Johoo, johoo, je krijgt nog geen kado…

Kadootje ja. Jij ziet ook álles he?
Zelf geef ik er niet zoveel om als men mij maar genoeg geeft*; moederdag of mijn verjaardag. Tenminste…wat kadootjes krijgen dan he. Vergeef me maar ik vind dat wanneer dit niet regelmatig spontaan kan door het jaar heen maar op dagen die de ooievaar men voor je geregeld heeft hoeft het voor mij niet. Marc en de meiden hoeven dus ook niet de stad in rond die dagen de rest van het jaar natuurlijk wel he om iets voor mij te regelen. Het is goed zo.

Ze hebben braaf al die jaren naar mij geluisterd. Komt vast en zeker door de blikken erwtensoep die ik er bij wierp. Nee, dat vond ik niet saai op de dag zelf.

Dit jaar gingen ze los. Zo maar. Ineens. Marc kocht het een en ook nog het ander, Steffie wandelde ook met een gevulde portemewattes de stad in en Mieske…euh…niet. Die deed het anders. Wat ze anders deed weet ik nog niet. Ik krijg dat kado namelijk nog. Het schijnt een vreselijk geregel geweest te zijn maar uiteindelijk is het gelukt.

Pas de 12e zal ik het weten. ’s Middags. Tenminste…
Als Mies haar mond kan houden. Normaal gesproken kan ze niet lang iets voor zich houden en nu moet ze wel. Van zichzelf. Maar het gaat haar niet gemakkelijk af. Ze baalt ook als een stekker want alleen zij heeft er last van. Zo nu en dan laat ze iets vallen kopjes, glazen en/of borden maar ze krijgt mij niet gek (was ik al zichzelf echter wél maar ze is streng). Ik zie het wel, die datum komt vanzelf dichterbij.

Mijn moeder deed dat vroeger ook. Kocht ze iets en dan ging ze dagenlang zitten etteren. Dat zij wist wat het was en ik niet. Duh. Van je NANAnaNANA dus. *doet “tssk tssk”* Maar ik leerde me er op in te stellen. Natuurlijk wil ik het best weten maar ik ga niet kapot van nieuwsgierigheid al scheelt het niet veel maar ik doe gewoon stoer. Vette pech voor Mies natuurlijk want nog 4** dagen radiostilte…

Dat krijgt zij dus écht niet kado

*Natuurlijk zijn kadootjes leuk vooral dure. Zeer leuk. Altijd welkom. Maar je snapt vast wel wat ik bedoel *kijkt smekend*.
**Lijkt een makkie; nog vier dagen. Máár…ze loopt er al meer dan een dikke week mee.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

101 reacties op Johoo, johoo, je krijgt nog geen kado…

  1. Ans zegt:

    Ik vind cadeautjes wel leuk, maar het hoeft niet duur te zijn! Het gaat mij meer om de aandacht die zij eraan geschonken hebben dan om de prijs. Een met zorg uitgekozen (klein) cadeautje, mooi ingepakt is mij gevoelsmatig meer waard dan een briefje van 100 (is zeer welkom, maar als dat uit gemakzucht gegeven wordt, zodat ze niet naar de winkel hoeven en als er dan zelfs geen kaart of maar een envelop bij zit…) .Knap dat Mies haar mond nog weet te houden hahaha.

    Lang geleden wilde ik iets heel graag, maar wist dat dat eigenlijk te duur was. Mijn ouders hadden iets gekocht, deden geheimzinnig, maar wilden niet zeggen wat het was, alleen dat ik het graag wilde hebben. Mijn vader: “Je krijgt een centro-edelman”. Moeder begreep het niet helemaal en ik ging puzzelen… een edelman… misschien een graaf? Oooo en een cent is een spie en ro blijft ro: “Hoeraa, ik krijg een Spirograph!!!” Ma kwaad op pa: “Jij ook altijd” (niet heel kwaad hoor, ze moest er ook om lachen).

