Bal Ballen Balen

Gastlogje van Marc:

Bal ja. Zoek je problemen?

Een poosje geleden was het weer een perfect moment om eens lekker te gaan zeiken , aan te schoppen tegen een grote organisatie of het ze gewoon eens lekker moeilijk te maken.

Het was namelijk weekend, droog en stralend zonnig weer, na sluitingstijd van de winkels, boodschappen in huis…. je kent het wel.. Dus wat zou je op zo’n moment nou beter kunnen doen dan ergens over gaan klagen.

Ach en omdat niemand anders het doet, ben ik zelf maar weer eens in actie gekomen. A man has to do what a man has to do…. / A man on a mission *

Op mijn zoektocht naar een gewillig slachtoffer/sparringpartner kwam ik op de site van Eredivisie Live terecht. Ik zag dat nieuwe abonnees van Eredivisie Live allemaal gratis een voetbal kregen als ze lid werden. Nou dat schoot me behoorlijk in het verkeerde keelgat. Sorry maar omdat ik nu eenmaal geen keeper ben kon ik de bal niet tijdig stoppen. Nu heb ik wel eens ervaring met een hete aardappel in de keel, maar zo’n bal is wel een hele bijzondere ervaring….

Dus aanleiding genoeg om Eredivisie Live eens een berichtje te sturen. Overigens ben ik al vanaf dag 1 minus 30 (jawel vooraf ingeschreven, omdat ik niet buitenspel wenste komen te staan) abonnee (oftewel digitale Feyenoord Hooligan) en behalve de rekening en periodieke verhogingen heb ik nooit iets leuks gekregen.

Als jullie mij zouden kennen zouden jullie begrijpen dat het een heel net mailbericht was geheel in voetbalstijl (ja zo ben ik…aanpassen aan de ontvanger), met termen als onverantwoorde actie, twee gele kaarten is rood, een tackle van achteren en tenslotte een schorsing wegens slecht gedrag.

Vooral de schorsing maakte behoorlijk indruk, want bij behandeling van de schorsing bij de arbitragecommissie kwam naar voren dat ze toch wel heel erg veel spijt hadden van hun actie. Om mij alsnog in scoringspositie te brengen besloten ze toen om een prijsvraag te houden, zodat iedereen een bal kon winnen….

Naar het schijnt heb ik toen meegedaan aan deze vervangende wedstrijd en heb ik gescoord in de extra tijd, want wat blijkt? Ik heb een bal gewonnen…….

Nu moet je weten dat ik voetbal heeeeel erg leuk vind (zolang het maar goed gaat met Feyenoord) en dat ik mijzelf het predikaat digitale feyenoord hooligan heb opgeplakt. Maar om nu zelf een balletje te gaan trappen…hmmmm dat is nu niet echt aan mij besteed.

Dus het volgende dilemma doet zich nu voor….WAT MOET IK IN “FEYENOORDS NAAM” MET EEN VOETBAL….

Al naar buiten kijkende naar het weer overvalt het me weer….. Het is namelijk weekend, droog en stralend zonnig weer, na sluitingstijd van de winkels, boodschappen in huis…. je kent het wel.. Dus wat zou je op zo’n moment nou beter kunnen doen dan ergens over gaan klagen. Ach en omdat niemand anders het doet, kom ik zelf maar weer eens in actie. A man has to do what a man has to do…. / A man on a mission *
Ik geloof dat ik al weet welke instantie ik een mailtje ga sturen….(Eredivisie Live?)

Marc. You never walk alone. U bent gewaarschuwd.

Voetbalnoodt: Over de inhoud van deze log kan niet worden gecorrespondeerd. Reageren mag maar hou vooral geen rekening met een reactie. Want voordat je het weet bent u het gewillige slachtoffer in een volgend logje.

* doorhalen wat u zelf maar wil (in het kader van een eerste interactief logje zonder tweede scherm)

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012, Marc (gastlog). Bookmark de permalink .

73 reacties op Bal Ballen Balen

  1. Ans zegt:

    Nou, ik zal van mijn hart geen moordkuil maken en reageren!
    Sommige bedrijven geven het “nieuwe-klanten-extraatje” gewoon aan bestaande klanten…. …. als die klanten er zelf om vragen. En originele mailtjes/briefjes/”opbelletjes” vinden ze vaak erg leuk!!
    Jij vond dat je die voetbal moest krijgen en die kreeg je uiteindelijk, dus… …. .. .GA VOETBALLEN!
    En uhhhhh FEYENOORD??? Geef mij maar AJAX!

    Maar als je weer eens zo’n bui hebt: Blijf asjeblieft uit mijn buurt!!!

  2. Ongelooflijk het lijkt wel een mannen dingetje om als “trouwe klant” zich te melden als er iets te vergeven valt onder de nieuwelingen,is ergens te begrijpen want ” trouwe klanten” mogen ook weleens beloond worden,Ger kruipt daarvoor ook graag achter zijn pc of heeft de telefoon al bij de hand 🙂

    Maarrr het is voor jullie ook nooit goed, krijgt men iets,te klein,te luttelig ,onbruikbaar. Dan zeg ik, een gegeven paard mag men niet in zijn mond kijken 😛

    Complimenten aan huize H en d J jullie schrijfstijl moest zich samenvoegen allebei boeiend en vermakend 😉

  3. J@n. zegt:

    Misgun jij dus die mensen een bal? Wat een bal…..Nee hoor, als je vriendje van Em bent zit het wel goed. Trouwens, ben jij Faaaaienoordfan? Nou, ik houd meer van voetbal.

