Nickelback

Als ik een log zou moeten schrijven over het concert van afgelopen zondag zou ik er eerst een url onder plakken zodat jullie (hernieuwde) kennis konden maken met deze muziek *lacht dan vanwege jullie haast om weer op het kruisje te klikken om zo van die herrie pagina af te komen (omdat jullie natuurlijk snel verder willen lezen over het fantastische concert)* en er op wijzen dat Chad, de zanger, er stúkken beter uitziet tegenwoordig sinds ie zijn portie poedelhaar aan Fikkie heeft gegeven. Maar dat laatste zou ik dan doorstrepen. Ik ben tenslotte geen verliefde puber *kucht*.

Dan zou ik vertellen dat ik uitriep, tijdens het bekijken van de nieuwe clip op tv, dat ik hen en zeker Chad wel eens live zou willen zien. Hierna zou ik jullie vragen of ik al verteld had dat Chad er tegenwoordig zo leuk uitzag. Ook zou ik niet vergeten te schrijven dat Mies meteen aan het googlen sloeg en uitvond dat toevallig (!!!) die week de voorverkoop begon voor het concert in Nederland *juicht*.

Daarna zou ik uitleggen dat het natuurlijk ook mogelijk is de centen te sparen en gewoon thuis een schijfje in de lade van de DVD-speler te mikken maar dat we, Mies en ik, natuurlijk Chad willen zien, die zo leuk uitziet zo dol zijn op de sfeer in de zaal en het zichtbaar genieten van de bandleden tijdens het spelen van de mooie nummers.

Dan zou ik doorgaan met het concert zelf, dat we na het voorprogramma haast weggeblazen werden door het geweld van die heerlijke Chad gitaren en het rijtje van boxen. Ik zou ook kwijt moeten dat de zanger zo leuk was om te zien tussen de nummers door grapjes maakte. Waarschijnlijk zou ik dan grappen dat ze zo leuk waren dat we ons bijna afvroegen of we nou voor de lol kwamen , voor Chad of voor de muziek en dan iets onder de smileys van de afsluiting schrijven met een sterretje.

Ik zou beslist noemen dat die lieverd (Mies, niet Chad) emotioneel een beetje incontinent werd vanwege een bepaald nummer en ik haar in mijn armen nam om te knuffelen omdat ik het begreep. Dan zou ik het hebben over Chad het publiek dat meezong, dat ik kippenvel kreeg, de fototoestellen gewoon naar binnen mochten en dat we bijna vooraan stonden zodat we goed konden genieten van Chad de muziek. Ik zou ook een lolletje maken over de oordopjes die weliswaar niet zo charmant uit mijn oren staken maar zeer effectief waren en dan twijfelen of dat wel in het logje zou passen in mijn oren deden ze dat in ieder geval niet.

Als ik een logje zou moeten schrijven over het concert sloot ik niet af met dat het als muziek in mijn oren klonk (omdat ik dat al vaker gedaan heb). Ik zou, denk ik, iets verzinnen over het genieten met volle teugen en dan combineren met het rennen naar Burger King voor een beker drinken vanwege de hitte en het meebléren in de zaal. Daarna zou ik nog een keer de naam Chad laten vallen en de boel hier en daar opleuken met sterretjes waartussen ik dan zogenaamd zou kuchen (want ik ben natuurlijk helemaal niet verkouden, gekkie toch).

Gelukkig leven we in een vrij land…..

…en moet ik, in dit geval dan, helemaal niks*.