    • Emmelinda zegt:

      Ja juist, als het dan een kadootje is dat helemaal bij je past is dat een ander verhaal. Maar dan nog, het is niet verplicht. Gewoon tijd voor elkaar vrijmaken vind ik belangrijker en dan samen genieten. Tenzij het die dikke ring met diamant is.

      Hahaha komisch dat jouw vader het op die manier toch kwijt kon. Ik zal het Mies laten lezen, misschien kan ze er op deze manier iets mee. Iedere dag zegt ze dat ze het graag wil zeggen dus zulke tips zijn zeer welkom hahaha.
      Overigens vond ik dat ook superleuk, die Spirograph!

  2. Spiderwoman zegt:

    Knáp hoor, van Mies!!!
    Levenslesje geduld betrachten en ook voor stoere mams 😉
    Ben heeeeeeeeeel benieuwd!!!!

    • Emmelinda zegt:

      Ja echt he? Het is heel zwaar voor haar. Ik ben benieuwd of ze het nog voor zich kan houden tot vrijdag. Ik heb natuurlijk nérgens problemen mee. Makkie. *kucht*.

      • Spiderwoman zegt:

        Ik ben ook absoluut niet van de verplichtingen. Vind verjaardagen altijd vervelend, van iedereen en van mezelf in het bijzonder; die heb ik dus gewoon afgeschaft. Alleen voor ons gezinnetje, omdat de mannen dat willen…. voor mij hoeft het geheel en al niet.
        Net wat je zegt: als ze iets spontaan voor me meenemen vind ik dat veeeeeeeeeeeeeeeel leuker.
        Zoonlief had laatst op school stroopwafels gekocht en er 1 voor me bewaard. Kijk, daar ben ik dan zo happy mee!!! Niet specifiek met die stroopwafel, hoewel yammie hahahaha, maar met zijn gedachte en gebaar!

        • Emmelinda zegt:

          Kijk, dát is het he? Ik kon het niet zo goed onder woorden brengen in mijn log. Zonder er een megalog van te maken dan he (zo van nou ja het is zus wanneer het zo en zo gaat maar zo als het zus en zo gaat maar niet wanneer zus bij zo gaat blablabla hahaha).
          Overigens, over dat het hele jaar door vanalles voor elkaar kopen; Ik heb eens een vriendin gehad die gaf me graag iets tuurlijk, ik ben ook leuk. Dat moet beloond worden whaahaa We hadden nergens een contract getekend maar zij kwam zowat iedere week (een paar keer per week zelfs) met iets aanzetten. Reuzeleuk en ontzettend lief bedacht. Maar het werd voor mij zo’n verplichting. Want ik had er dan niet om gevraagd maar wilde dan wel iets terug doen. Maar daar valt niet tegenaan te shoppen. Nou kon ik wel denken dat ze gaf om te geven maar later liet ze eens vallen over een andere vriendin dat die nooit iets terug gaf. Was zeker een hint ;-).

          • Spiderwoman zegt:

            Het is ook heel moeilijk om totaal belangeloos te ontvangen Em 😉
            Veel mensen hebben daar last van: van totaal belangeloos geven ook trouwens, net wat je schrijft. Men verwacht dan tóch wat terug.
            Ik zou er trouwens ook iebelig van worden als iemand iedere week of zelfs een paar keer per week met een kadootje zou komen. Want waarom doet iemand dat dan??? Het hele verrassingseffect is dan toch weg?
            Net als dat sommige mannen vaak iedere week met het verplichte bosje bloemen aankomen. Hartstikke lief natuurlijk, maar dat verplichte…..lijkt me niks an.
            Spontaan iets geven, gewoon omdat je de persoon lief vindt en aan hem/haar denkt, dat vind ik mooi.
            Zoonlief plukte van de zomer met dat relatief grote lijf van hem hij is klein van lengte vergeleken met die slungels van leeftijdgenoten, maar àla de madeliefjes uit het gras voor me….. daar kan ik gewoon de tranen van in de ogen krijgen sentimenteel oud wijf *proest*. Dát vind ik helemaal super!

