Money money money*

Nee, geen plaspauze, even opletten hoor!

Nee, geen plaspauze. Even opletten hoor!

Blue Band, C&A, V&D, H&M, Hema, Gucci, Armani, Cool Cat, Six, Ici Paris, Bijenkorf, Dolcis, KPN, Telfort, Oxxio, Schoenenreus, Scapino, Zara, Pipoos, KLM, Merci, de Ruyter, Honda, Hyundai, Opel, Mercedes, Emie**, Douglas, Xenos, Dela, Monuta***, Panorama, Knorr, Honig, Albert Heijn, C1000, Boni, Dirk, Aldi, Lidl, Blokker, Zeeman, Van Haren, Invito, Rabobank, ABNAMRO, Asus, Sony, Media Markt, McDonalds, New Yorker, Primark, Expert, Bcc, Invito, Claires, Jamin, The Sting, Livera, Free Record Shop, ROLEX, Boss, Louis Vutton, Adidas, Apple, HP, Puma, Lacoste, Nivea, Wella, John Frieda, Kruidvat, LEGO, Samsung, Sony, Coca Cola, Pepsi, Dominos, Timberland, Brother, Olympus, Philips, Tomtom, Canon, Prada, Versace, Verkade, Nike, DKNY, Atag, Miele, TDK, Varta, Duracell, Whiskas, Felix, Douwe Egberts, Singha, Heineken, Etos, Mexx, Esprit, Bruna, Praxis, Post nl****, Lotto, Heinz, Unox, Wehkamp, Neckermann.

Zo. Dat hier veel reclame staat….

…. hebben jullie zeker ook gemerkt???

*Zoals de titel al doet vermoeden gaat het hier om poen. Veel poen. *bladert op Funda*. Naar aanleiding van het logje over de examens kreeg ik een mailtje van een of ander bureau. Blijkbaar was tijdens het speuren op internet mijn log opgevallen. Natuuuuurlijk. Dat is voor u, lieve watzegjemenou-lezer, geen verrassing! *kucht*

Als ik het woord spandoek in het logje zou voorzien van een linkje kreeg ik hier een vakantie, auto, spandoek, nieuwe kalashnikov (want; versleten) en een chalet geldbedragje voor *kijkt naar jaloerse blikken Unox*. Vijftien euri maar liefst *doet vreugdedansje*. Na die 50 cent voor dat poppetje ga ik er flink op vooruit nietwaar? Dat smaakt naar meer. Mag ik zeggen -jawel dat mag ik zeggen, het is immers MIJN log van wordpress.com– dat het naar véél meer smaakt? Ik heb dus…enfin: U snapt natuurlijk wel de reden van al die merknamen. Rijk ga ik worden. Stinkend rijk *haalt wc-verfrisser*. Fuck de vallende ster (euh nee, geen B-artiest uit “sterren springen”) Weg met het kijken naar de sterrenhemel.

**Uitzondering. Van deze zaak/eigenaar krijg ik al meer dan genoeg. Da’s mijn papske.

*** Toch maar niet. Je weet maar nooit wat deze te schenken hebben, nietwaar?

**** Hoeft bij nader inzien ook niet. Daar krijg ik namelijk wat van. De schijt.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

88 reacties op Money money money*

  1. Ans zegt:

    Ik heb gemerkt dat je nog een paar merken mist!

  2. Spiderwoman zegt:

    Gierende giller Em!!! LOL

  3. Melody zegt:

    reclame???? Waar dan????? Zie er niks van..

  4. Marika zegt:

    Nou jaaa zo zie je maar weer, ga je toch nog rijk worden zeg LOL

  5. epie zegt:

    ja leuk die met titel the play mobiles

  6. epie zegt:

    en dan die reclame van kpn , die vent die zich nooit in de bus staande kan houden
    mischien iets voor mies iets nieuws te bedenken

  7. Wat moet je nu toch met geld?

    Als je rijk bent, krijg je een boel zorgen ( sprak hij uit ervaring )
    Wanneer je arm bent heb je ook wel zorgen maar veel minder als mét veel geld!

    Ow ja. GRUK staat er op mijn log.
    Gek word ik van jullie!

    • Koesteren. Zo lang het mag van Rutte en Samson. Eindelijk mijn villa kopen.

      Ah nee, het is ook maar een grapje. Ik hoef niet stinkend rijk te worden. Een beetje is ook al goed hahaha. Grapjuhhh. Ik maak maar een geintje.

