50 cent

Zie hier onze grote crimineel herself. Boefje he?

Anders dan de titel van deze log doet vermoeden gaat het niet over de artiest. Al zou er vanwege de triestheid van het onderwerp wel een rapnummer van gemaakt kunnen worden *doet “yoh yoh” om het verhaal kracht bij te zetten*. Want, lieve watzegjemenou-lezer, terwijl we hier zo gezellig saampjes zitten te loggen weet u nog steeds niet wie u aan deze zijde van het scherm voor zich heeft. Tijd om een boekje open te doen. Wat heet, een hele Wikipedia!

Ik ben namelijk een oplichter. Tuig van de richel. Ja, daar kijkt u van op he? Dat valt zeker even rauw op uw brave dakkie he? Ennuh… niet zo maar eentje, ik ga het helemaal maken in de onderwereld *kucht*. Het begin is gemaakt. De makers van “College Tour” klimmen op dit moment in de pen het toetsenbord om mij uit te nodigen want na een aflevering van deze serie met Holleeder kan ik natuurlijk niet van de buis weg blijven. Nog even geheim houden hoor voor Albert Verlinden en dat gespuis maar bij “Nieuwe Revu” wippen ze hem, Willem, binnenkort van zijn schrijversstoel want die plek is natuurlijk helemaal geschikt voor mij om een sappige column te kunnen schrijven *kucht nogmaals*.

U bent natuurlijk benieuwd naar wat er gebeurd is? Nou dat ben ik eigenlijk ook wel. Tenminste…tot aan het verzenden toe weet ik het nog. Maar laat ik bij het begin beginnen. Ik verkocht via marktplaats namelijk een poppetje. Ja crimineel he het moet niet gekker worden eej? Maar wacht, het wordt nog veel stoerder. Ik weet nog heel zeker dat ik blij naar de brievenbus gehuppeld ben want hé ik had wel mooi ff een halve euri in da pocket he? De helft van mijn felbegeerde villa is nu reeds binnen op deze manier *wrijft in handen*.

Ik kreeg van de koper een mailtje (gratis). Waar het poppetje bleef. Ik had al gemaild dat deze onderweg was (hmmz ik krijg een déjà vu) maar er moet iets verkeerd zijn gegaan bij de post (Goh, wat ráár, dat komt daar nooooit voor). Na nog een mailtje dat het poppetje toch echt op de post gegaan was kreeg ik een mail terug waarin ik voor oplichter uitgemaakt werd en een melding dat marktplaats geschreven zou worden. Omdat ik de bibberitus kreeg dit oneerlijk vond, ik had immers gedaan wat ik moest doen, trok ik aan de bel (tsjonge we blijven hier wat bellen in dit gezin) bij marktplaats en inderdaad, mevrouw had al geschreven. In een dringend mailtje vroeg ik mp de melding bij mijn naam te verwijderen daar ik ten onrechte ergens van beschuldigd werd. 50 cent, tjongejonge dan zou ik toch een beginneling zijn zeg.

Marktplaats werkte echter niet mee (is zeker geen functietoets voor, d’rop kan wel maar d’raf niet). Mailtjes gingen heen en weer en uiteindelijk schreef mp dat de melding op een rare manier ineens verdwenen was. (Wat kijkt u nou raar naar mij? Ik heb echt niks gedaan *zweert*). Ik geloof er geen bal van, waarschijnlijk waren ze me zat. Zo maar ineens iets kwijtraken, wie denken ze dat ze voor zich hebben?*

Enfin, ik heb het er maar bij gelaten. Ik ben heel braaf geweest want die zeug vrouw is het gewoon niet waard. Daarbij, ik heb iets belangrijkers te doen. Een beetje met de onderwereld babbelen bijvoorbeeld. U bent gewaarschuwd….