            • Emmelinda zegt:

              Hahaha sentimenteel oud wijf. Weet je he, dat is het nu ook met Mies. Ik weet natuurlijk nog niet wát ze geregeld heeft (en eigenlijk he, is dat best knap van mij want met de juiste vragen of opmerkingen weet ik het zo. Makkie. Maar dat vind ik flauw geniet veel te veel van die spanning van haar hahaha) maar dat ze zelf iets is gaan regelen terwijl ze normaal gesproken liever iemand anders dat voor zich laat doen zegt toch genoeg. Dat is al zoooo lief. Net zoals die bloemetjes uit het gras. Er zit gewoon meer achter he dan alleen het kadootje ;-).

              Ja, wat die kadootjesvriendschap betreft werd ik er ook gek van, ik snapte de lol er ook niet meer van. Lief bedoeld allemaal maar hmmz. Je staat al met je hand open als ze aankomt hahaha, klaar om het aan te pakken. Als ik in de stad was keek ik eigenlijk nog het meest voor háár. Want dan had ik een “achterstand” opgebouwd en moest dat inhalen. Van mezelf. Ik had zelfs een voorraadje op zolder liggen, voor als ik niks vond. Is toch van de zotte? Ze bracht ook veel mee voor de meiden. Op zich heel lief maar dan zocht ik iets voor die van haar en dát is moeilijk want die twee van haar waren toen al puber. Zucht. En dan dat verhaal over die vriendin waar ze ruzie mee gemaakt had omdat ze geen kadootje gekregen had op een bepaalde dag. Ruzie maken om (g)een kado? Tjeeeemig waar hébben we het over over kadootjes geven. Of niet. Ik vergeet zó snel he hahaha?

              • Spiderwoman zegt:

                Al is het vrijdag totaaaaaaaaaaaaaal niks voor jou, vind je het vreselijk, absoluut niet passend bij jou: daar gáát het niet om. Het gaat erom, dat zij speciaal voor jou iets heeft gedaan, heeft nagedacht, heeft geregeld hè?
                Al heeft ze een aardappelschilmesje voor je laten wegleggen (op zich al een hilarisch verhaal, want dit is min of meer echt gebeurd): het gaat om háár intentie: uit liefde voor jou. En als iemand tig keer per week iets voor mij meebrengt, dan zit daar toch echt iets anders achter….vind ik dan hè. mmmm….eigenlijk, bij nader inzien, is dat niet meer dan normaal, want ik BEN gewoon heel leuk. Zal dit toch es te berde brengen vanavond aan den dis: ik eis kadoos LOL

                • Emmelinda zegt:

                  Jaaaaa, dat vind ik nou ook. Het kado is NU al geslaagd. Al die moeite die ze gedaan heeft om het te regelen en daarna om te stil te houden; petje af hoor stiekem had ik er niet eens eentje op maar goed dat zeg ik gewoon niet.
                  Hahaha aardappelschilmesje? Meen je dat nou? Daar wil ik meer over weten hahaha.

                  Ja, dat lijkt mij meer op vriendschap kópen. Vind ik dan. En nou waren het geen joekels van kado’s maar dat doet er niet toe.

                  Hahaha ik wis zo meteen deze log. Anders heb ik het straks gevreten hahaha ;-).

                  • Spiderwoman zegt:

                    😉
                    Kan het er nog op, het aardappelschilmesjesverhaal? leuk woord voor galgje
                    Komt-ie: langngngngng geleden was er eens…. een vader van mij okeeokee, ik heb er maar 1, maar zo hóórt het bij sprookjes, maar toen nog niet en een klein manneke. Zijn mams was bijna jarig en wilde graag een…. jaja, daar is-ie dan: tromgeroggffel tadáááá AARDAPPELSCHILMESJE!!!! Toegegeven: het was een aparte vrouw, ik heb het dus van niemand vreemd LOL. Dat kocht-ie en ze was er heel blij mee…. Had-ie onthouden, dus jaaaaar na jaaaaaaaaar kreeg ze een: juistem!!! Hoeveel jaar vertelt mijn herinnering me niet en ik kan het niet meer navragen, maar vele…. mmmmmm, bedenk me nu opeens: autitic???