*Het zou er op kunnen lijken dat Chad behoorlijk knap is. Dat valt wel mee. Knap is ie zeker. En vooral met gitaar. Er zijn echter mooiere mannen al is hij echt niet lelijk. Sterker nog, hij is behoorlijk opgeknapt na het bezoek aan de barbier. Maar ja, ik denk dat ik dit gewoon leuk gevonden had in deze log. Als ik hem (de log, niet Chad) ooit schrijf. Dus.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

48 reacties op Nickelback

  1. Jouw kennende had je op die grappen van Chad wel een grapje terug als je in bezit van een microfoon was geweest *was het stand up comedian geworden * hihihi :p Toch heerlijk om mee te kunnen zwijmelen en dat samen met je dochter, maar je kunt rustig toegeven van je incontinentie dat schuif je toch niet op je dochter *jaaa kheb je door hoor * 😉 O en nieuwschierig hoe ik ben klik ik op die url is het niet beschibaar in het land van de Germanen *heb ik weer* hahaha 🙂

  2. Emmelinda zegt:

    *verstopt verschrikt pakje Tena Lady achter rug* Wie ikke? Hoe kom je d’r bij? ;-).
    Hahaha, nou ik riep wel het een en ander maar ja, dat hoorde ie niet natuurlijk. Ik weet ook niet of ik wel zo’n grote mond gehad had als ie het wél gehoord had hihi. Hij deed het wel superleuk. Ik ben ook eens naar Anouk geweest en zij deed dat ook, de boel grappend aan elkaar praten, was ook zeer geslaagd. Hou ik wel van ;-).
    Ja, het was echt klasse. We waren helemaal onder de indruk van Chad het hele concert. Super om geweest te zijn. Het publiek was ook zo rustig, dat heb ik wel anders meegemaakt. Duwen en voorkruipen. Had ik hier toch zeker verwacht maar dat kwam niet. Gelukkig maar want daar heb ik zo’n hekel aan.
    Nou jaaaaa watflikkenzejounou? Ik denk dat wanneer je het begin hoort dat je het nummer wel kent. Wat raar he, dat het niet beschikbaar is bij jullie daaro? Wat een mafkezen 😉 *doet “tssk tssk”*.

  3. Ja ik sta op de barricade het zou verboden moeten worden euhhh niet het filmpje maar het niet vrijgeven in vakantieland 😉

    Ja ik zie het pakje tena wel,als je maar niet teveel niest dan kom je er wel mee uit hihi 😀

    Haha dus je had wel een interactie met Chad nou ja jij hoorde hem, bij jou kon die liplezen *foeiii em niet op die toer he* 😉

    O anouk heeft ook goeie singles en daar ben je ook geweest, moooiii en is ze dus geen *bitch* ? Dat hoor nl soms op radio en tv….nou je heb er geloof ik wel meer live gezien krijg ik zo de indruk *kijkt tikkeltje jaloers en geniet stiekum mee * 😀

  4. J@n. zegt:

    Ja als,als,als de as breekt valt de kar en als de hemel naar beneden komt hebben we allemaal een blauwe muts op. Als bestaat niet en kijk maar uit met je linkje. (zie mijn blog ;-))

  5. Emmelinda zegt:

    @ Laura; Weer eens iets anders, op de barricade staan ipv hangen he;-) Hihi.

    Och weet je, dan wring ik ‘m toch weer uit? Ghehehe.

    Wie ikke? Zou ik noooooooit aan denken :P. Neuh, hij heeft mij niet gezien. Stond een handjevol mensen voor ;-).

    Bij het concert in ieder geval niet. Ze overdrijven sommige dingen natuurlijk in de media al lijkt ze me geen makkelijke als je haar in de weg zit. Geen idee wat ik er van moet geloven. Het concert was super 😉

    @J@n; Oeh, een blauwe muts lijkt me best leuk ;-). Ja poeh, spannend he? Misschien komt de volgende log wel vanuit de bajes. ALS…. 😛

  6. J@n. zegt:

    Overigens, hij maakt een heel aardig stukje muziek, maar de haren!!! Oef, maar dat is misschien wel jalouzie van mij. 😉 En die bajes maakt voor mij niet uit, ALS je maar blijft bloggen! 🙂

