KPN

Anders dan gedacht werd de slechte referentie van Mies’ baas niet het probleem maar de werkervaring bij d’n Hema omdat ze toen nog zo jong was. Terwijl ik mijn messenset eens goed afstofte (voor de broodnodige afwisseling he, daarbij past mijn kalashnikov niet in mijn tasorganizer he) voerde Mies oorlog per mailde Mies naar het uitzendbureau om te laten weten dat dit niet eerlijk was aangezien ze altijd hard gewerkt heeft en zelfs twee banen had in dezelfde tijd blablabla.

Hierop kreeg Mies de volgende dag een mailtje terug. Dat ze er nog eens over nagedacht hadden n.a.v. die mail en dat ze met de volgende rondleiding mee kon om zich daar eens te laten zien. Daar viel ze ook gelijk op en mocht ze komen solliciteren.

Nou gaat er iets ongelooflijks gebeuren….

…dit is de eerste korte log sinds lange tijd*.

*Ach ja. Leuk verzonnen maar ik had natuurlijk niet gedacht aan die verrekte streep met dat vogeltje. Hierna verzin ik meestal nog veel meer zodat deze log, als ik niet uitkijk, alsnog lang wordt. En in dit geval kan het me niet veel schelen NANAnanaNA want wat jullie waarschijnlijk al dachten is gelukt:

YEAHHHHH

Natuuuuuuuurlijk. YEAH. Tijd voor een heleboel vreugdedansjes. Huphup, beentjes van de vloer!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

57 reacties op KPN

  1. Ans zegt:

    SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Klagen helpt soms dus wel!

  2. J@n. zegt:

    Watzegjemenou! Dat is nog eens leuk, gefeliciteerd!!!
    Dan heb ik straks ook nog indirect contact, want met de komst van de glasvezel in Weert heb ik een ‘totaalpakket’ van de KPN in bestelling, alleen hebben ze het op dit moment zo druk dat het nog wel anderhalf tot twee maanden kan duren voor ze mij aansluiten, terwijl ik al wel de kabel in huis heb. Toch een beetje inefficiënt van die KPN.
    Ik zou zeggen: Mies, die er eens wat aan! 😉

    • Oh hahaha haar eerste klant ;-). Dank je wel J@n, ze is nu nog frietjes bakken bij haar Chinese baas maar ik zal het haar straks laten lezen.

      Volgens mij zit ze dan inderdaad op die afdeling. Het is niet de aansmeerlijn hihi (ik moest er eerst om lachen, moet ik een sticker laten ontwerpen tegen Mies ipv de colporteurs aan de deur maar daar zit ze niet) maar het gaat wel via die afdeling als ik het goed begrepen heb.
      Tjemig zeg, dat is toch ook wat, twee maanden?? Inefficiënt is nog zwak uitgdrukt… Hup Mies trek je superman werkkleren aan en hoppetee…

  3. rietepietz zegt:

    Hélemaal geweldig natuurlijk ….GEFELICITEERD MIES ! ;en mams óók natuurlijk want die kalasjnikov moet je niet uitvlakken 😉 ,boze moeders trouwens óók niet !

    • Dank je wel Rietepietz! Nou hahaha inderdaad, als het om je kinderen gaat herken je jezelf soms niet terug he? Waar ik voor mezelf mijn schouders op zou halen gá ik er voor hen gewoon voor *aait messenset en kalashnikov* 😉

  4. Bettina zegt:

    Nou da’s mooi, dat gaat vast goedkomen, ik ga duimen! Een fijne avond meiske en liefs Xxxx

  5. Geweldig Mies de aanhoudster wint en ik ben super blij dat het eindelijk beloond word * you go Girl,you go Girl* Raise your Glass yihaaaa 😉

    O ja mamalinda ook jij proficiatttt 🙂

    • Yihaaaa, mooi he? Ze moest zichzelf toch verkopen? Nou dat zullen ze weten ook hahaha. Die mail was zó mooi. Was ook zeer raar geweest als het hen niks gedaan had *kijkt trots naar Mies*.

      Thanks wijffie, da’s lief van jou :D. Wat een heerlijk nieuws he? 😀

      • Dat is de suiker op de taart meid,niks is toch mooier als je eerst ziet dat je dochter het er niet bij liet zitten,dan ook zelf de mail geschreven en verstuurd heeft en het een positieve wending voor haar heeft en nu aangenomen is bij KPN 🙂 Ik vind het TOP !!!