                    • Emmelinda zegt:

                      Whaahaa moet je dus mee oppassen met je wensen te vertellen, goeie les 😀 (Net zoals mijn mamsie een nieuwe salade (salade niçoise) had gemaakt. Dan glunderde ze als Marc zei dat ie lekker gegeten had. Dus iedere keer stond die salade op tafel hihi. Maar hij gruwelt eigenlijk van zalm, tonijn en ander vissig spul) Maar had ie dat nou eerst laten wegleggen? Begrijp ik dat goed? Dan was het niet zo’n ligt-gewoon-bij-Xenos-voor-het-grijpen-in-de-bak? Hahaha dan wil ik wel eens wat verhalen van jou horen over jouw oma, ben zeeeeer benieuwd :D.

  3. Jammer dat je er niet mee rammelen kunt,kon je het eventueel raadden 😉 Haha kreeg ik nl andere mee op de kast *niet letterlijk,want zo breed is de kast niet *

    Ja voor haar is het net iets moeilijker, hoopt dat moeders mee doet met * hints* zodat ze haar spanning kwijt kan,maar ik lees moeders doet er niet aan mee *hoewel dit logje genoeg zegt* moeders is absoluut niet nieuwsschierig,jaja wie gelooft wordt zalig 😛

    En met de kado’s is inderdaad geen moet ,zolang het met liefde gegeven wordt mag het van mij op verjaardagen *de rest vh jaar natuurlijk ook * Spontaniteit geeft wel een extra fijn gevoel,dus begrijp wel wat je bedoeld 🙂

    • Emmelinda zegt:

      Hahaha ja dat was voor haar wel fijn geweest (als ze maar van de kast af blijft dan hihi) maar het is niet hier in huis. Ik heb het idee dat je het niet eens kunt vastpakken. Het is smiddags. Dus we gaan ergens heen neem ik aan of Chad moest toevallig in Eindhoven zijn en komt een bakkie doen?. Ach ja, nog effies en dan is ze van de spanning af hihi. Wat zeg je? En ik ook? Ah nee joh, ik heb nérgens last van *kucht*.

      Ik moet echt oppassen want ik ga zo zitten plagen. Kan er maar beter niet over nadenken hihi. Als ik maar niks plan vrijdag hihi, zou wat zijn zeg. Is echt zeer knap van haar dat ze het tot nu toe stil gehouden heeft…nog geen hint zelfs de etterbak.

      Juiiiiist, jij snapt het. Dat is precies wat ik bedoel. Ik heb toch alles al en zelfs mooier whaahaa….ohhhh foei Em dus dat hoeft allemaal niet. Geen verplichtingen dus 😉

  4. J@n. zegt:

    Zowel het krijgen als het geven vind ik leuk en vooral omdat mijn eega geven zo leuk vind. 😉

  5. V☺nnieb zegt:

    Ik vind het ook leuk om te geven. Om te krijgen ook wel, maar geven vind ik net iets leuker 😉

    • Emmelinda zegt:

      Ja he? Het zoeken naar iets dat speciaal bij die persoon past en dan het kadootje leuk inpakken :D. Ja superleuk!

      • Spiderwoman zegt:

        ….. zeker!! Maar het gracieus aanvaarden van het speciaal voor mij uitgezochte “iets”, dat leuk is ingepakt en dat met blijdschap uitpakken vind ik óók heel leuk 😉 Dat iemand dat voor je over heeft….. vinnik heel bijzonder!

