Stof voor een logje

Kleurtjes. Kleurtjes en nog eens kleurtjes. En o ja, tasorganizers! www.emmelinda.marktplaza.nl dus.

Dat ik van kleuren en vrolijkheid hou was u vast wel opgevallen hè *houdt kalashnikov dreigend voor scherm*? Voor mijn tasorganizers zoek ik dan ook stad en land af naar leuke stofjes zodat ik kleurrijke combinaties kan maken. Het kan me vaak niet bont en blauw genoeg. Kijk, zulke *houdt lapjes omhoog*. Dat ik hier enigzins in slaag natuuuuurlijk *kucht* bewijzen die mailtjes wel in mijn mailbox.

Echter…naast bestellingen zijn het ook regelmatig mailtjes met alleen een vraagje. En nee, niet zulke praktische dingen als “kan deze ook in mijn zwarte tas die kleiner is dan mijn bruine” (jazeker, red.) en “heb ik hierna echt een opgeruimde tas” (ja tuurlijk, ik verkoop geen zooi, mafkezen) zie ik ‘m steeds vaker opduiken. Ga d’r maar eens goed voor zitten want het is toch van de zotte. Nou? Klaar? Komt ie dan: “Waar heeft u deze leuke stof vandaan”. *voelt bloed uit poezelig gelaat wegtrekken*

Trek ik daarvoor een sprintje naar mijn laptop als ik het geluidje* van mijn mailbox hoor? [mijmermodus aan]*laat jingle “herinnert u zich deze nog nog nog…..” horen*. Zoiets als destijds op mijn weblog inderdaad. Zodat jij *wijst naar jou* niet stiekem op je werk mijn weblog kon bezoeken zonder cartoon-achtige geluiden te horen**[/mijmermodus uit]

Dus men wil helegaar geen opgeruimde tas, Emmelinda de winter door helpen of de tasinhoud van de ene tas naar de andere tas overhevelen in één handomdraai zonder spullen te vergeten *neemt snel snel hap lucht om op adem te komen vanwege uitvoerige doch hele belangrijke zin*? Grrr, het moet toch niet gekker worden eej *prikt als een bezetene in onschuldig voodoopopje*. Nog ff en ik kap met die hele handel. Hang ik mijn naaimachine, stoffenberg en mailbox aan de wilgen. Stop ik gewoon met die hele tasorganizerbizznizz….

…en begin gewoon een stoffenhandel

ApeNoot van Emmelinda: Mocht dit op een verkapte reclameboodschap lijken dan weet ik me van de prinses geen kwaad. Echt niet. *kijkt onschuldig*.

*Tarzan dit keer. Nee, niet die van mijn nachtkastje. Die schreeuwt toch niet zo, gekkie!
**Voor Watzegjemenou-lezers die niet eerder hier kwamen lezen foei; op mijn log had ik in een kolom een website in weten te bouwen die tevoorschijn kwam met een cartoongeluidje. Dit had ik er zo in weten te krijgen dat deze tegelijkertijd met mijn weblog opende zonder dat je ‘m te zien kreeg. Vraag me niet (en dan zeker toch doen hè?) hoe ik dat voor elkaar kreeg maar ik ontving vaak dreigmailtjes/klachten/gezeur*** complimenten *kucht* omdat men met koptelefoon op zat te computeren en half doof werd van dit geluidje.
***Doorhalen wat niet van toepassing is. U kent het wel. Liefst op eigen scherm natuurlijk. Met onuitwasbare stift bijvoorbeeld. Liefst in gezellige kleuren. Om in dit kleurrijke thema te blijven natuurlijk.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

84 reacties op Stof voor een logje

  1. Eej kleurnerd, heb nog wel een logadresje voor je van iemand die ook notkleurenblindentasjesproducerendis!
    http://intussen.wordpress.com/

    Wat moet jij met een Tarzan op je nachtkastje ?
    Daar hoort een HULK te staan, gloeiende, gloeiende!