  7. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja, dát is dus dat afschuwelijke poedelkapsel waar ik het over had. Op het moment heeft ie een keurig kort koppie. Eigenlijk geen rock-koppie. Nu ziet ie er ongeveer zo uit: http://www.youtube.com/watch?v=x_wfoY56JGc. Veeeeel beter he? ;-).
    Ohhhh wat is dat lief om te lezen, ik ga mijn stinkende best doen. In of buiten de bajes ALS ik tijd heb 😉

  8. J@n. zegt:

    Idd stukken beter!
    Ik had er wel ’n reclame over een toilet voor zitten……….
    Zegt verder niets hoor! 😉

  9. Marika zegt:

    Dat nummer van het linkje ken ik wel! Ik had tot nu toe echt nog geen idee want alles wat ik gevonden had van hen kende ik niet. Heb altijd gedacht dat dit nummer van een andere band was hahaha, de naam Nickelback is blijkbaar nooit blijven hangen bij mij. 😉

  10. Emmelinda zegt:

    @J@n; En bij het concert was het nóg beter had ik al verteld dat ie zo leuk was?.
    Hahaha ja dat zag ik. Daar krijg ik dus de jeweetwel van 😉

    @Marika; Maar Chad nu wel he? Anders noem ik hem nog wel een paar keer ;-). Maar idd, daarom had ik dit nummer gelinkt. Ik denk dat je “Hero” ook wel kent. Maar volgens mij had ie daar ook een poedelkapsel, overigens net zoals in de eerste link.

  11. Ans zegt:

    Als je dat geschreven had, zou ik begrepen hebben dat jullie het erg leuk gehad hebben en vooral genoten hebben van Chad!

  12. Emmelinda zegt:

    Whaahaaa ik WIST dat jij dit antwoord zou geven, gek he? Ik had het er met een sterretje bij willen zetten maar ik was toch nieuwsgierig. Geinig :D.

  13. Bettina zegt:

    Ha die Emmelinda, zie ik je ineens weer verschijnen…Nickelback is echt mijn muziek! En Chad is best leuk, blijkt wel 😉 ik log niet meer echt veel heb na tig blogs nu sindskort een heel persoonlijk blogje, en ik zit op facebook (welke gek niet ;-)) Greetz van Bettina/Bettje ☺

  14. Emmelinda zegt:

    Heeee wijffie, wat leuk jou weer te zien, Oh echt een superleuke verrassing! Ik heb jou gezocht joh maar sniksnik, kon jou niet vinden.
    Ik heb nog op je achternaam gezocht (tenminste ik meen dat het jouw achternaam is, een oude log van je heette zo) maar kwam ook niet verder. Vond ik zo jammer en tadaaaaa daar ben je :D. Wat leuk! Ik heb ook facebook (al weet deze gek nog steeds niet wat ik er mee moet hahaha). Als je dat leuk zou vinden is de mijne te vinden op emmelinda.tasorganizer ;-). Ah je bent nog steeds dol op muziek hihi (gaat ook nooit over denk ik he?), ja mooi is ChadNickelback he? Naar jouw logje kom ik nu kijken, hop aan de kant, laat me er door…zoefffff

  15. Bettina zegt:

    Jaaaaa leuke vent eh muziek en leuk je reactie, ik ga je gelijk zoeken!!! op het smoelenboek!! X

  16. Emmelinda zegt:

    Ik ben je nu aan het spammen op je log ;-). Hihi. Tot smoels :D. En logs. Oh echt leuk ditte. Ik kreeg een mailtje dat er een reactie was en zag “Bettina”. Ik wist niet hoe snel ik er op moest klikken om te weten of jij het was of een andere Bettina die hier toevallig voorbij kwam. Maar jippieeee…jij bent het! *doet vreugdedansje*

  17. Bettina zegt:

    Ahhhh wat leuk! *danstevenvrolijkmee* ;-)))

  18. tagrijn zegt:

    Wat jammer dat je dit allemaal niet hebt opgeschreven. Was best heel nieuwsgierig naar jullie ervaringen.