…ik ben voor geen 50 cent te vertrouwen**

*Laat maar. Was een retorische vraag.
**[fluistermodus]Natuurlijk wel met tasorganizers/andere dingen maar dat staat niet zo stoer he?[/fluistermodus]

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

76 reacties op 50 cent

  1. En daar ga ik mee om, nou nou nou waar iki via de blogs al niet mee in aanraking kom 🙂
    Maar even zonder dollen wat een belachelijke overtrokken reactie zeg.

    • Emmelinda zegt:

      Ja tuig van de richel, is dat ff schrikken he? Maar goed, nu ik je toch spreek; misschien kan ik nog wel aan een puik bootje voor je komen voor volgende lente. Ik zit nu toch in die scene he ;-).

      Bezopen he? Die spoort echt niet.

  2. Ans zegt:

    Bah, wat valt mij dat van je tegen, ik wil niks meer met je te maken hebben…. zucht….. is er dan niemand meer te vertrouwen? 50 cent nog wel, weet je wel hoeveel kauwgomballen je daar voor kan kopen? Schande, driewerf schande!!!! 😉

    • Emmelinda zegt:

      Nee sollie, maar goed ik kan nou wel een mooie nieuwe tas voor je regelen. Ook een roze als je dat wil? Ik bedoel, ik heb nu connecties genoeg. Moet toch te doen zijn? Eentje waar buschauffeurs niet van zeggen dat je de bus er niet mee in komt? Hihi. *gooit Ans een handje kauwgomballen toe als zwijggeld*

      • Ans zegt:

        * Gooit kauwgomballen terug, ze zijn niet suikervrij*. Maar wat een drukte maakte dat mens zeg. Natuurlijk is het niet leuk als het niet aankomt, maar voor dat bedrag belazer je de boel toch niet? Zo duurt het veel te lang voor je rijk wordt! Als je de boel wil bezwendelen doe het dan goed, niet met 50 cent, dat moet zij toch ook begrijpen?

        • Emmelinda zegt:

          *geeft Ans voorgekauwde kauwgom* (hier is de suiker wel van af gesabbeld ghehehe).Dat had ik nog willen schrijven maar volgens mij maak je het dan alleen maar erger. Ik heb dit wel bij marktplaats verteld. Zij konden niet meer doen dan een tegenbericht maken. Dat die vrouw zegt iets niet ontvangen te hebben (kan net zo goed oplichting zijn. Help, concurrentie!) mag blijkbaar en bij mp mogen ze je dan als oplichter noteren. Lekker dan. Volgens mij mag dat niet (volgens de wet). En zeker niet zonder mij hiervan op de hoogte te stellen. Ook niet echt netjes van mp. Maar goed, nu is mijn naam zogenaamd gezuiverd. Voelt wel kaaltjes hoor hahaha.

  3. rietepietz zegt:

    * houdt stevig de laptop vast omdat je maar nooit weet ” ik vertrouw jou m’n laatste duppie toe hoor ,dát moet toch wel kunnen ?

  4. rietepietz zegt:

    Ja daar moet tuig van de richel van z’n gestolen poppetjes af willen heb ik gehoord !* poppetje staat voor neergeschoten vijand *

  5. Heyyyy daarom voel ik me hier zo thuis tussen het deftig gespuis -;)

    Toch klein comment : die zeug/vrouw heeft zeker niks te doen dan te mauwen op het verkeerde adres ! Dan mp is bezaaid met echte 50 centen dat ze daar maar eens iets tegen doen,neejjjj want die brengen namelijk hun 50 centen in het laaidje !

    • Emmelinda zegt:

      Hahaha, kom je de kunst af kijken? Misschien kunnen we een bende beginnen? Ben ik de baas want ik heb het verzonnen natuurlijk hahaha.