    • Marc zegt:

      Nou ik misgun die mensen helemaal niets…ze kunnen wat mij betreft allemaal de ballen krijgen. 😉 Trouwens over voetbal gesproken…Weert? hmmmm ;). Speelt daar niet Werthers Echte? Het is dan inderdaad het overwegen waard om daar ook fan van te worden 😉
      Tip van de dag: nog een beetje meer oefenen op het Rotjeknoraccent en dan kun je je ook aanmelden als digitale Feyenoordhooligan. Zo te horen is het begin er al 😛

      • J@n. zegt:

        Mijn beste vrienden wonen in Rotjeknor en gelukkig houden die ook van voetbal, maar dat accent wil er bij mij als rechtgeaarde PSV supporter en geboren Eindhovenaar niet in. Trouwens vkak Wilhelmina 02 niet uit!!!!

  4. Heidi zegt:

    Marc for presidèntè! 😛

    • Marc zegt:

      Geen woorden maar daden… Heidi for (Vice)Presidèntè!
      Ik ga nu even genieten van het uitzicht,,, Straks moet PSV voetballen… Gewoon hilarisch wat er dan allemaal langs komt lopen (nou ja lopen) HAHAHA… Geen betere tv dan dat HAHAHA 😉

  5. rietepietz zegt:

    Het is helemáál geen mannending zo’n bal bietsen , groot onrecht is het dat trouwe abonnee’s nóóit iets krijgen en slimmertjes die om het jaar een ánder abonnement nemen wel! Niet dat ik nou een bál wil , écht niet maar ik wil dan altijd weer een trouwe klanten korting die ze nooit geven en dáár is geen bal aan !

    • Zo kreeg je deze zomer zo’n opblaasbare rookworst om mee in het water te dobberen bij d’n Hema. Vind ik al jaren leuk maar ik koop er te weinig in één keer om er een te krijgen. Toch koop ik er bijna iedere week (broodbeleg bijvoorbeeld). Heb ik er een gevraagd en toen kreeg ik er gewoon een. Gratis. Lief he? Hahaha. Ik heb wel heeeeel erg met mijn wimpers staan knipperen maar goed. Dat het wel heel bedelend stond zal me opblaasbareworst wezen 😉

  6. Melody zegt:

    tja als voormalig Ziggo medewerker…. breek de b*k niet open over Ere Divisie live…

    Als heel jong meisje stampvoette ik al dat ik nooit zou trouwen met een vent die ook elke dag plat voor de buis met een pilsje in de ene klauw en een peuk in de andere slap zou hangen…. en wat denk je? Jawel, gelukt, straks 29 jaar getrouwd en een man die niet om voetbal geeft, en onze zoon is zeer gehoorzaam geweest wat dat althans betreft ;-)))

    • Hahaha, omdat Marc naar Feyenoord zit te kijken neem ik even van de gelegenheid gebruik om hier te schrijven ;-). Ik mag van geluk spreken dat hij niet alle voetbalwedstrijden hoeft te zien. Ja die van Feyenoord dan wel en van het Nederlands Elftal. Meestal is er toch niks op de buis, dan magtie wel een andere wedstrijd kijken ;-). Is goed voor zijn lichaamsbeweging; die voetjes trappen mee hahaha.

  7. hartelijkehothulk zegt:

    HHH Houd Wijselijk Zijn Mond Hier.
    HHH Houd Eigen Ballen Vast !

  8. epie zegt:

    nog even terug nar die opblaasworst
    er zijn andere voorbedhoedsmiddelen

  9. Je hebt wel gescoord en met Fyenoord scoor je hier in Leiden gelukkig ook erg goed.
    Begin nu wel een idee te krijgen hoe het bij jullie gaat met twee van die geweldige maalloten in huis 🙂

  10. Off topic, ja raar he dat allinia’s niet meer lukt. Als ik een enter geef krijg ik gelijk een hele grote regelafstand daarom tik ik ook achter elkaar door.
    Zijn misschien instellings en aanloopfoutjes komt er nog wel uit hoop ik, krijg ook mijn kopfoto nog niet goed.

    • Ik hoop het ook, die alineas vind ik irritant, vooral omdat anderen dat wél kunnen. Dat is toch raar? Ik dacht eerst dat ik het vergeten of verleerd was maar hier gaat het automatisch wél goed dus dat ligt bij punt.nl. Maar waarom de een wel en de ander niet? Daar snap ik niks van.
      Maar als jij dat ook al merkt met grote regelafstanden zal er vast wel iets van gezegd worden zodat ze er naar kijken. Waar ligt het aan, dat je de kopfoto niet goed krijgt, gooit punt.nl het door de war?

  11. Bettina zegt:

    Leuk stukje Marc! Ook lekker prettig gestoord hihi, Ja jammer dat je ook nu net geen zoons hebt aan wie je die bal kunt schenken, nee idd een shirt was leuker geweest en ja ook beter één van feyenoord dan xaja ;-)) enne voetbal ze eh bewonder die bal van je (huh?) ;-))

  12. Nicky zegt:

    Ik zou er een sport van maken!

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