  19. Emmelinda zegt:

    @Bettina; Oei, sorry ik stond op jouw voet. Ik ben ook zo’n houten Klaas he 😉

    @Tagrijn; Hahaha. Goed, als je braaf bent wil ik er nog wel een logje over maken. Die andere gitarist was ook best de moeite waard 😉

  20. Bettina zegt:

    ja en bedankt eej….*hinktweg* ;-))

  21. Emmelinda zegt:

    Ho wacht, laat het me goedmaken. Mag jij even met mijn bellenblaas oke? 😉

  22. Bettina zegt:

    jaaaa leuk, dan mag je nog ffkes proberen dat rondedansje de goede kant op te laten draaien hihi

  23. Emmelinda zegt:

    Ik ga oefenen. Beloofd. Komt vast goed hihi 😉

  24. zucht….. , is dát pech hebben , ik had er natuurlijk echt álles van willen weten want ik heb geen idéé over wie het gaat ! Nou ja , een mens kan niet álles hebben natuurlijk 😉

  25. Emmelinda zegt:

    Nee sorry *kijkt streng*. Ik zou over mijn hart kunnen strijken natuurlijk. Maar ja, doet best pijn he, zo’n heet geval. Het strijkijzer, niet Chad ;-).

  26. Gelukkig heb ik mijn eigen Chad maar eh…. die zingt niet , hij zinkt wél !

  27. Emmelinda zegt:

    Mijne zingt dan wel…alhoewel…dat noemt ie zo ghehehe 😉

  28. Je had recencent moeten worden 🙂 Off topic je krijgt de groeten van Sabine, sprak haar vanavond.

  29. off topic, zal op volgende log fotootje van haar zetten 🙂

  30. Emmelinda zegt:

    Misschien, later als ik groot ben ;-). Dank je wel voor het overbrengen van de groetjes, grappig. Als je haar weer ziet wil je haar dan de groeten terug doen? Ik ben benieuwd naar de volgende log. Blijft toevallig he, ditte. Zo maf :D. Zo klein als de wereld soms kan zijn.

  31. Spiderwoman zegt:

    Heeeeeej Wijfske!!!
    De allereerste keer, dat ik met alle 8 spinnenpootjes tegelijk, een angstaanval gewoon blont negerend (want ik VIND me dit toch een portie eng) reageer op/in??? een BLoggghhh….brrrrrrrrr… akelig woord. Wat een ouderwetse muts ben ik toch.
    Meid, wat ontzettend leuk ditte!!! Ja, en jij natuurlijk, maar dat was al bekend 😉
    Moet nog effe wennen hier hoor, hang nog enigszins verward in mijn ongecontroleerde webje te bungelen, maar wilde je efkes laten weten dat ik je lees: BIG Sister is watching you waaaahahahahaha.
    Knuffies, Spiderwomen

  32. Emmelinda zegt:

    Ohhhhh wie we dáár hebben, wat leukkkk! Welkom wijffie, heeeeeel erg welkom. Da’s nou echt een verrassing :D. Nou je eerste stap in deze wereld is gezet, nu nog een eigen log (jaja, ik héb het je wel eens gezegd dat jij dat uitstékend zou kunnen ;-)).
    Hahaha, laat je me nou blozen? Gekske :D.
    Ik vind het gewoon super dat je dit gedaan hebt (je weet wel waarom ;-)), waardeer ik héél erg. *gooit als beloning dikke vlieg in web*.
    Dikke knuffff terug, ik was jou net aan het mailen hahaha.

    • spiderwoman zegt:

      HAPPPP YAMMMMMMMMMM hahahaha.
      Nee joh, ik laat je niet blozen, dat doe je lekker zelf!! Jouw verantwoording (grinnik)
      Waar vind ik die smileys????
      En wat lastig, dat ik steeds mijn gegevens moet invullen voordat ik mijn reactie plaats.
      Ik zal me wel ergens moeten inschrijven zeker om dat te omzeilen (aan mijn zijden draadje)?

