Nieuw nieuw nieuw

Nieuw dus inderdaad. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Twee logjes rond dezelfde tijd op dezelfde dag Em? Is dat niet een b-tje veel van het goede? Jawel, lieve watzegjemenoulezer, dat is het zeker. Maaaaar Marc wil ook zijn ei kwijt ik zou zeggen probeer het eens op dat rekje in de koelkast.Ik mag wel zeggen een flink ei. Beetje misvormd ook (zie zijn log). Ik geef hem dan ook een beetje ruimte. Beetje maar hoor. Wie is hier immers de baas? *kucht*.

Hij wil geen eigen weblog omdat hij wil schrijven wanneer hij er zin in heeft (doe ik ook maar ik begrijp hem natuurlijk.) en omdat web-log.nl die oude van hem zo maar weggepleurdgooid heeft (lang vóór de verhuizing. Zo maar *doet “tssk tssk”*) nou, dan mag ie wel even op de mijne. Dan ramt ie straks vast wel een paar gaatjes in de muur voor mij. Voort wat hoort wat hé.

Ik sluit hier de reacties af als ik weet hoe dat moet want dan kunt u zich helemaal op Marc’s log storten. Niet dat ie van plan is om daar terug te reageren maar goed, je weet nooit wat al die aandacht met hem doet hè?

Nou, de bállen och is dàt toch weer toevallig zeg, dat woordgebruik *kucht*

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

25 reacties op Nieuw nieuw nieuw

  1. Ans zegt:

    Sluit je de reacties hier af????? Dus ik zit hier voor Piet Snot een reactie te tikken????

  2. J@n. zegt:

    Oké, dan zal ik dat eens gaan lezen, kan je een ei lezen trouwens?
    Dat hij zelf niet meer blogt kan ik wel begrijpen, want tegen zo’n vrouwtje als Emmelida kan hij toch niet op
    (Nou wilde ik ‘Emmelinda’ al ondersteboven zetten, maar ik weet niet hoe dat moet.)

    • Hihi ik denk wel in braille, wie weet wat er allemaal op de schil staat ;-).
      Maareuh, dat is lief van jou J@n. Echter had ie een paar hilarische logjes over paardrijden die zo maf geschreven waren dat ik hier heel hard zat te lachen (nou ja, dat overkomt me wel vaker hihi).

      Dat vind jij wel leuk he, zulke dingen? Ik heb hier de url voor je: http://www.sevenwires.com/play/UpsideDownLetters.html.
      Bovenin typ je wat je wil hebben en in het onderste vak pik je het dan op. Wie weet wat je er nog allemaal mee kunt op je weblog 😀

  3. Wat ben je toch ro(lo)yaal *kucht* 😉

  4. rietepietz zegt:

    Oke …ik bén al weg hoor ga gewoon ff bij Marc slijmen !

  5. Melody zegt:

    Nou Marc, kom maar op!

    Ben wel benieuwd naar de omvang en samenstelling van jouw ei (en wil je over jeweetwel zeuren mail me dan maar)

  6. Bettina zegt:

    Los ballos amiga ;-)) leuk en gezellig met zijn tweetjes op één log, wens je een genoeglijk dagje en dikke knuffels! X

  7. Spinnetje zegt:

    heee…je gaat te snel hoor met al die logjes…ik hou het niet meer bij 😉 Heb nu een weekje vakantie…dus moet nu verplicht 😉 op stap met de family, maar kom later even bijlezen.

  8. Ik begin hier want die letters staan onder elkaar en wordt er scheel van *kijkt en schrijft skeel* hihihi

    Em ik heb geschreven dat jij ook uitleg heb geschreven en dat het wacht op goedkeuring.:-)

    Ik weet dat wordpress (want ik heb niks gedaan en de scbrijfster ook niet ) soms iets in de spam plaatst had mij de schrijfster dat niet gezegd dan wist ik van niks en zij waarschijnlijk denkend waar is mijn berichtje !

    Hoop dat het nu losloopt,vlijt dient beloond te worden,ozo 😉

    • Ugh! Hahaha nou ja, Rietepietz heeft er ook al een beschrijving gegeven dus het zal wel lukken. Maar misschien staan er wel meer reacties die niet zichtbaar zijn op die manier. Of het nou als spam gezien wordt weet ik niet. Dat is er idd ook maar ik heb dat nog niet zelf gehad dus ik weet niet wat je dan te zien krijgt. Op mijn weblog heb ik dan wel al een paar keer “spam” gehad die er niet tussenhoorde. Maar ja, dan zie ik weer niet wat de ander ziet omdat ik hier ingelogd ben ;-).

      In ieder geval bedankt dat je dat nog even daar gemeld hebt. Als ze nog vragen hebben zien we het vanzelf. Meer kunnen we nu niet doen 😉 XXX

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