      Whoeehaaa, mooi Hulkie. En nou weet ik niet meer wat ik er eigenlijk op had willen antwoorden. Het moet niet gekker worden he? *zucht*

  8. Een opmerkelijk en heeerlijk logje! En dat terwijl ik er niets voor krijg!
    Kan dat reclamebureau je niet veel beter inhuren? Dat reclameblog is een lachtertje 😉

    • Hihi, dank je wel. Of bedoel je heerlijk vanwege de merken die iets lekkers vertegenwoordigen ? ;-).
      Och hee, daar heb ik helemaal niet aan gedacht maar weet je wat? Ik koop het hele bureau straks op. Is dat niks? 😉

      Hoest nu met jou?

  9. Ja meissie, geld maakt niet gelukkig m,aar het is wel makkelijk als je wat reserves hebt…Groetjesss

    • Kijk, dat bedoel ik. Een hutje op de hei is eigenlijk ook best lekker maar laat dat de bedrijven niet horen. Eerst hier met die poen, dan zie ik wel welke leefstijl het beste bij mij past hahaha. Paris Hilton, here I come….hahaha
      Groetjes terug 😀

  10. Ik krijg ook wel eens van die aanbiedingen maar weiger het pertinent, laat mij maar lekker zelf bepalen wat ik erop zet en wie ik een doorlink geef. Ik zet wel vaak doorlinken maar dat is dan naar bedrijven of instellingen die iets goeds voor Leiden doen en het daarom gewoon verdienen in mijn ogen. Ennuhhhhh rijk worden zullen wij toch nooit 🙂 Neem aan dat sinds je blog van 2005 Gaston tenminste nog steeds niet langs geweest is.:-(

    • Je hebt ook helemaal gelijk hoor maar ja in dit geval doen ze eens iets goeds voor mij hahaha. Kan ik mooi vlieseline van kopen.
      Neuh, ik geloof ook niet dat wij rijk worden en misschien klinkt het allemaal armoedig maar zonder al die poen zijn we toch behoorlijk rijk door wat we wél hebben. Toch? (Euh, die zin lees ik straks nog ff terug als ik wakker ben).
      Wat Gaston betreft…ik heb niet voor niets TOMTOM in het lijstje gezet. Misschien knijpen ze daar een oogje dicht. Op welke manier dan ook ;-).

  11. J@n. zegt:

    Dat doe je nou telkens weer, in het begin heb ik een reactie in mijn achterhoofd en die haal jij later onderuit. In dit geval wilde ik je vragen hoeveel dat nou opbrengt en daar ga ik dan………Kortom, Emmelinda loopt binnen! 😉

    • Whaahaa oh sollie J@n, ik vrees dat het komt omdat we hier thuis alles indekken om geen reacties of opmerkingen te krijgen op wat je zegt. Zal me het volgend logje inhouden, goed?
      Hahaha jaaaaaa, ik loop zeker binnen. Als het zo doorgaat met Peppi en Kokki Samson en Rutte is dat alleen binnen lopen bij de vóedselbank ;-).

  12. Bettje zegt:

    Goeiesmorgens deze morgen! Whahaha maar liefst 15 hele euri’s!! Trouwens ik zag laatst dat beroemde geweer van je Kalishnikov oder sowas ook eens verschijnen in een programma, moest gelijk aan jou denken 😉 Nou meis, ga maar sparen voor dat hutje op de hei 😉 Tis heerlijk koud hiero en het zonnetje schijnt, dusseh vermaak ze vandaag meiske! XXX

    • Heeeeee schattepattie :D. Ja grinnik, wat een megabedrag he? En daar zijn nog transactiekosten van af gegaan ook nog. Vreemd want ik wist niet dat je als ontvanger ook moest dokken maar ach, alles kost geld tegenwoordig he ;-). dus 14,14 euri. Het is dat het zo’n leuk getal is op deze manier anders ging ik toch even aan de bel trekken ;-).

      Hahaha, mooi is dat, dus bij schietgevallen denk je aan mij? Geintjuh, dat vind ik juist zo leuk aan die dingen en ze te herhalen. Net zoals voodoopoppetjes enzo. Blijf ik ook online zonder pc/laptop whahaaa.

      Ohhhhh het is zoooo heerlijk om de zon weer terug te zien he, die heb ik echt gemist. Ben in staat om gelijk naar buiten te rennen maar brrr dan ben ik ook zo weer terug. Eerst braaf mijn jas aan ;-). Geniet er lekker van, fijne dag vandaag 😀 XXX

  13. rietepietz zegt:

    Toch een merkwaardig logje dat me bijna ontsnapt was , had niet gemerkt dat je al nieuw logje had ! Eh….. dat werpt een nieuw licht op de verdwijnende reacties ….. niet betaald natuurlijk ,ik snap ’t !