  6. Marika zegt:

    Knap hoor dat ze het nog steeds voor zich kan houden. Je weet niet eens wat je krijgt maar de voorpret is nu al leuk hè. 😉
    Moest na al die cadeautjes verhalen ineens denken aan mijn vader, die gaat altijd heel irritant zitten voelen aan het pakje en schudden en zo om het dan al te raden voor hij het opengemaakt heeft. Als we nu een cadeautje geven aan hem roepen we in koor “GA NIE ZITTE VUULE!”
    lol

    • Emmelinda zegt:

      Jaaa hihi, ik heb er op mijn manier net zo’n lol om als zij. Al is het voor haar wel eens moeilijk. Ze weet dat ik deze log geplaatst heb en leest mee. LEUK HE MIES, Nog even wachten. Weet je hoe lang dat duurt joh?.

      Whaahaa dat doen veel mensen! Terwijl het eigenlijk best leuk is om van te voren te raden maar dan zitten de gevers zo vol verwachting op de reactie te wachten. Het is ook wel eens andersom, dan vraagt men van te voren al:”Wat denk je dat er in zit”. Dan verzin ik het tegenovergestelde; als het een klein rond pakje is zeg ik dat het een fiets is oid.

  7. Haha! Ik vier mijn verjaardag nooit. Van Alice heb ik de Onverjaardag afgekeken en dat bevalt me uitstekend. Op je verjaardag krijg je dus niks en alle andere dagen van het jaar wel. Nou ja,
    niet alle dagen, bijna alle dagen 😉 En als Lief er ff geen erg in heeft, dan vraag ik gewoon: ‘wanner krijg ik weer een cadeautje?’ ‘Wat wil je hebben schat?’ Hierna komt het probleem want ik zou eigenlijk niet weten wat ik zou willen krijgen… Ik heb zo’n beetje alles al. Behalve een butler.
    Cadeautjes geef ik graag weg. Zelfgemaakte groendecoraties doet het bij vrienden en familie errug goed, mag ik wel zeggen.

    • Emmelinda zegt:

      Hahaha ja een butler zie ik ook wel zitten. Alstie maar geen kadootje meeneemt als ik jarig ben ghehehe.
      Maar dat is het ook he, als men vraagt: “Wat wil je voor je verjaardag?” weet ik het ook niet. Echt niet. kan toch moeilijk om een porsche of een glasservies van kristal vragen he? Eigenlijk wel jammer, dat voorkomt paniek als iemand voor de deur staat en je die foeilelijke vaas van zolder moet halen die volgens die persoon zo mooi in dat ene hoekje staat :P. Grapjuhhh

  8. Bettje zegt:

    Ohhhh nou kben anders heeeul benieuwd hoor! Zeer benieuwd mag ik wel zeggen; dat zijn toch wel de leukste k’doos, die zo spontaan komen 😉 of nog moeten komen eigenlijk hihi, ik hou best van k’doos, maar vooral als er een leuk aandenken of ideetje achter zit, zoals ontbijt op bed of een mooie bloem, hoeft idd niet duur te zijn; of een leuk kaartje zelf geknutseld. Nou meiske, ik ga vier dagen benieuwd zitten zijn ;-)) Fijn middagje nog moeders ;-)) XXX

    • Emmelinda zegt:

      Ikke niet, ik ben boelkloedig natuurlijk *kucht*.
      Ja is echt lief he? We blijven aftellen hihi. Ik heb haar vanmorgen (voor het eerst) een beetje zitten plagen :P. Heb ik me nog best ingehouden hahaha.
      Oh ja hoor, kadootjes vind ik ook leuk. Ik heb het misschien niet zo goed beschreven. Maar het hoeft niet. Die zelf geknutselde dingen vind ik ook schattig maar daar zie ik Marc niet meer mee komen (whaahaa, grapjuh).

      Hihi, mooi is dat, nou zijn we allemaal benieuwd ghehehe. Heb ik toch slim geregeld op deze manier he? Oh nee wacht, ik was helemaal niet benieuwd he? *kucht*

      Ik wens jou ook nog een heeeeele fijne middag! Knufff en tot morgen XXX

  9. Bettje zegt:

    whahaha nee Marc niet nee hihi! Bis morgen en tsjussss!