  2. Ans zegt:

    Maar je hebt ook leuke stofjes!! En die van mij is dan niet heel kleurig, maar verschrikkelijk mooi! met al die muziekinstrumenten en in kleuren die daarbij juist heel mooi passen. Zo, dat zijn wel weer genoeg complimenten vandaag, anders ga je nog naast je schoenen lopen en krijg je last van je voeten!
    Uhhh, denk je dat hij ook in mijn rode tas past? Hahaha, wat kunnen mensen toch vreemde vragen stellen!
    Dat geluidje vergeet ik niet meer, dat was heel bijzonder!!! Ik heb het geluid meestal maar heel zachtjes staan (begin ik met een rondje Songpop en heb ik te laat door dat het geluid nog zacht staat $^&%$#*), maar dat geluidje was wel te horen.

    • Hahaha dank u, dank u *buigt*. Ik heb net weer een nieuwe lading besteld. Owowow alsof ik nog niet genoeg heb liggen ;-). Ja die van jou vond ik superleuk, de kleuren waren heel mooi en de tekeningen ook. Helemaal perfekt. Laatst kwam ik ook hele mooie tegen met muziekinstrumenten maar daar stond geen sax op ;-).

      *Grinnikt* Hou op, schei uit; sommige mailtjes zijn zo maf dat ik eerst denk dat ik in de maling genomen word. En dan is het toch geen grapje :D.

      Hihi, ja echt he, het was zo jammer dat die site er ineens mee gestopt was. Was mijn geluidje ook pleitos. En nou kon ik wel een site inbouwen die een muziekje er op had staan maar dat vond ik toch niet hetzelfde. Het is me toen wel nog gelukt via weblog eentje bij te voegen maar dat werkte niet altijd. Volgens mij, als je doorklikte naar een andere pagina deed ie het niet meer of zoiets. Ik weet het niet meer precies. Als ik weet hoe ik dat hier in kan bouwen komt er meteen eentje hihi ;-).
      Wat Songpop betreft; soms speel ik dat als iedereen de kamer uit is en zet het geluid dan heel hard zodat ik geen koptelefoon op hoef. Daarna vergeet ik dat terug te zetten en als ik dan mail krijg krijg ik zowat een hartverzakking hahaha (Zeker als ik dan de koptelefoon op zet hahaha). Wat een herrie maakt die Tarzan ;-). Marc heeft nu al een schurfthekel aan het geluidje, ghehehe ;-). Ik had ook eens een harde boer als geluidje. Moet je mee oppassen want dat wordt zo normaal dat je er niet bij nadenkt als je bezoek krijgt en je laptop staat achter in de kamer aan whaahaa 😉

      • Ans zegt:

        Hihihi, dat is inderdaad een geluid dat niet altijd kan! Er zijn gekke geluidjes genoeg, Edwin had/heeft cd’s met geluidseffecten, daar zijn leuke dingen mee te doen!

        Hoewel ik niet handig met naald en draad ben, kan ik toch verlekkerd naar mooie stofjes kijken, raar toch? Ik kan er niks mee, nou ja, hooguit een kussentje maken, maar dan moet ik eerst de gebruiksaanwijzing van de naaimachine weer eens opzoeken! Ik heb nog ergens paarse stof met muzieknoten, daar moet ik toch een iets mee doen. Ik zou er ook een zakje van kunnen maken voor saxonderdelen/benodigheden, dat zou toch nog wel moeten lukken!

        Ik zit ineens te krabben, ik ben blijkbaar gestoken door die rotmug die net in mijn oor zoemde! Hoe durft ie, die had al lang pleitos moeten zijn, het is november!!!

        Ken je de arnicagel en -balsem van het kruidvat? (ja, ik weet het, het is ineens heel wat anders, maar ik vind dit wel wat voor jou, nee, niet dat spul, maar de tekst!!!). Daar staat op: “Bij vallen, voor kneuzen”. .
        Ik weet dan nog wel wat mensen die dat gebruiken kunnen!!!

        • Ja die had ik ook. Nou ja, een cassettebandje (zo oud is die al hihi. Waarschijnlijk zijn veel geluiden sterk verouderd). Kon ik ook mooi gebruiken voor ons antwoordapparaat.