  6. geweldig, zo zie je maar nooit het zomaar opgeven, of je moeders kalasnikov en messenset inzetten 🙂

  7. Spiderwoman zegt:

    Hai MiesMeis!
    Je leest (soms?) mee, dus richt ik me geheel en al persoonlijk wát een eer hè *grinnik* tot jou.
    SUPERFORMIWELDIGEINDEFANTAKOLOSACHTIG GEFELICITEERD!!!!!
    Dat heb je maar mooi geflikt en wát een succes.
    Maak er wat moois van bij den KPN.
    Knuf met alle 8 pootjes, Spiderwoman

  8. Spiderwoman zegt:

    @ Mams van de Kanjer,
    *ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond, stiekem met je gedanst x2*

    Met als gevolg, dat al die 8 pootjes in de knoop zitten. Maar dat heb ik ervoor over 😉

  9. V☺nnieb zegt:

    Gefeliciteerd *de aanhouder wint 😉 *

  10. hartelijkehothulk zegt:

    Gloeiende, Gloeiende, ik ga MIES opgeven voor Hulkin van het jaar !

    O ZO

  11. HansDeZwans zegt:

    Wacht, dus Mies, uw dochter veronderstel ik, is aangenomen bij kpn. Haar eerste job? Hoe oud is Mies? Ik dacht dat wij (nu wijs ik naar mezelf en Emmelinda) ongeveer van dezelfde leeftijd zijn (super jong nog). Mijn oudste kind (ik heb er 2) wordt in januari 17. Dat is alles wat ik wou vragen. (heb jij nog vragen?)

  12. Whoeehaa gelukkig lijkt het geen kruisverhoor :P. Of ik nog vragen heb? Jawel hoor, maar alles op z’n tijd ;-). Mies is nu 18 maar na haar examen besloten we dat een sabbatical beter was. Een jaartje niet naar school. Maar ja, om de hele dag op bed te liggen vind ik ook zoiets. Zij ziet het gelukkig ook zo en natuurlijk al die schoenen die ze nog moet kopen maar geen geld voor heeft. Ze heeft vanaf haar 15e steeds gewerkt maar die paar uur leveren niet genoeg op. Vandaar ook deze baan. Ik hoop dat het zo uitvoerig genoeg was? Anders geef je maar een gil *stopt vingers in oren* 😉

  13. tagrijn zegt:

    Had ze in dat mailtje ook een foto van die messen meegestuurd? Hoe dan ook: gelukt. Gefeiciteerd!

  14. Hoe kwam je er nou bij om opeens op een blog uit 2010 te reageren 🙂 Heb gisteren archief teug geplaatst dus misschien per ongeluk als nieuwe blog doorgekomen 🙂 Maar het antwoord is ja er hebben circa 150 mensen geslapen en sindsdien elk jaar met succes herhaald .

    • Emmelinda zegt:

      Oh whaahaa is dat zo? Ik wou eerst al schrijven dat ik het niet meer bij hield met jouw logjes, zo snel achter elkaar. Ik kreeg hier een melding van. Dat zal inderdaad zo gebeurd zijn, dat door het archief terug te plaatsen die melding kwam. Raar dat het er dan maar eentje was?? Toevallig had ik gisteren precies hetzelfde gedaan. Ik had een logje zitten verbeteren, een oude. De opmaak is helemaal verneu…euh verpest door weblog.nl en dat kon ik niet aanzien. Schijnt die log dus weer als opnieuw geplaatst te verschijnen ;-).

  15. platoonline zegt:

    Ik houd het dan maar wel kort 🙂
    Mies, van harte gefeliciteerd met je baan.
    Nou mijn zoon nog. Want mijn God, hij heeft al zeker 1500 sollicitatiebrieven verzonden.

    • Ja pfff, het valt niet mee om een baan te krijgen he? Ik hoop in ieder geval dat hij snel beet heeft en iets heel leuks te pakken krijgt! In ieder geval bedankt voor de felicitaties. Namens Mies (zit in haar cursusweek).

  16. Kreeg dit net doorgestuurd, na het lezen begreep ik dat er duidelijk aan ons “musicalhaters” gedacht is bij de productie 🙂 http://www.robbertvanheuven.nl/?p=910

    • Hee ja, dat hebben ze slim gedaan. Mooi he, zoals er staat: Boot: ‘En ook die musical-haters overtuigen vervolgens hun vrienden ervan dat ze de voorstelling moeten zien.’ Prachtig als je dát weet te bereiken! Nou ben ik toch wel heel nieuwsgierig hoor, hihi ;-).

  17. Nicky zegt:

    Gefeliciteerd! En wat ben je dan trots op je ukkie, he?

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