    • Emmelinda zegt:

      Al kan ie misschien best goed papier-macheën hahaha ;-). Doeidoei *zwaait*

      • epie zegt:

        ik ben aan het werk , dus neem ik je log door
        t valt me op dat emmelinda en ik iets soortgelijks hebben.
        helemaal niet echt nieuwschierig naar cadeautjes .

        ja Die salade Nicoise , hihi die Marc , ik vond hem altijd wel lekker

        ik las iets over verplicht bloemen meebrengen , nou daar was bij de mamsie van
        emmelinda niets verplichts bij , die vond bloemen zo mooi , dat je soms meerdere
        keren per week ze mee nam.
        ze kon er zo van genieten.

        toen een buurvrouw die dat wel eens zag het te gortig werd , gaf ze haar man
        openlijk ge ld om bloenmen voor haar te kopen heel maf dus
        epie

        • epie zegt:

          en let niet op mijn spelling , ik raffel vaak maar wat
          heb ergens nog een middelbareschooldiploma hangen
          uiteraard uit de middeleeuwen

        • Emmelinda zegt:

          Ah, heeft moesje jou ook zitten plagen met kadootjes? Hahaha ;-).

          Ja tuurlijk, ik vond die salade ook lekker. Maar ja, ik hou wél van tonijn. Heb ‘m hier ook wel eens gemaakt om Marc te plagen behagen. Ik geloof niet dat ze het erg vinden dat het al lang geleden was hahaha.

          Jaaaaaaaa ik moet ook aan haar denken als ik gerbera’s meeneem voor hier. Haar bloemetjes he?. Misschien was dat wel de reden dat ik van die vriendin zoveel kadootjes kreeg, keek ik net zo blij als moesje hahaha ;-).
          Whoeehaaa nou dát is pas erg. Dan hoefde ik die bloemen ook niet hoor. Of ik ging ze zelf halen. Moet ik trouwens straks ook, die van nu meuren.

  10. Spiderwoman zegt:

    Oh lachen zeg, om de salade LOL
    Nee, ik schreef ook, dat het min of meer zo was gegaan: hij had het niet laten wegleggen en het was echt een gewoon messie meissie 😉 Langngngng geleden….
    Gelúkkig kunnen de verhalen van mijn oma er niet meer bij hiero *proest*

  11. Aggossie toch ,ik voel vréselijk mee met Mies ! het is zó moeilijk je mond te houden als je iemand wil verrassen !Maar ik snap je hélemaal!
    Ik ben ook meer van “doe eens iets spontaans” , moederdag is alleen maar leuk met hele kleine kindjes die met gesopte boterhammen aan je bed staan 😉

    • Emmelinda zegt:

      Jaaaa en laat ik het voor mijn vader zeggen; of bij vaders met kapotte asbakken omdat die onderweg gesneuveld zijn hihi.

      Typisch ook dat jij er ook zo over denkt (al had ik dat kunnen weten hihi), kadootjes zijn echt wel leuk maar dat spontane nog véél leuker ;-).
      De dag is bijna om, weer een dag minder spanning. Ze doet het reuzegoed, eens kijken hoe het donderdag gaat ;-).

      • Lief dat je het haar niet écht moeilijk maakt , als je je kind goed kentn is dat immers zo bekeken maar ondertussen kun je natuurlijk wel een ei op zekere plaats gaar koken … zowel bij Mies áls bij jou

        • Emmelinda zegt:

          Hahaha ja hierboven ergens schreef ik het al dat het in feite een koud kunstje is, ik hoef er niet eens veel moeite voor te doen maar dat is zielig en jammer, dat gezweet is best geinig om te zien

  12. epie zegt:

    jeeeeee je was me weer voor , die danny met zijn vaderdagscherven terwijl ik net zoals
    op dat mopje dat ik je zond niet eens rookte.
    ik heb nog wel een lif gedichtje van jou toen je nog heel klein was en natuurlijk nou komt ie weer.
    je eerste opstel over een hert
    een hert met een knobbel aan zijn gewei is een eenender
    ,, twee knobbels tweeender
    ,, drie drieender

    en zo honderd regels , emmelinda zat er kennelijk niet mee
    nou kent iedereen een van je eerste meesterwerken

    epie

  13. tagrijn zegt:

    Nu weet ik toevallig dat er bij jou in de buurt de twaalfde een koe moet kalven. Of vind je het vervelend dat ik het nu heb verraden?