          Probeer het eerst eens met een oud laken ofzo? Dat is niet zo jammer als je het verknipt. Op Youtube zijn heel veel filmpjes te vinden waar ze veel laten zien hoe iets moet. Ik ga er binnenkort eens goed voor zitten om te zien hoe ze een tas in elkaar zetten. Valt nog niet mee om het juiste filmpje te vinden, ik wil er een met een rits (ja tuurlijk, meteen moeilijk doen hihi) en die ik al bekeken had waren dus zonder. Ik heb wel al gevonden hoe ik een rits tussen stoffen moet zetten, nu de rest nog ;-). Maareuh dat je zo verlekkerd naar stofjes kunt kijken snap ik wel, vooral die waar mooie patroontjes op staan. Bij de quiltwinkel kijk ik ook mijn ogen uit maar niet alles is handig voor mij om te verwerken (te groot van afbeelding. Dan mis je een hoofd of een poot. Weliswaar weer eens iets anders maar hahaha toch niet de bedoeling). Sommige afbeeldingen zijn net een foto, prachtig. En dan de kleurtjes bij elkaar. Ik moet ook oppassen om niet te veel in te slaan want ik heb genoeg. Euh. Veel. Is zo mooi als je het kastje opentrekt; die mooie stapeltjes met de vouw aan de voorkant en alles op kleur. Oh whaahaa ik zou er nóg een log over kunnen maken.

          Jaaaaa, dat had Steffie vorige week, zij krijgt flinke vlekken en in het midden zit een kleine bult. Of het nou van de warmte is of echt van een mug weten we niet. Dat zou betekenen dat ze nooit een muggenbult heeft. Lijkt me ook sterk. Maar het is ook meestal als de temperatuur ineens flink omhoog gaat…snap er maar eens wat van. Waarschijnlijk wist die mug bij jou dat het (vorige week) nog lekker weer ging worden ;-).

          Whaahaaa jaaaa geweldig. Dan weet ik ook nog wel mensen hahaha. Oh en nou je het er toch over hebt, al is de mijne niet zo leuk, die reclame van Saturn vind ik zo stom: “Saturn. Zo moet techniek.” Euh? Iedere keer zeg ik er weer wat achteraan:”Zo moet techniek niet zijn/uitzien/stinken/piepen…” Klinkt toch best raar he, dat Zo moet techniek? 😉

          Woooo wat een lap! hahaha 😀

          • Ans zegt:

            Zelfs met hulp kan ik het nog fout doen, ik ben dan toch handiger met de breinaalden. Maar er komt ooit een tijd dat ik simpele dingetjes ga maken… ooit!
            Kneuzengel, prachtig tc=och? Zo moet techniek ik een rare zin, maar in reclames hoor ik zo vaak rare zinnen, ik vraag mij af hoe ze dat voor elkaar krijgen, want soms is het echt fout!!! Is er dan niemand in het hele traject tussen bedenken en maken die dat door heeft? Stelletje kneuzen….. jaaaa, smeer er maar arnicabalsem op!

            • Hahaha zo is het cirkeltje helemaal rond van hulp naar arnicabalsem. Ik geloof trouwens dat wanneer ik Kneuzengel voor het eerst zou zien staan, het woord dan, dat ik het vast verkeerd zou lezen. iets van zen-gel. Om te mediteren ofzo hahaha. Goh als ik dan toch alles verkeerd lees kan ik net zo goed bij zo’n reclamebureau gaan werken ghehehe 😉

  3. tagrijn zegt:

    Dat zijn zo de beslommeringen van een handelaar in crisistijd. Men koopt niet graag een kat in de tas. Het liefst heeft men nog levenslange garantie. Eh… kan ik die organizer gewoon in wasmachine wassen?

  4. Ik ben nog steeds tevreden over de mijnen ook gemaakt door Emmelinda,foto ervan heb ik bij mijn linkjes staan ,mijn exemplaar made by Emmelinda mooie stof,veel bergruimte. En eerlijk een prijsje waar je geen betere kwaiteit voor kunt krijgen. In een dure tassen winkel betaal je veel geld voor een flodder.

    Em ik zou op die mailtjes van waar je de stof haalt niet eens beantwoorden,men vraagt in de winkel ook niet waar de stof vandaan komt hoofdzaak er staat een merk erin * dat door goedkope krachten zijn genaaid *

    Maar euhhh waar komt mijn stofje van hahahaha 😛 😉

    • Whaahaa dat was mijn oude rok :P. Nee geintje. Was wel bedoeld voor een rok maar er kwam iets tussen hahaha. Iets van zo’n 53 centimeter bij 13 met twee lintjes. Ik vind die stof nog steeds prachtig :D.