      Ja pfff hoe vin ju die nou? Het was ook nog voor haar zoontje, alsof ik zo’n kind zou besodemieteren. Dat gevoel vind ik gewoon heel vervelend, alsof ik het in mijn botte hersens zou krijgen. En dan voor 50 cent. Whaahaa het is toch te zot voor woorden? Inderdaad, men bedot mensen met cd-spelers en noem maar op en daar doen ze niet veel an. Alhoewel, eentje is er van de week gesnapt he? Mooi zo. Euh wacht…ik geloof dat ik de schuilkelder maar vast in gereedheid breng ;-).

      Hoest nou wijffie, heeft het je goed gedaan de kleine vandaag nog even te zien? Is moeilijk he? Heel dubbel allemaal. Knuffff xxx

  6. Spiderwoman zegt:

    Heeeeeeeeeeej Onderwaterwereld Ems: zou het heeeeeeel misschien mogelijk kúnnen zijn…..twijfelgevalletje hoor…. maar je weet het maar nooit in deze vreeeeeeemde tijden….. (jaja, puntjes zijn in de uitverkoop vandaag)….. dat dit door jou genoemde poppetje hè….. die van 50 cent….. dat die een….uh…… jou bekend…. tsja hoe zeg ik dat nou….. *voorzichting Spinnendame…. ze vreet je op waar je bij zit….. dat heb je met die onderwereldfiguren….* ……. nou dat dit poppetje dus hè….. want ja, je gebruikt ook naalden met die beeldschone tasoganisatoren….. da’s logisch natuurlijk……………snap je????…..
    Okee, komt-ie *dieieiepe inhalatie*…. dat dat poppetje eigenlijk een………………………………..:

    VOODOO-POPPETJE van je is?????????????????????????????????

    • Emmelinda zegt:

      Maar Spinneke toch wat bedoel je nou *laat dreigend Kalashnikov zien*, ik zou toch noooooooit mijn geliefde Voodoopoppetje verkopen? Althans, die van mij kan wel vervangen worden omdat deze hele lek geprikt is. Maar je weet ut he: nooit de pop weggooien voordat je nieuwe hebt. Is wel een goeie, ik zet dit voodoolijkje binnenkort op mp. Wie weet kan ik er nog iemand mee besodemieteren? Ik word groot. Joh ik word zoooo groot in deze bizznizz! John de Mol kan de filmrechten alvast kopen want dat wordt een bestseller (eerst alles in boekvorm he, dat snap je vast wel). Ik heb niet voor niets mp opgedragen een nieuwe versie aan te meten, alle sporen uitwissen. Dat snapte gij toch wel he? 😉

      • Spiderwoman zegt:

        Tuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk snap ik dat….. *zei ze met grote ogen van angst* ……………
        Enenenenenen: je bènt al groot in de business, ècht waar…. slijmslijmglijglij
        Dat boek hè, met je levensverhaal, neem je 1 of andere spindokter in de arm? In de andere dan waar je dat Kolosnidinges in hebt hangen?
        rent weg met alwéér een fobie onder de gelederen

        • Emmelinda zegt:

          Whaahaaha spindokter! Briljant. Maareuh, even serieus. *kucht*. Ik denk dat ik jou wel kan gebruiken. Je stond aan de boevenwieg dus daar heb je ook recht (recht? recht? Oh wacht us, zullen we Brammetje (Moszkowicz, red.) ook een uitnodiging sturen???) op! Heb jij mijn Uzi nog? Neem die dan ook mee. Maken we er een mooi rovershol van joh!