  14. Ik kan dat ook niet als ik iets koop wil ik het gelijk geven en als er iets voor mij gekocht is wil ik gelijk weten wat.
    Gelukkig hebben we dat allebei dus blijft het hier nooit lang geheim 🙂

    • Emmelinda zegt:

      Hahaha dat is ideaal. Ik vind het superleuk om iets te geven maar kan dat heel lang geheim houden. Ik zal maar niet zeggen dat ik al kerstkadootjes in huis heb, Mies leest mee. Gelukkig voor Mies is er alweer een dag voorbij ;-).

  15. Ik blijf het leuk vinden om ook op mijn leeftijd kadootjes te krijgen voor mijn verjaardag. Mara is gelukkig vindingrijk genoeg en daarom heb ik niets te klagen. Andersom vind ik het maar wat moeilijk.
    Groetjes Albert

    • Emmelinda zegt:

      Hihi, dat vind ik voor Marc ook wel eens. Als hij iets nodig heeft koopt hij het meteen en echt veel hobby’s heeft ie niet. Vaak zijn het gadgets waar hij naar kijkt of spul voor de computer. Maar ja, daar heb ik geen verstand van, hij kan dat beter zelf doen voordat ik iets aanschaf waar hij geen bal aan heeft ;-). Toch komt het iedere keer weer goed hihi.
      Overigens, ik schreef het misschien een beetje krom, vind ik kadootjes krijgen ook leuk. Zeer leuk zelfs. Maar dat men aan je denkt, ook op bijvoorbeeld 3 mei, 22 november en noem maar op vind ik óók belangrijk ;-).

  16. Ik beken schuldig te zijn aan het graag ontvangen van kadootjes 😉

    Wat een kadootje is, welk prijskaartje er aan hing (of niet) boeit me totaal niet.

    Het grootste kado dat iemand mij kan geven is niet te koop, is ook niet in te pakken… en toch hoop ik het constant te krijgen…. en moet helaas tot mijn grote spijt erkennen dat ik het veel te weinig krijg….

    Nou hoop ik Sarah op de stoep te zien staan eind november dus je kan al wel raden wat er op de 1e plaats van mijn verlanglijstje staat toch?

    Ohh??? Je bent nieuwsgierig naar wat dat dan wel moge zijn?
    Zo simpel dat je bij het lezen van het antwoord jezelf voor de hoofd slaat en zegt: ‘oh dat!!’

    Het kado is ‘oprechte aandacht’.

    Zie je nou wel, onbetaalbaar, of niet dan?

    • epie zegt:

      zeg emmelinda moest dat nou die tandarts
      veertig jaar niet gezien en ja hoor tand eruut
      gelukkig heb ik lange gordijnen dus je ziet het niet
      en ik ga geen cheese meer zeggen

      • Emmelinda zegt:

        Oei, ik zal mijn andere logjes eerst even scannen, wie weet wat dat weer veroorzaakt 😦

      • Spiderwoman zegt:

        Sjemig Epie, dat is ook toevallig zeg!!!!
        Dus gauw naar de tandbeularts voor een hernieuwde kennismaking èn een mooie neue blinker, zodat je weer kaas kunt eten zeggen.
        Want om nou levenslang de gordijnen dicht te moeten houden…. 😉
        Sterkte!

    • Spiderwoman zegt:

      Hai Melody,
      Het is nog geen eind november, ik heet niet Sarah, ken je niet en wees gerust: ik sta niet op je stoep ;-): maar bij deze geef ik je mijn oprechte aandacht. Nu, op dit moment.
      En niet als kadootje, maar omdat ik het ook spijtig vind, dat je dat veel te weinig krijgt….. en het herken!