      Dank u, dank u *buigt* voor dit reclameblokje. Jammer dat ik het hier niet kan retweeten whaahaa ;-).

      Hihi, de eerste drie keer heb ik nog netjes een link opgezocht en ze doorverwezen. Ze blijven aan de gang. Vooral die met die uiltjes. Nu is die stof op, op de website. Gelukkig heb ik nog veel stof over anders zou ik spijt hebben als haren op mijn hoofd hahaha ;-).

  5. Hoe kom je erbij dat dit een reclamelogje was, goede oplossingen moeten toch juist voor het voetlicht gebracht worden. Meer slijmerij komt er op een doordeweekse donderdagavond niet uit hoor 🙂

  6. epie zegt:

    en wat tarzan betreft , hadden ze discreet verzonden
    of bedoel je met tarzan Marc , die zet je toch niet op je nachtkastje

  7. Pasula zegt:

    Haha Emmmm, ik reageer niet altijd maar lees ze wel allemaal en ja, jij moet gewoon stoffenboerin worden! Stof genoeg om het erover te hebben (en je bent niet langdradig, dat scheelt). 😉

    • Niet langdradig? Heb je al mijn logjes wel gelezen Pasuultje? Hahaha ;-).
      Het begint hier wel op een stoffenwinkel te lijken ondertussen. Het stomme is alleen dat die lapjes die ik op marktplaats zet om te verkopen totaal niet lopen. Snap d’r maar eens iets van hahaha 😉

  8. J@n. zegt:

    Omdat mijn mobieltje in mijn broekzak zo bekneld kwam te zitten is het gemold, dus ik moet ook maar eens ernstig aan een tasje gaan denken, heb je er ook voor oudere heren? Ik moet er eventueel wel mee kunnen meppen. 😉

    • Ik zou gewoon een gat in je broekzak knippen. Ben je meteen van het mobiel-probleem af, ghehehe. Scheelt ook weer geld. Alleen dat meppen dan weer he, hmmz. Misschien moet ik stoffen knuppels gaan maken?
      Overigens, er zit een log over mobieltjes en knellende broekzakken (euh) in mijn hoofd. Nu nog omzetten naar mijn beheerscherm :D.

  9. Bettje zegt:

    Morguh wijffie 😉 maar je stofjes zijn ook lekker kleurig ;-), en neee niet stoppen hoor hihi het ziet er allemaal erg leuk uit en ik zag ook dat Steffie het creatieve van haar moeder heeft, super hoor! Als we ietskes minder slecht bij kas zitten, dan bestel ik er eentje (nee niet om jou een plezier te doen alleen, maar vooral omdat ze zo super zijn 😉 Fijne vrijdag en vooruit dan maar vast gezellig weekendje ook meiske! XXX

    • epie zegt:

      ik wil een hele grote bakorganiser , dus model tasorganiser maar dan
      voor de kofferbak . is dat te regelen
      design is niet zo belangrijk .rij toch met gesloten kofferbak meestal

    • Heee ander wijffie 😀 (Oeh, begint ineens de zon heel fel te schijnen hahaha). Mooi he, die kleurtjes, het is dat ik al iet gauw sjagie ben maar daar word ik echt heel vrolijk van ;-). Oh gekske, laat het je niet opdringen hoor. Ik heb deze log geschreven vanwege die ene steeds terugkerende vraag én omdat er op tasorganizer gezocht wordt (zag ik bij de stats). Extra reclame kan nooit kwaad ;-).
      Ik wens jou ook een hele fijne vrijdag en veel plezier van het weekend. Ga je nog iets leuks doen? Dikke knuffff! XXX

  10. V☺nnieb zegt:

    Is wel een compliment dat mensen willen weten waar jij de stof voor de tasorganiser vandaan haalt. Ik hoop wel dat deze mensen dan ook een tasorganiser kopen. Maar ja, in tijden van crisis willen ze het waarschijnlijk zeluff maken *flauw, kopieergedrag*
    Nee hoor, lekker voor jezelluf houden, anders er geld voor vragen *ook een idee 😉 *

    Fijn weekend
    Liefs -x-

    • Oh ja, dat kopieergedrag zie ik regelmatig. Staat er ineens weer eentje mee op marktplaats. Ik heb dit idee ook niet zelf verzonnen (wel zelf ontworpen) dus ik mag eigenlijk niks zeggen. Maar dat ze dan ook mijn hele tekst overnemen (die wél helemaal zelf bedacht) en de manier van fotograferen en de stofcombinaties nadoen vind ik dan weer stukken minder. Het is wel een compliment natuurlijk maar hmmz. Gelukkig zijn ze na een paar weken weer verdwenen. Het is toch de kunst van het adverteren denk ik??? ;-).