          • Spiderwoman zegt:

            WAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAA….oeps… ik lach je niet uit hoor heej, EGNIE!!!
            Ik lach OM je. Dat is okee hè???? *stopt Ushi in gangkast*

            HOOOOOOOOOOOO ES EFFE *voelt een spinnige, maar wel zeer diepe emotie losbarsten*………
            HOEZO GEBRUIKEN???????? Ik heb je gemáákt, liefdevol (op)gevoed, álles gegeven wat ik in mij had (okee, da’s niet veel, maar dan toch), en wat krijg ik? Stank voor dank….
            Uh………
            HUH????……….
            Spinnenkopjes draaien overuren….blingbling….pieieieieieieiep (lelijk woord),,,,,,,,oeps, vouwtju….. dat heb je met een net ontstane spinnenfobie…. arachnofobie…
            Was al begonnen aan je Meesterwerk, je autobiografie….toettoeoeoeoet….
            Rovershol??? Ik trek me terug in mijn Web en neem mijn verdiende Rust.
            WIE draait hier nou eigenlijk door???? mopperdemopper…. die meid is helemaal van de wap joh! Heej, geinig…. wap-web….SNURK…
            Trust in Rust zo wijffie 😉

            • Emmelinda zegt:

              Alles gegeven wat je in je had? Die hemolymfe (kleurloze massa, red.) stal echt de show, Spinneke, maar ik heb er toch zelf kleur aan gegeven *gooit stoepkrijt achter de Rhododendron*. Gegéven, zonder te brommen (kunst, ik was nog niet opgepakt. Doordenkertje he?). Misschien kunnen we de handen ineen slaan (Als de FBI de mijne eens los wil laten) en alsnog verder gaan aan het meesterwerk. Euh. Meesterwerk. Eerst een nachtje nieuwe stoute plannen maken. Ik heb nóg een paar poppetjes immers? over slapen. Welterusten, ander wijffie! Knufffff :D.

              • Spiderwoman zegt:

                Aaaaaaaaaaaargh….stoepkrijt-dróp…. wist niet dat het bestond, tot vorige week, zoooooo crimineel lekkerrrrr! Maar suikerspin zijnde: da’s nie goe hè….
                Okee, wat jij wil: ik sla de handen ineen *doet klapklap en een schietgebedje*, was ze daarna in vemoorde onschuld en droom verder van vreemde poppetjes LOL.

  7. J@n. zegt:

    Aha, daar ga je dan!
    Altijd ak gedacht!
    Hij is weer perfect Em! 🙂

  8. J@n. zegt:

    Dat ak moet natuurlijk al zijn, maar dat snapte je al wel.

  9. HansDeZwans zegt:

    Voordat ik je blogje gelezen had, bekeek ik je foto en zag je daar staan met die zwarte balk voor je ogen. Ik dacht direct, die ziet er mij verdacht uit, daar moet je mee oppassen. En lap, ik heb nog gelijk ook.

    • Emmelinda zegt:

      Dat zie je meteen he, geen (goed gevulde) knip voor de neus waard gewoon. Ik vrees dat het dossier dikker en dikker wordt evenals mijn bankrekening.

      • HansDeZwans zegt:

        Ach zo doe jij dat. (doet bij mij een belletje rinkelen) Heb nog een deel playmobil staan, en ga die mannetjes per stuk voor 50 cent verkopen, maar ik stuur ze ook lekker niet op. Kan ik alles 5-dubbel verkopen terwijl mijn bankrekening dikker wordt. We kunnen misschien daarna samen een villa in Spanje kopen. Ik zal af en toe uw rug insmeren.

  10. Bettje zegt:

    morguh Emmy! Tjee wat een mens; om je meteen een oplichter te noemen; niet eens navragen wat er verkeerd kan zijn gegaan…erg overdreven van haar! En dat voor een poppetje, bij de post gaat er de laatste tijd heel wat fout sinds kpn het niet meer doet dusseh…groot gelijk om je er verder niet meer druk om te maken!! Oh en ik heb al een mooie tasorganizer gezien, even wachten op mijn salariscentjes en ik ga ‘m bestellen bij je hihi, nou meske niet druk maken verder erover, is ze zeker niet waard, je hebt er weer een leuk logje van gemaakt, dat wel 😉 Een heel fijn dagje today! Liefs en ((((☼)))) van moi XXX

    • Emmelinda zegt:

