek naar gedaan? 😉

  23. Marika zegt:

    Leuk om te lezen hoe dat gegaan is. Je had er wel wat voor over hè, ik had hem laten fietsen hoor whahaha.

  24. Emmelinda zegt:

    Hahaha, misschien was dat best gevaarlijk. Zo op die steile brug en dito afrit 😉

  25. Youke zegt:

    Ik heb er nu 1 aan de haak geslagen, waarvan ik denk: eerst nog maar even zien of dit wat wordt. Krijg je dat hij op twitter zn status aanpast naar not single anymore (ik laat het gewoon op single staan).
    En dat je hem moet aansporen om mee te helpen met koken. En aanbieden om de afwas te doen? Uhm nee. Dat is toch geen man van deze tijd? Hij wordt notabene 40 volgend jaar.
    Zucht

  26. Emmelinda zegt:

    *leent zweepje aan Youke*. Overigens zou ik willen dat Marc juist iets minder hielp in de keuken. Het formaat is niet geweldig (van de keuken, Marc is oke) en we lopen elkaar in de weg *verbergt wurgneigingen*. Of hij moet besluiten bij te bouwen 😉

  27. tagrijn zegt:

    Samen auto wassen; het pril geluk kon niet op dus. Maar ja, liefde komt soms met een ingebouwde vertraging, eerst elkaar aftasten (figuurlijk) en dan pas letterlijk. En dat kan me toch lang duren…,.

  28. Emmelinda zegt:

    Dat is toch van de zotte he? Het zou verboden moeten worden 😉

  29. Wat heb jij het zwaar gehad in die begin dagen 🙂 Heb met je te doen of met Marc daar twijfel,ik nog over 🙂

  30. Emmelinda zegt:

    Hahaha, dat is een goeie. Hij moet maar eens een eigen weblog aanmaken om dat kenbaar te maken 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

