Tsjongejonge

De kok gooit het bijltje er bij neer (zie nr. 46)…

Nummer 46 ja. Klopt helemaal

 Zoek het maar uit! *scherpt mes om in homp rund te snijden*

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

33 reacties op Tsjongejonge

  1. Ans zegt:

    Hm, nu is mijn reactie spoorloos, het moet niet gekker worden!
    Fijngehakte ossenhaas (zonde van de ossenhaas) die toch weer niet fijngehakt is (dan heb ik liever fijn gehakt) en dan ook nog met basilccum, dat moet wel heeeeel speciaal zijn!

    • Oei, gooien ze hier met de reacties ook al het bijltje er bij neer? Het is toch van de zotte zeg. Zal zo eens kijken oftie bij de spam hangt ;-).

      Hihi, ik kan het je -helaas- niet zeggen. Er staan vier pepertjes bij. Mij te heet ;-).

      • Ans zegt:

        Nou, nu ik erover nadenk… ik denk dat ik zelf een fout heb gemaakt, want achteraf heb ik ook geen bevestigingsmail voor het volgen van reacties gehad. Dus niet goed geklikt en niet gekeken of hij er echt stond… iets te gehaast waarschijnlijk (de telefoon ging op dat moment!

  2. Platoonline zegt:

    Zeg dat wel: tsjongeionge 🙂
    Hartelijk bedankt voor je opfleurdertje. vond ik erg leuk.
    Ik stond bij Mel. omdat zij weet dat ik in augustus een acute artroseaanval kreeg. Ik heb twee maanden vrijwel niet kunnen lopen maar nu gaat het wel weer. Over twee weken kan ik terecht bij de reumatoloog. Hopelijk kan er iets aan gedaan worden. Ik zeg daarover zo min mogelijk op mijn weblog, want van het beschrijven van kwalen wordt niemand vrolijk. Ik houd het graag bij verhalen.

    Ik ga hier ook lezen. Want het ziet er hier zo vrolijk uit. Dus als het gepermitteerd is ga ik even struinen (ik neem niks mee hoor).

    Groetjes

    Willem (Platoonline)

    • Geen dank , graag gedaan Willem.

      Oei Willem, daar schrik ik van. Ik hoop met je mee dat de reumatoloog jou kan helpen!
      Ik snap dat je het er zo min mogelijk over wil hebben op jouw weblog. Haal mijn berichtje maar gewoon weg. Het was een “oproepje” van Melody om een hart onder de riem te kunnen steken. Ik vond dat een lief initiatief, vandaar mijn berichtje naar jou. Ik snap jou ook heel goed. Hier op mijn weblog schrijf ik eigenlijk ook alleen maar vrolijke verhalen om die reden ;-).

      Hihi, nou ja als je wat vrolijkheid wil meenemen, ga je gang ;-).

      Groetjes en bedankt voor jouw berichtje!

  3. Hahaha durf te wedden dat er klachten binnen waren gekomen dat het ” te fijn” was 😉

    Dus oplossing kort en *pittig*euhhmm krachtig ,kauw het maar fijn hihi 🙂

  4. J@n. zegt:

    Toch wel iets voor het bejaardenhuis uhh zorginstelling bedoel ik, daar zijn er wed ik wel bij die er blij mee zijn.

  5. rietepietz zegt:

    Het heeft de os niet geholpen …die was gewoon het haasje !

  6. Melody zegt:

    aiiiiii

    heb ik zojuist ook gedaan, lig net lekker op de bank met lappie opschoot

  7. Ik hoef die ossenhaas natuurlijk ook niet fijn gehakt maar ben ook wel weer zo flauw om te vragen of hij ook fijn gehakt kan worden geserveerd 🙂
    Met vier pepertjes erbij is juist lekker, druppels op je voorhoofd, loopneus en brandende tong heeeerlijk.

    • Hahaha ja zou ook iets voor Marc zijn geweest. En dan mag de ober eigenlijk nog blij zijn dat er in eerste instantie niet stond dat het grof gehakt was. Zou me een scheldpartij worden ghehehe. Alhoewel, hij verstond niet veel…ik heb zo het idee dat de mop niet aan zou slaan ;-).

      Hihi dus jij kunt gerust met Marc mee gaan eten. Is hem ook niet gauw te veel. Ik doe een pepertje minder ;-). We hebben er een keer gehad met vrienden dat Marc tegen de ober zei dat er veel pepertjes in mochten. Heel veel pepertjes. Nou dat heeft ie geweten. Bij de eerste hap moesten we al hikken en dat was niet snel weg te krijgen. Dat was echt niet lekker meer, dat zegt ie zelf ook hahaha. En dat wil wat zeggen ;-).

  8. HansDeZwans zegt:

    Volgens mij moet het basilicum zijn ipv basiliccum. Of wordt het in Thailand zo geschreven, dat kan ook.

  9. tagrijn zegt:

    Fijngehakt. Misschien vind die kok het even niet fijn meer om te hakken. Niet gelijk het mes de schuld geven. Leer mij die Thai kennen.

  10. Het was leuk geweest als je de prijzen ook vermeld had. Ik ben namelijk een levensgenieter, maar in deze tijd van consuminderen moet ook ik op de ‘kleintjes’ 😉 letten.
    Grtz Albert

  11. Bertus zegt:

    Whahaha hijs leuk meis ;-)) goeiemorgen trouwens hihi, de jongens zijn maar weer eens vrij; de één gaat naar de film en en ander gaat zijn vriendinnetje (Stijn) een roos brengen en zo heet ze ook nog eens hihi, fijne kouwe dag meske XXX

    • Ohhhh wat romantisch (euh ook goeiemorgen wijffie), was dat helemaal zijn idee? Wat schattig hihi. Zijn vriendinnetje boft maar! Welke film gaat het worden en ga je mee of gaat ie met vriendjes?
      Ik wens jou ook een hele fijne dag, hoe is het trouwens met jouw werkstation? Dikke knufff XXX

      • Bertus zegt:

        Ja schattig hè, yep helemaal zijn eigen idee, met een lief kaartje erbij ;-)). Robin gaat met vriendjes naar Mees Kees (vriendinnetje gaat ook ;-))
        Ben al helemaal gewend aan mijn pctje, over twee weken hebben we weer eens een vergadering; kunnen we onze gal spuien (hihi niet nodig hoor ;-)) Doegies X

  12. Nicky zegt:

    Da’s gewoon heel duur gehakt.

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