  33. Emmelinda zegt:

    Ik braak bij het idee maar goed, omdat ik jou er een plezier mee doe. Met de vlieg, niet met mijn blijdschap hahaha, die is echt ;-).
    Ja dát is hier dan weer vette pech. Alleen ; – ) aan elkaar enzo tellen, er is geen apart venstertje voor waar je ze kunt aanklikken. Euh. Zover ik weet, loop hier nog niet zo lang rond hihi.
    Dat vrees ik ook, bij mij blijft alles staan in het venstertje maar dat komt vast omdat ik hier die log heb en aangemeld wil blijven. Je moet trouwens wel even van de gelegenheid gebruik maken en je webwinkel bij de url zetten ;-). Je weet nooit waar het goed voor is hihi. Of de naam van je eigen weblog die je straks gaat maken natuurlijk 😛

    • spiderwoman zegt:

      Jaaaaaaaa, heb um dooooooooor: het smileyplaatje komt vanzelf!!!!!! OOOOOOOOWAUAUAUWWW!!! Er gaat een WERELD van WONDEREN voor mij open hahahaha.
      Dus naast mailadres en naam moet ik OOK iedere keer mijn WEBwinkel opschrijven???
      Mèn, ben ik alleen al daar 6 jaar mee bezig….
      Um…. url….um….bedoel je bij “site”???
      Zal het meteen efkes uitproberen zo. Voel me echt een fossiel nu…. levend, dat dan nog net wel…
      pfffffffff……..

    • Spiderwoman zegt:

      Effe een uitprobeerseltje…sorryyyyyy….

      _____

  34. Emmelinda zegt:

    Ja heeeee, moest ik hier helemaal naar toe komen rennen 😛
    (jaja van mezelf ;-))

    • Spiderwoman zegt:

      Ik beantwoordde de vorige keer, bij uitprobeerseltje, per mail…. w��r wat geleerd. Ik ging steeds naar de site… en een hele tekst is gewoon niet geplaatst…zucht…. foutje mijnerzijds zeker. Ooooow, voel me een nog net levend fossiel hiero :% SNORRIEIEIEIEIEIEIEIEIE

      _____

  35. Emmelinda zegt:

    Zal zo effies kijken, het hoeft niet aan jou te liggen wijffie want er verdwijnt wel eens vaker iets bij spam heb ik inmiddels geleerd. Zal zo even het beheerdersscherm induiken *trekt zwemspullen aan en zet duikbril op*. Dusseuh, even wachten met dat fossielgevoel he, fossiel :P.

  36. Emmelinda zegt:

    Was dus niet jouw fout wijffie, hij hing vast in een ander web; het spamweb. Heb um bevrijd.
    Nope, je moet niks, als het zo gaat is het prima maar ik bedoelde dat je nooit weet wie er op klikt. Wie weet kopen ze wel iets snappie? 😉 Tiptiptip

  37. Emmelinda zegt:

    Ik zag het, ben zo terug 😉

  38. Je hebt genoten en dat is toch het belangrijkst. Het is niet echt mijn smaak, maar dan krijg je weer dat smaakverhaal. Maak er een mooie zondag van. Dat zal hier met ruim 30 graden wel lukken.
    Groetjes Mara

  39. Emmelinda zegt:

    Daarom, gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak anders kregen we allemaal dezelfde logjes. Behalve in mijn geval want ik moet deze nog schrijven ;-).
    Och Mara ik heb met jullie te doen, wat een straf, wat een straf. Geintje! Geniet er maar lekker van!

  40. Nicky zegt:

    *googled Chat Nickelback*
    Echt, ik heb werkelijk géén idee! Leuk dat julllie genoten hebben!

  41. En daar gaat ze weer als een speer naar Nickelback ehhh Chad *valt in katzwijm* 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

