Speciaal logje voor J@n*

Leeg ja; geen tekst. Service van de zaak. Nietszeggend logje zo he
Leeg ja; geen tekst. Service van de zaak. Nietszeggend logje zo he
Leeg ja; geen tekst. Service van de zaak. Nietszeggend logje zo he
Leeg ja; geen tekst. Service van de zaak. Nietszeggend logje zo he
Leeg ja; geen tekst. Service van de zaak. Nietszeggend logje zo he
Leeg ja; geen tekst. Service van de zaak. Nietszeggend logje zo he
Leeg ja; geen tekst. Service van de zaak. Nietszeggend logje zo he
Leeg ja; geen tekst. Service van de zaak. Nietszeggend logje zo he
Leeg ja; geen tekst. Service van de zaak. Nietszeggend logje zo he
“Nietszeggend” logje zo he?

*J@n schreef in een reactie onder het vorige logje:
“Dat doe je nou telkens weer, in het begin heb ik een reactie in mijn achterhoofd en die haal jij later onderuit. In dit geval wilde ik je vragen hoeveel dat nou opbrengt en daar ga ik dan………”

Nou, J@n. Ga je gang. Neem het er van: Omdat ik niet de beroerdste ben wel de eennalaatste geef ik je hier jouw momentje. GRATIS

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

106 reacties op Speciaal logje voor J@n*

  1. J@n. zegt:

    Daar kan ik maar één reactie op geven en dat is: Jij weet ook overal een antwoord op, zelfs als je niets zegt. 🙂
    Zeer origineel Ems.

  2. Ans zegt:

    Interessant onderwerp, van die kant had ik het nog niet bekeken.

  3. Bettje zegt:

    Whahaha grinnik goed gevonden Emm!
    Tis kkkkoud hè, maar ach dat heb ik liever dan regen 😉
    vanmiddag weer klasje Stijn helpen. Robin had zijn rapport mee; viel een beetje tegen, rustiger werken en beter concentreren ach…komt goed 😉
    Have a nice afternoon meske 😉 XXXX

    • Hihi, tsenk joe honnie :D. Ik moest er wel een paar plaatjes in zetten met witte blokkies anders werd het niet zo’n grote log en de verrassing was dan meteen weg (vanwege uitleg onderaan).

      Jaaaaa mijn idee! Net was heeeeel effies de zon te zien. Maar toen ik het door had wassie weer weg. Gisteren was heerlijk he? Maar goed, het is idd droog! Ik weet niet of het ver is naar school maar dan ben je tenminste droog daar en droog thuis :D.
      Dat komt zeker goed, er is ook zoveel te zien en te doen in zo’n klas (en overal). Kan me dat heel goed voorstellen ;-).
      Ik wens jou ook een heeeele fijne middag, veel plezier op school! 😀 XXXXXXXXXXXX. En eentje voor onderweg: X. Zo.

  4. Bettje zegt:

    hihihi lekker ding hiero voor jou: *smak* *smak* *smak* 😉

  5. Owww kijk uit de rekening volgt beslist *zoekt addertje onder het gras * 😉

    Whhaha Em speech loos dat is al heel wat J@n hihi 🙂

    Ze is gewoon een lieverd * denkt aan verassing en het komt dichterbij* braaf 😛

  6. En zo word nietszeggend veelzeggend. Weer wat bijgeleerd ook nog met de witte blokjes.Groetjesss

  7. epie zegt:

    zo te lezen moet ik naar pearl of specdinges
    en dat nadat ik net loretta gespect niet gesaved heb

    • Hahaha nee hoor Epie, ik heb buiten zwart geld nog meer wit gewassen. Blokjes. Die staan in de log om er een grote witte log van te maken 😉

      • epie zegt:

        mag ik je een raad geven , als je je zwart geld wit gaat wassen , doe dat dan
        niet bij de bonte was en zeker niet bij de witte was
        ik loop met allemaal strepen in mijn overhemd
        en ik zou niet willen dat mies of stef hun ondergoed en bovengoed in grijstinten
        zouden worden uitgevoerd

        • Maar maar maar….Stef en Mies zijn juist dól op grijstinten hahaha. De hele wereld trouwens op het moment maar vanwege een bóekje met de titel:” 50 tinten grijs”. Hahaha.

            • Nope. Jij wel? Ik begin er ook niet aan. (Heb iets tegen hypes, hihi).