    • Het is een virus he? Het begon bij mij, die verdwijnende reacties, en nu lijken jullie allemaal volgelingen. Da’s toch ook wat. En nu lijken mijn logjes wel onzichtbaar. Het moet niet gekker worden. Ik zoek het gewoon hogerop; zou Angela Merkel hier iets van af weten?*

      *Ja sollie, niet zo’n sterke maar ik weet niks anders met merk hahaha.

  14. Hey noem ik belasting dienst en beland ik in de spam * ik mis het nl* was zeker geen goeie reclame 😉

  15. En loop je al binnen ze kunnen je promotiegeld toch ook telefonisch overmaken 🙂

    • Ik dacht dat Neckermann er vandaag voor belde. Die staat als laatste bij de merknamen. Eens kijken of ik dat verhaal in een log gepropt krijg ;-). Dan ga ik nu verder met geld tellen en op Funda bladeren zodat ik meteen kan toeslaan 😉

  16. Ik zoek me suf naar die tip van jou voor kopfoto. Weet jij nog waar het over ging? Groetjessss

  17. Gelukkig Douwe Egberts staat er tussen. Dan zal je onze flashback naar de 70’s vast leuk vinden.
    Grtz Mara

  18. minoesjka2 zegt:

    O, dus als ik het goed begrijp kan ik straks zeggen dat ik een rijke stinkerd volg hahahaha ……. geweldig blogje.

  19. tagrijn zegt:

    Als je je echt gaat gedragen als een commerciële tv-zender die steeds op een hoogtepunt (misschien niet zo goed gekozen woord in dit geval) een reclameblok tevoorschiijn tovert, zap ik weg. Daar betaal ik je niet voor. Straks mogen we zeker alleen nog maar bij je reageren als we er voor betalen. Not.

    • Hahaha nou troost je, die hoogtepunten van die vervelende programma’s op de commerciële zenders zijn de moeite niet waard. Hier is het tenminste interessant *kucht* en leerzaam *kucht nogmaals*. Dus dat zou iedere cent waard zijn. Maar ach, ik heb nu zo mijn nichtenneven-activiteiten dus dat geld abonnementsgeld mogen jullie houden. Koop er maar een lekker ijsje van 😉

  20. HansDeZwans zegt:

    Ik zoek eigenlijk nog een, ja hoe moet ik dat zeggen, een ja euh, laten we zeggen een rijke vrouw. Zo, het is eruit. Dus als jij nu echt ontzettend rijk gaat worden, dan ben je meer dan welkom. We kunnen misschien al wat trouwplannen maken, niet? Ik zal al eens gaan piepen op het net of er nog ergens een kasteeltje vrij is tegen, laten we de leuke datum 12/12/12 nemen. Ok, dat is al achter 4 weken, maar dat moet te doen zijn als we de taken goed verdelen. Waar ga jij voor zorgen?

    • Oh ja, altijd leuk trouwfeestjes. Maar ja ik weet niet of Marc het er wel mee eens is eigenlijk. Ik zal het maar niet voorstellen, geen idee hoe graagtie van mij af wil. Daarbij houdt ie misschien ook wel van al mijn -virtuele- poen hahaha. Ik ga voor dobbelstenen zorgen. Kunnen jullie tossen. De winnaar wint (goh). Is dat niks? Ghehehe.

      • HansDeZwans zegt:

        Maar hij kan toch ook gewoon getuigen zijn, is dat probleem ook al van de baan. Nu alleen nog bruidskindjes en van die dingen.

        • Ow ja….wat ben jij slim. Geen jonge bruidskindjes he? Die bléren zo, af en toe. Op sommige dagen is het gratis trouwen op het stadhuis. Slaan we het feestje over. Het leven is immers al een feestje? *kotst*

          • HansDeZwans zegt:

            Ah nee hè, er moet zeker een feestje komen (is dit nu al onze eerste ruzie?). We nodigen familie, vrienden en blogvrienden uit. Ons volgende blogje heeft als titel 12/12/12 en dat is een uitnodiging voor ieder die wil komen. Geen cadeaus, maar liefst een enveloppe met minstens 50 euro/pp. Wij zorgen voor een ongezien feest met eten en drinken tot in de vroege uurtjes (gewoon met goedkoop bier en frisdrank van de aldi en een droge boterham, dat weten zij toch niet hè en we sluiten de keet om 01:00u)

  21. Nicky zegt:

    Wie ’t kleine niet eert…. Lekker makkelijk verdiend! Goed bezig!

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