      • Emmelinda zegt:

        Je bent een schat Spinneke! Maar ja dat wist je al ;-).

      • M e l o d y zegt:

        Wat lief, dank je wel.

        Dat jij het herkent, spijt me voor je, want ik gun niemand dat gevoel en de ervaringen die dat gevoel veroorzaken.

        • Emmelinda zegt:

          YW ;-). Maareuh, dat spijt me net zo zeer voor jou! Welke dag ben je jarig?

          • M e l o d y zegt:

            26 november ….. en met Sarah bedoelde ik dus dat ik dan 50 hoop te worden 😉

            Er zijn veel mensen die onoprecht zijn en van daaruit ook handelen, dat ik dat niet kan begrijpen zegt wellicht meer over mij dan over hen. Ik wil het overigens ook nooit kunnen begrijpen logischerwijs 😉

            • Emmelinda zegt:

              Ah, 3 dagen na Marc, dat kan ik goed onthouden hihi ;-). Ja, dat dacht ik al, van die Sarah :D. Nog effies wachten dus ;-).

              Mooier had ik het niet kunnen omschrijven. Spiderwoman zal het er ook helemaal mee eens zijn, he Spinneke? Waarom moet dat zo he, ik snap dat niet. Gelukkig ontmoet je eens in de zoveel tijd mensen die wel oprecht zijn en daar kan ik dan ontzettend van genieten! 😀

              • Spiderwoman zegt:

                De leeftijd der Vroede Vrouwen Melody, dát herken ik ook LOL
                Dat gun je inderdaad niemand, vandaar ook mijn reactie!
                Klopt, het zegt zeer veel over jou en wees maar blij, dat je het niet begrijpt….offeh: m.i. wel begrijpt, maar zo niet in mekaar zit 😉

                Thanx Em 😉

                • Emmelinda zegt:

                  Zijn jouw woorden he wijffie, dat schrijf jij altijd (dat van het niet begrijpen/willen begrijpen etc)?

                  • Spiderwoman zegt:

                    Wel begrijpen hoe dat werkt bij mensen, maar zelf zo niet in elkaar zitten. Soms zegt je (algemeen gesproken ;-)) wel eens: ik begrijp dat niet, vanuit verbazing bijvoorbeeld, dat mensen reageren zoals ze dat doen. Maar vaak bedoel je dan eigenlijk te zeggen, dat je het wel begrijpt, maar verbijsterd bent. Zoiets bedoel ik 😉
                    Was ik niet helemaal duidelijk?

                • Emmelinda zegt:

                  Lief trouwens, dat berichtje aan Mies. Ik weet niet of ze er op reageert maar ik heb het haar wel laten lezen. Toen moest ze lachen :D.

    • Emmelinda zegt:

      Hihi maar helaas sloeg ik mezelf niet voor het hoofd maar moest naar boven scrollen. Want in mijn kladje had ik dát er dus bij gezet. Precies zo. En dat heb ik weer gewist. Maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik het er helemaal mee eens ben! Waarom ik het dan weggehaald heb? Omdat het eigenlijk een log op zich is. Eentje waar ik me nog eens over moet buigen. Te veel in ieder geval om in deze log te zetten en daar ging ie niet over, het ging nu even over Mieske en haar kadootje. HE MIES? 😛 Hahaha 😉

      Welke dag ben jij jarig Melody?

  17. Spiderwoman zegt:

    Hai MIES!!!!!

    Kanjer!
    Ik las, dat je meeleest, dus bij deze: superknap van je, dat je het geheim volhoudt!
    Moet heeeeeeeeel erg moeilijk zijn voor je.
    En ook zo ontzetted leuk, dat je “iets” hebt “geregeld” of “gedaan” of “zoiets” 😉 voor je mams.
    Nog 3 daagjes….!!!!!!!!!!!

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

