Statistieken

Dagelijks Regelmatig spiek ik even bij de statistieken. Nou ja, niet naar die blokkies die aangeven hoeveel mensen er op mijn weblog hebben rondgekeken maar juist ’t waaróm.
Ik heb een kleine selectie gemaakt van de afgelopen dagen. Lees mee* en huiver:

Het moet niet gekker worden he? Poehpoeh, nounou, zozo.

Nou, dat was wel weer genoeg dacht ik zo. Kijk maar eens bij jouw eigen statistieken.

*Mocht dit onmogelijk zijn door de te kleine letters dan is het hier misschien iets beter te zien? Geen dank. Service van de zaak.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

71 reacties op Statistieken

  1. Bettina zegt:

    Whahaha ja serieus, hartkwaal ik zou ook meteen aan jouw blogje denken *grinnik*, ik weet hoe het totaal uit zijn verband wordt gehaald zo hihi, erg leuk hè! Super gedaan meissie enne…ik ga eens googlen en kijken of ik zo ook bij jou uitkom ;-)) Fijne middag meske! Liefs….XXXX♥

    • Whaahaa ook een eer dat men aan je denkt bij woorden als hartkwaal, ghehehe. Kan ook niet iedereen zeggen toch?
      Ja, ik weet het maar dat maakt het meteen zo geinig he? Ik kijk er graag naar. Even kijken of er nog iets leuks bij staat. Zo heb ik eeuwen geleden eens een logje over Vanessa geplaatst en de Playboy. Daar wordt nog bijna dagelijks op gegoogled hihi.
      Hahaha ik ben benieuwd of het jou lukt. Ga ik ook eens doen😉.
      Ik wens jou ook een hele fijne middag, zijn de knullen thuis nu? Dikke knufff en veel liefs! XX♥XX😉

  2. 1) “Ik ben wie ik ben neem me ook eens serieus” Hahaha, dan moet je toch echt niet op mijn log wezen!
    2) “Als een vrouw zegt ik weet het niet” Dan weet ze het echt niet. Simpel *kucht*
    “Je was er je was er voor mij je deed alles voor mij je nam het op v”Uh? Die komt echt niet voor mij whaahaaa.
    3) “Surprise glibber taart” Kijk kijk, stiekem op zoek naar Emile he?
    4) “Lymerick over wietplantje” Oei, ik moet voorzichtiger zijn. Met limerickjes schrijven dus.
    “Mijn man heeft vijftig eurocenten in plasticzakje gestopt”Ahaaaaa, zou dit dat mens zijn van dat poppetje dat nooit aangekomen is?
    5) “Een zenuw kuch duid dat op een hartkwaal”Oeioeioei
    6) “Tasorganizer van Emmelinda”Yeah, zo zie ik dat graag!
    7) “…Volgens mij zitten er bij jou wat draadjes los…” Ha kijk, die was echt naar mij op zoek, ghehehe
    8) “Hmmz” Nou jaaa zeg. Schrijf ik pofferdorie vette literroratuur, zoeken ze dan op zulke woorden eej! *kucht*

  3. Bettina zegt:

    Jaaaaa hè whahaha😉😉

  4. Bettina zegt:

    vreemd genoeg als ik kalashnikov kom ik niet bij jou whahahha

  5. Bettina zegt:

    whahaha ja zeg dat wel ;-)) ik ga straks nog eens verder proberen😉 dooooeggggie XXX

  6. Nou waar jij al niet achterkomt ,nu word ik ook nieuwschierig hahahah
    Vandaar dat je daar straks “undercover” bij me was hihihih😉

  7. J@n. zegt:

    Wat ’n werk zit hier achter, maar ik snap niet goed waar je al dit schoons opgeduikeld hebt.

    • Wat een zoektermen he? Kijk maar eens op jouw weblog: Gewoon naar jouw beheer, dan naar “site statistieken”. Daar staan dan de zoektermen. Veel leesplezier! Vergeet vooral niet op “summaries” te klikken😉

  8. rietepietz zegt:

    Whahahaha ,gááf gedaan , we moeten dus óók al voorzichtig zijn met zoektermen intypen -)
    Ik weet pas sinds kort waar dit soort dingen staan .Ik weet ook nog niet zolang dat als je echt op rietepietz googled heb ik
    24.900 hits die ook állemaal op mijn log uitkomen óf op een reactie van mij in een ander log …. werd ik ff stil van😉

    • Hahaha ja zeker weten, niets blijft verborgen😉. Op een teller die ik op mijn oude log had staan kon je nog veel meer zien, waar iedereen vandaan kwam en van dat soort dingen. Steden enzo dan he, hier is ook te zien uit welk werelddeel iemand komt.
      Woooooo dat ga ik ook eens kijken! Dat is echt veeeeeel. Ongelooflijk he? Ik dacht destijds toen ik de naam Emmelinda verzon dat ik iets heel aparts had verzonnen, een mooie combinatie zodat je alleen MIJN dingen kon vinden op internet. Maar toen bleek dat die naam gewoon bestaat whaahaa. Dus die andere Emmelindas zorgen ook voor hits hahaha.