      Heee wijffie, een hele goeie morgen voor jou! Eigenlijk best een eer he, misschien wordt het nou wel wat met mij. En zeker met mijn villa *bladert op Funda*. Komt het er toch nog eens van.
      Maar inderdaad zeg, wat een mafkees (al levert het wel weer een log op hahaha). En och ja, het zijn maar woorden. Maar dan nog he, als je ziet hoe zorgvuldig ik alles op de post mik dan baal ik hier wel van. Zo’n mens spoort waarschijnlijk niet, dat is erg (zeker voor haar zoontje) maar dat de post niet doet waar we ze flink voor moeten betalen vind ik ook erg. En dat kan zo maar. Sterker nog, we gaan nog meer betalen voor de postzegels ook nog. Lekker dan. Het vervelende hieraan is dat wanneer iedereen zo reageert mp mij straks d’r uit knikkert. Gelukkig is dit een “gewoon” account maar dan nog.
      Ik ben benieuwd welke je gekozen hebt wijffie, komt helemaal goed.

      Ik wens jou ook een heel fijn dagje vandaag. De zon zou vanmiddag komen (of issie al bij jou)) en dan wandel ik eens op mijn gemakkie naar de supermarkt. Kijken of daar weer iets te beleven valt hihi. Dikke knuffff! XXX

  11. Bettje zegt:

    Ja je kunt echt niet meer op aan van de post; had dat laatst ook met mijn urenbriefje voor mijn werk; veel te laat aangekomen, gelukkig wel uitbetaald na over en weer gemail, maar het is niks meer! Boodschap ze laters en have fun ;-)) ☼ XXX

    • Emmelinda zegt:

      Is toch erg he? En van het meeste valt nog wel een kopie te maken of via mail recht te trekken maar sommige dingen zijn gewoon uniek. Die kan je beter maar zelf gaan brengen of op laten halen :-(. Gelukkig is het met jouw urenbriefje ook goed gekomen. Lastig eigenlijk dat dit nog steeds per post moet he, dat kan toch best digitaal? Lijkt me? Maar goed, zal wel aan mij liggen hihi.

      Ik ga er zo vandoor. Dan maar zonder zon ;-). XXX

  12. Beste Emmelinda,

    Mag ik je een complimenteren met je geintaal op je weblog.
    Het Hulkengebrul van de lach kun je misschien horen in da plaatsje waar je woont?
    Ik snap niet dat een crimineel zo gigaleuk kan schrijven ( terwijlzekalhasnieinaanslaghoud )

    Heb zo gelachen dat ik de clou van dit logje helemaal kwijt ben!

    • Emmelinda zegt:

      Heeee Hulkie,

      Ahhhhh was jij dat. *veegt zweet van voorhoofd*. Ik dacht dat het sirenes waren en dat men mij kwam ophalen. Scheelt weer.
      Maar natuurlijk mag jij dat. Wat een eer, wat een compliment *buigt diep*. En dat zonder dat ik jou een mes op de keel zet *kijkt Hulk dringend aan om duidelijk te laten zijn dat dit serious shit is* (*giechelt*)

      Clou kwijt? Oeps, sorry, ik kon het jatten niet latenHahaha dat is mooi want ik weet eigenlijk ook helemaal niet wat de clou is 😉

  13. Grrrrr dit verhaal had ik (bijna) kunnen schrijven als ik niet nu aan het bijkomen was van een MP-ergernis (mag ik die kalashniedinges ff van je lenen?).

    Ik werd voor leugenaar uitgemaakt nav van hetgeen ik in 1 van mijn advertenties had geschreven over het betreffende artikel dat ik te koop aanbied… sjongejonge in de mail kreeg ik bakken met niet-fris-geurend-goedje (godzijdank alleen maar in tekstvorm) over me heen gegoten. MP reageerde evengoed snel op mijn klacht en meldde mij dat ik de eerste was die zich over die verkoper beklaagde maar dat ze het zouden archiveren en in de gaten houden….