              • Durf er niet aan. Is mijn vriendje niet veilig meer in zijn eigen huisje vrees ik als ik de reacties zo links en rechts lees. En aangezien hij al in een scootmobiel rondscheurt zal ik hem dat maar besparen.En ik heb een nadeel, of misschien in dit geval een voordeel. Heb jaren geleden een val gemaakt en een hersenkneuzing opgelopen. Was een beetje van de waps een paar maanden lang. Zag ‘snachts bossen spinnen aan het plafond hangen waar ik niet langs durfde als ik naar de w.c. moest. Die gekte ben ik gelukkig weer voorbij gekomen en (redelijk) ongeschonden, nou ja daar zijn de meningen over verdeeld, eruit gekomen. Maar wel tot gevolg dat als ik een boek lees en ik leg het weg ik de volgende dag weer aan het begin moet beginnen om te weten wat er gebeurd is. Zelfde met een film. Harstikke goedkoop overigens Kan tig x dezelfde kijken zonder de clou te weten. Dus voor mij zal het wel een grijs gebied blijven denk ik zo. Groetjesss

                • Hahaha erg dat er eigenlijk een boek aan te pas moet komen om allen te ontwaken ;-). Maar dat wat jij vertelt (heftig trouwens, die val!) herken ik zonder hersenkneuzing (wat er niet zit kan niet gekneusd worden hihi). Ik slaap namelijk heel slecht en sta dus moe op. Dan hoef ik echt niet aan een boek te beginnen. Beneden aan de bladzijde weet ik al niet meer waar het boven over ging zeg ik altijd (lijkt op jouw verhaal hihi). Dus ik hou het maar bij andere dingen. Is, wat dit soort boeken betreft, misschien maar beter ook. Ik weet niet psies wat ze uitspoken maar de huizen hier zijn nogal gehorig hahaha 😉
                  Groetjes terug 😀

  8. epie zegt:

    tenzij new wave terug komt grrrrrrrrrrrrr niet te hopen
    of op art , iets uit de oudheid toch

  9. Melody zegt:

    Hoe stilte veelzeggend lijkt en niet alles blijkt 😉

  10. hahahhahahahah geweldig !!!!!!!!!!!!!! 🙂

  11. Je zal met zo´n mens getrouwd zijn?

    Volgens mij heeft ze het zout op een foto gezet en die op haar log geplaatst.
    Zonder te vermelden welk merk zout het is om J@n zand in zijn ogen te strooien.

    Je bent mij er een Emme?
    Begin steeds meer van je te houden!

  12. rietepietz zegt:

    Whahaha , héérlijk die interactie Maar als ik het goed begrijp wordt hier reageren hier een riskante aangelegenheid …. je wordt voor het blok gezet dus ik ben weg !

  13. rietepietz zegt:

    Hé he , duurde even eer ik uit dat gat gekrabbeld was ,héérlijk die gatenkaas 😉
    Maar eh…. dit logje van J@n is natuurlijk je reinste LITERATUUR ,juist ja ,kunst met een grote K want is literatuur schrijven niet
    “de kunst van het weglaten “?

  14. Zeg maar niets meer, is een nummer van André Hazes en dat pas ik maar toe.
    Grtz Mara

  15. Off topic. derde woonlaag van onder af gezien. Dan heb je tenminste nog contact met de wereld 🙂

  16. En, nog steeds op pad met de meiden? Ben benieuwd hoe je dag was. Groetjesss

    • Ik was pas na half 12 thuis, maar dat kwam ook door het reizen. Lief dat je het vraagt! Het was supergezellig. Net alsof het pas geleden was dat ik ze gezien heb. Komisch. Kijken of ik het in een logje gegoten krijg 😉
      Maar hoe was het bij jou, emotioneel natuurlijk he? Ik kom zo effies bij jou kijken!

      • Ja ik moet het ook nog ff een een logje zien te krijgen. Sabine was positief maar de omgeving en het ziekenhuis. Grrr… nou niet bepaald een luxe in Deutschland…Is altijd leuk he na zoveel tijd. Ik heb net de eerste poepronde met de honden achter de rug. in de miezer regen.Voor jou een fijne Zondag. Groetjesss

  17. Ik heb maar wat gefabriceerd voor het mailbox probleem in rechterkolom.Mocht je de solution weten dan hoor ik het graag van je. Groetjesss

    • Ja, dan laat ik het jou meteen weten. Ik kan me herinneren dat ik het eens ergens op een weblog heb zien staan maar waar? En misschien was dat wel een log bij punt.nl ofzo. Ik zal er beter op letten, zelf wil ik ook wel wat urls kwijt in de kolom 😀

  18. Met het begin van de nieuwe week komt er dan een nieuwe log? Deze is uitgemolken. 😉

  19. Nicky zegt:

    Ik ben ontroerd. Je hebt het zo mooi onder woorden gebracht…

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