  9. Ja hee, krijg ik het net allemaal onder controle moet ik weer mijn beheer in..
    Je bent een van mijn linke vriendinnetjes geworden. Kijken?.
    http://voorhetbloggezet.wordpress.com/linken/

  10. Ans zegt:

    Sk, volgens mij heb ik die statistieken niet, maar ik zal toch eens kijken!ni

    • Dat zou toch heel jammer zijn, er is zoveel leuks te zien hihi. Ik heb maar een handjevol hier laten zien maar wat men toch zoekt…tsjongejonge. En dan zie ik er maar een gedeelte van, de rest willen we misschien niet eens weten hahaha😉. Ik ben benieuwd of je het kunt vinden bij punt.nl?

  11. Nou ja zeg! Ik weet niet eens waar ik zoiets op mijn blog kan bekijken. Razend jaloers ben ik op je. Ik ga deze functie op mijn blogverlanglijstje zetten, Tot die tijd laat ik me uit mijn hoofd stuiteren op jouw blog🙂

    • *kijkt trots* Hihi, misschien is het maar beter dat je niet ziet wat voor gespuis er rondstruint op je blog. De meeste zoekacties hier komen op “Vanessa Playboy”. Hmmz. O ja. En die ook, hmmz. *schudt met hoofd*.

  12. HansDeZwans zegt:

    En je bent er zeker van dat we voor die extra service niet moeten bijbetalen?

  13. Melody zegt:

    Ik zie hier een gat in de markt waar jij over heen stapt ipv erin om er dan schatrijk van te worden😉

  14. Er is maar EEN HARTELIJKE HOT HULK.
    ik zal ook eens gaan kijken, hoewel het mij niets interresseerd.

  15. tagrijn zegt:

    Tja, wat je ook intikt in Google, je komt altijd op Emmelinda uit. Middel tegen alle kwalen. Maar je vaste lezers wisten dat al lang natuurlijk

  16. Leuk idee om inderdaad eens te kijken bij de zoektermen, moet alleen even uitvogelen of die ook bij mijn teller staan, maar zoniet dan ga ik het toch eens uitzoeken.:-)
    Off topic, ja ik kan ook zo genieten als ik die muzikanten zie genieten en helemaal als het nog een beetje klinkt ook natuurlijk🙂

    • Ja hahaha, het slaat werkelijk nergens op maar ik kijk iedere dag. Is grappig om te zien hóe mensen googlen. En dat ze dan hier uitkomen hahaha. Ik ben benieuwd of dat bij punt.nl ook ergens te vinden is. Dan lees ik het graag. Ik denk dat Leiden wel bovenaan staat wat zoekwoorden betreft😉.

      OT; Nou echt he, ik vind dat geweldig. Eigenlijk moest ik het niet alleen bij grote concerten houden, die zaaltjes zijn nog iets leuker als je alleen voor de artiesten gaat. Niet dat die bij een HMH niet goed zijn maar heel vaak (zoals bij Avril Lavigne) zie je dat het gewoon bijna opdreunen is. Kunstje doen zoals men dat wil zien en dan snel naar Berlijn, Kopenhagen of noem maar op. Een keer kreeg ik zo vet kippenvel, dat was bij het concert van Blof (streepje door o). De zanger hield de microfoon richting publiek en genoot zichtbaar van al die mensen die meezongen. Práchtig. Ik vind ook gitaristen interessant, het lijkt alsof sommigen zo een zijn met hun instrument dat ze niet door hebben dat ze voor een volle zaal staan te spelen. Geweldig. Oh hahaha. Het lijkt wel een log ditte😉..

  17. Marika zegt:

    Ja daar kijk ik ook altijd naar bij de statistieken, je lacht je rot waar men zoal op zoekt en dan bij mij uitkomen hahaha. “Het sneeuwd en de kerstboom staat buiten” kwam ik net tegen als zoekterm. Sneeuwd…. whahaha… Die kwam vast uit op mijn logje genaamd : kerstboom met sneeuw. Vandaag weer 4 mensen die gezocht hebben op ‘vogelvoederhuisje maken’. Tja het is ook erg seizoensgebonden hè wat je tegenkomt.😉

    • Hahaha jaaaa die spelfouten! Ik zeg niet dat ik alles goed schrijf maar er zijn toch dingen, allemachtig. Ik vindt. Da’s toch knap he? Hihi. Ik hoop eigenlijk dat ze uigekomen zijn op het logje met het filmpje dat de kerstboom beklommen werd. Dat vind ik nog steeds een van de leukste filmpjes die ik ooit gezien heb. Zeker omdat we hier ook zo’n monstertje hebben rondlopen hahaha.
      Bij mij zoeken ze het meest naar de “zevende dwerg”, een heeeeeel oud logje en “Playboy Vanessa”. Daar doe je dit dan allemaal voor he? (hier niet seizoensgebonden in ieder geval hahah) Whaahaaa😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

