Klikkerdeklikkkkk

Jaja, klikken maar. Is gratis.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

28 reacties op Klikkerdeklikkkkk

  1. Ans zegt:

    Ik haal meteen een koffertje!

  2. Spiderwoman zegt:

    Snoepje op de wond kusje is zooooooo goor en klaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr 😉

  3. J@n. zegt:

    Als ik reclame zie begin ik te zappen, zelfs als ie ergens aan de muur hangt!

  4. tagrijn zegt:

    Ik wilde bijna zeggen: Ik zie het verband niet, maar dat zal wel in dat papiertje zitten Toch?

  5. Als het nu ook helpt bij ongvallen ga ik er gelijk voor 🙂

  6. Ik heb het meteen dichtgeslagen, want ik probeer juist met chocola te minderen.
    Grtz Albert

  7. Bettje zegt:

    Gudmurning, de heren + logee liggen nog in diepe rust ;-))
    Ehhhm ik ken die reclame nie whahaha zie wel het mondkapje hier naast me hihi. Bah tis druilerig, we gaan er toch maar wat van maken today, liefs meske en greeeetz XXX

    • Goeeeeeiemorreguhhhh. Oh lekkerrrr, dat hebben ze waarschijnlijk heel erg nodig hihi.
      Die reclame is nog niet zo heel oud dus ik vrees dat je ‘m nog wel ziet ;-).
      Nou hé, wat een verschil met gisteren zeg. Ik meen me te herinneren dat “ze” gezegd hebben dat het vanmiddag beter werd? Hopelijk klopt het, lekker even d’r uit. Misschien doe ik dat zo meteen tóch wel. Ik heb een megamooie paraplu gekocht die ik nog niet uitgelaten heb ;-). Veel plezier met z’n allen wijffie! Knuffff XXX

  8. Bettje zegt:

    Vast wel, nu het weer slechter wordt, ga ik ook wat meer tv-kijken…sowieso elke woensdag als het maar kan een Eng. detective ;-)), ja als het goed is wordt het vrijdag maar liefst 20 gr….! Thanksmeskegawellukkuh! XXX

  9. Tja ehh geen idee, net als 1 van de anderen al schreef, zap ik gelijk verder zodra er reclame begint….

  10. rietepietz zegt:

    Ik zorg gewoon dat ik niet op de EHBO kom , heb ik lekker niéts met die slogan te maken !

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