    Waar een kleine N(m)ederlander al niet groot in kan zijn *zucht* (snapt dit niet maar moet er geloof ik maar blij om zijn ook dat ik dit geleuter niet snap)

    • Hahaha jawel hoor, ik heb ‘m net gepoetst *geeft Kalashnie een aai en overhandigt deze aan Melody*.

      Tjemig zeg, waar men zich al niet aan kan storen! Klopte het merk niet of dacht die persoon dat het niet goed was? Pfff wat marktplaats betreft kan ik bóeken vol krijgen met rare voorvallen. Zoals een kerel die me toch te keer ging (via mail gelukkig) omdat ik niet dezelfde dag reageerde op zijn mailtje (ja schandalig he, zo heeee). Hij zou iets hier komen ophalen, zo had ie zelf bedacht. Niet normaal zoals die reageerde. Was ik ff blij dat ik mijn adres nog niet doorgegeven had, stel je voor hetgeen ie kwam kopen beviel niet. Je mag misschien niet op een foto afgaan maar ik heb hem gegoogled en toen heb ik het er maar bij laten zitten hihi. Misschien schijterig maar beter zo dan dat die helemaal door het lint gaat. En nog zit het me niet lekker, die mensen kunnen allemaal maar doen he. Maar goed.

      Wij moeten er inderdaad maar trots op zijn, Melody, dat we zo niet zijn en dit soort gedrag niet begrijpen…*zucht mee*.

  14. Dacht ik ga ik eens even een berichtje bij Emmelinda plaatsen val ik me hier meteen in het criminele circuit. Asjemenouzeg!!! Onze kleinzoon heeft iphone van mijn vriend deze week van een splinterglas schermpje voorzien. Heb je nog wat handel in schermpies? Voor jou een fijne avond. Groetjes Ria

    • Dat is even schrikken he? Zoiets moet ik eigenlijk ook niet ineens in de groep gooien. Gewoon een beetje rustig aan, ik snap dat het even slikken is. Maareuh een handeltje in schermpies? Goed idee, ik heb begrepen dat dit peperduur is. Zal eens kijken of er nog iets van de vrachtwagen valt binnenkort ;-).

      Fijne avond Ria! Groetjes 😀

    • Pee-Es; wil je eens voor me kijken; sinds vandaag gaan mijn eerste reacties in de spambox op wordpress.com. Zal wel met dit logje te maken hebben. Ze zijn er vast achter, de CIA en vangen eerst mijn post op om zo te controleren op berichten uit de onderwereld!

  15. Dus wij moeten voor jou op gaan oppassen? We weten in ieder geval dat je met carnaval niet meeloopt en meedrinkt het het “gespuis”. Grtz Mara

  16. tagrijn zegt:

    Binnenkort op 1: The Doll Crimes. Een Nederlandse thriller met een vleugje horror en humor in zes spannende afleveringen. Ontdek zelf de duistere kanten van deze vrouwelijke topcrimineel die er niet voor terugdeinst de hele Market Place ‘doll’ te draaien. Hoe een charmante jonge vrouw zich ont’pop’t als een misdadiger pur sang.

  17. Off topic: Die steek wordt er een half uurtje later weer vanaf gehaald, gaat puutr om een symbolische aktie. Ik ben inderdaad twee keer in Tilburg geweest en vond dat wel erg leuk maar ook vermoeiend zoveel dagen achter elkaar 🙂 IN Leiden beperkt het caranaval zich echt tot deze club dus gen optochten grote feesten etc. Ben vorig wel een keer op hun feestje geweest maar is niet echt mijn ding. Ga dit jaar misschien wel naar de bekendmaking van prins carnaval maar meer om ze via een stukje een beetje te steunen, want ze doen op zich goed werk voor gehandicapen en bejaarden. Hier in de bollenstreek wordt wel in Noordwijkerhout groots carnaval gevierd met de grootste optocht boven de rivieren.