      Ja, eigenlijk moest ik die stoffen waar ze veel naar vragen gewoon inslaan en duurder verkopen. Het vervelende is alleen dat ze boven een bepaald bedrag toch niet kopen, stoffen zat. Ik heb ook eens een mailtje gehad van iemand die het patroon vroeg. HAHAHAHAHAHAHAHAHA gek.

      Ik wens jou ook een heel fijn weekend, geniet er lekker van! Liefs X

      • epie zegt:

        waar koop jij je stoffen want dan naai ik die bakorganiser wel zelf
        ik ontdekte een oude naaimachine thuis
        makkelijk net een gaspedaal bedienen
        je hoeft toch niet te locken he , en geen knoopsgaten te maken.

  11. rietepietz zegt:

    Ik vind het toch meer een “stoffig logje ” * bukt om draai om de oren te ontwijken *

  12. Nicky zegt:

    Djeeeez! Wat een randdebielen! Ik had laatst trouwens het geweldig idee opgevat om weer een organiser bij je te bestellen voor schoonzus. Komt ze op visite, vertelt ze ineens dat ze een tassenorganiser heeft. En niet eens van jou. Tssss! Dat komt de familiebanden weer niet ten goede natuurlijk.

  13. Nicky zegt:

    Wat een randdebielen! Echt! Ik had laatst bedacht dat ik schoonzus een tassenorganiser van jou cadeau wilde doen voor haar verjaardag (ik was al trots op mezelf dat ik dat op tijd bedacht had!). Komt ze laatst op visite, vertelt ze dat ze een tassenorganiser heeft gekocht. En niet bij jou! Tssss, dat komt de familiebanden niet ten goede natuurlijk!

  14. Zolang jij reclame maakt voor jezelf is er niets aan de hand. Je staat toch achter je eigen product.
    Grtz Albert

    • Zo is dat ;-). Nou was het in eerste instantie niet de bedoeling om reclame te maken, die tasorganizers zijn best belangrijk voor me. Ik vind het gewoon leuk hoe dat allemaal loopt :D. Maar ja, als de kans er ligt maak ik er gewoon gebruik van hihi 😉

  15. Melody zegt:

    Tja wat een gedoe allemaal he?

    Alleen al vanwege de ‘gun-factor’ zou ik wel eentje bij je willen bestellen maar ja……
    a) heb een magere beurs
    b) past niet en is overbodig in een cameratas
    c) ik gebruik daarnaast nooit een andere tas dus als ik eentje zou kopen zou die in de kast belanden
    Maar meis, ik gun het je wel van harte uiteraard.

    Trouwens, waarom zet je niet eens wat foto’s op je log?
    Ook loggers zowel de gericht binnenkomende als de toevallig binnenkomende kunnen toch klanten zijn/worden?

    • Het is lief van je maar om met de laatste alinea te beginnen; ik voel me ongemakkelijk om er te veel over te schrijven al is het dit helemaal waard natuurlijk ;-). Men moet niet het gevoel krijgen er een te móeten bestellen of zich te verontschuldigen. Ik heb alleen gezien bij de stats dat er gezocht wordt op tasorganizer en daar wil ik graag op inspringen. Je weet nooit waar het goed voor is. Het is zelfs zo dat ik met de ogen dicht (nou ja, bij wijze van spreken dan) een tasorganizer in elkaar zet maar als ik dat voor een bekende (in welke vorm dan ook) doe dat ik het hele proces de zenuwen heb. Dat de verwachtingen hoger zijn, dat het dus tegenvalt. Daarom laat ik af en toe gewoon een keer het woord TASORGANIZER per ongeluk vallen. Zoals ik ook in de stats heb kunnen zien weten ze de rubriek onder de kopfoto te vinden dus vooruit dan maar ;-).

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

