Emmelimerick

null

Een feministe in het limburgse plaatsje America
hield er echt hele vreemde principes op na.

Ze noemt een bepaalde groente niet bij naam.
Zo treft het haar geen enkele blaam

wanneer ze het weer eens heeft over een mamrika.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012, Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

31 reacties op Emmelimerick

  1. Ans zegt:

    Hahahah, het is ook oneerlijk, je hebt pap, pap-rika, pa-pavers, pa-ardebloem en ge-pa-steuriseerde melk en voor de vrouwen blijft weinig over. Nou ja, het ma-deliefje, wat weliswaar een erg lief bloempje is, maar wel verschrikkelijk klein! O ja en de ma-r-griet, dat is zelfs dubbel vrouwelijk!

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi ja en gelukkig is die ook nog mooi. Maar idd, het is niet echt eerlijk verdeeld he? Margarine is ook zoiets : ma of Marga hihi. Maar zelfs MAn is vrouwelijk ghehehe πŸ˜‰

  3. Ans zegt:

    Hahahah, ja, daar had ik nog niet aan gedacht!!!

  4. Bettina zegt:

    Ik vinnut knap hoor, hoe kom je erop! Fijn weekend meissie! X

  5. Spiderwoman zegt:

    Wat dacht je van MAcht, MAagd, MAmmografie, MAlloot, geMArineerd…valt wel mee, toch? LOL
    Leuke EmMAlimmerick (gnagna)

  6. J@n. zegt:

    En wat was het ook weer, papagaai of papegaai?

  7. J@n. zegt:

    Nou zeg, jij bent schnel!

  8. Ans zegt:

    Maar pa-pillotten, pa-nne, pa-rkeren, pa-ndemonium, pa-ling (Chinese vader?), pa-rachute, pa-raplu, pa-ria (hm…gek woord zo), pa-rasiet, pa-ardenmiddel, man-kracht, va-andrig, va-riatie etc. Ik stop maar, ik begin door te draven!,

  9. Een llmerick naar mijn hart!
    Wat vind je van: woMAn?

  10. Ohhh, jij bent echt gΓ³ed!

  11. Ik was uit varen en speelde de MAtroos maar je , dan kom ik hier gewoon te laat en is alles al gezegd ,dat is een beetje MAtig πŸ˜‰

  12. MAra heeft moeten glimlachen om jouw woordspeling. Ook ik vind het goed gevonden.
    Fijne zondag toegewenst en lees het grote nieuws maar bij ons.
    Saludos de Albert

  13. Emmelinda zegt:

    Hihi, nou dank jullie wel. Ik ben zojuist gaan kijken en van harte gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws! Ik hoef jullie geen fijne zondag toe te wensen want die kan vast niet meer stuk!

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