    • Ahhhh oke. Ik vond het al zoiets, dat blijft toch geen uur liggen ;-). Maar nu snap ik het, thanks!

      Oh ja joh, twee keer zelfs? Ja hahaha dat is zeker vermoeiend en dan moet je eigenlijk nagaan dat veel van die mensen (tenminste, ik weet niet hoe dat hier gaat maar in Limbabwe wel) zijn al weken, zo niet máánden bezig (nee, dan niet dagen achter elkaar maar soms scheelt dat maar weinig hahaha). Feesten en gebeurtenissen genoeg. Deed ik vroeger ook aan mee, de hele school dus je wist niet beter. Langzaam opbouwen hahaha. En dan deed ik niet eens aan alles mee ;-).

      Ah oke, ja dan hebben ze dat ook verdiend, krijgen ze vast een mooi verslag op jouw weblog! Ik ben benieuwd, ik hou jouw log in de gaten (sowieso hihi).

  18. V☺nnieb zegt:

    Het ging om 50 cent??????? *zet grote ogen op*
    Wat een wereld bedrag zeg *not*
    Heb je die 50 cent terug betaald?
    Zal je zien hé dan heeft ze dadelijk haar geld terug en door late levering ook het poppetje.
    Waar gaat het heen…. *ziet het somber in*

    • Ja 50 cent. Oke, en een postzegel dan. Niet te geloven he? En ik vond het nog wel zo sneu voor dat zoontje maar ja ik had geen 2e exemplaar. Net voordat ik wilde voorstellen om het bedrag terug te storten of te delen begon ze al te dreigen met marktplaats. Toen was het voor mij over. Had ik haar het geld teruggegeven dan had ze er toch een melding van gemaakt denk ik. En inderdaad, stel je voor dat het poppetje gewoon laat was aangekomen…al dat gezeur voor niks. Ik las vanmorgen van een berg post ergens in een sloot. Was gewoon daarin gemikt. Geen zin om te bezorgen zeker? Wie weet zat het poppetje er wel bij. Ik hoop dat ie kan zwemmen 😉

  19. platoonline zegt:

    Tja, wat een lol heb je al gehad van die 50 cent. je hebt met zichtbaar genoegen dit blogje geschreven, je komt niet meer bij tijdens de reacties en je hebt nog een zekere status verworven ook. Ik denk dat ik maar eens voor je ga oppassen. Ik kom zo vaak dicht in de buurt (Waalre, Veldhoven) dat ik me in die buurt maar eens ga vermommen. Want om nu omgelegd te worden door een vrouw met een lappie voor het oog. Tja, als het nou nog een laptop was….

    Nee, ik kijk een beetje voor je uit.

    • Hahaha ja eigenlijk moet ik die vrouw een bedankmailtje sturen he? Want die status is zoooo waardevol, gewoon onbetaalbaar! En de lol (achteraf, door deze log) helemaal.
      Om Waalre moest ik overigens ook eens lachen. Nou ja niet om Waalre zelf maar om…https://watzegjemenou.wordpress.com/2004/06/07/waarle-of-waalre/. Wacht, ik zal het anders doen:

      Zie je die spelVout*? Crimineel leuk toch? Hahaha.

      *Waarle.

      (Ach ja, het is geen dijenkletser natuurlijk maar ik vind het gewoon maf dat ze zulke dingen niet 100x tsjekken ;-)).

  20. Nicky zegt:

    Djeeez, da’s wel heel overdreven, zeg. Ook idioot dat ze bij MP zo moeilijk doen.

    • Ah pffff, net zag ik ook weer een boel advertenties die er af gegooid zijn omdat ze zogenaamd dubbel zijn. Heeft iemand getipt terwijl er toch duidelijk in de titel staat welk exemplaar het is. Mail ze en ze nemen gewoon klakkeloos over wat je schrijft…..

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

