Adventskalender

Samen aftellen?

Onder de kopfoto staat de rubriek “Adventskalender” (of klik hier: Klikkerdeklik). Jazeker, want we gaan aftellen ja jij ook!; het is bijna kerst *gooit handen in de lucht*. Telt u mee, lieve watzegjemenoulezer?

Iedere dag een vakje open peuteren hoeft niet, dat doe ik voor u (scheelt weer wrikken in het beeldscherm he?). Ja jammer he, die chocolaatjes heb ik zélf er al uitgepeuterd NANAnanaNA. Dus, als ik het niet vergeet te verversen, weet u psies hoeveel dagen we nog te gaan hebben voordat de pleuris uitbreekt. Handig he? Service van de zaak. Doe er uw voordeel mee!

Oeh spannend he, nog zoveel dagen en dan weet u pas wat ik u gewenst heb.
Het leven kan zoooo moeilijk zijn he

*

*Oftewel Meryl Streep. Zo noemde Tagrijn mij wegens mijn wegstreeptic. Wegstrepen? Ik? Hoezo? Ghehehe. Die houden we er dus in of u dat nou op prijs stelt of niet.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

75 reacties op Adventskalender

  1. Ans. zegt:

    Dank je wel voor deze fantastische service. Ik ben de laatste tijd regelmatig de datum kwijt, dus je helpt mij enorm!!! Gisteren zag ik een heel grote adventskalender met achter elk deurtje een theezakje, steeds een andere smaak! Leuk cadeau voor een theeliefhebber.

    • Oh maar dat is nog eens een leuk idee! Hihi nou zie ik ineens een heleboel branches voor me die iets met dat idee kunnen whaahaaa. Iedere keer zie ik van die houten adventshuisjes en wil ik die kopen. Maar wat zou je daar nou iedere keer in moeten leggen? De sjookoolaa snoep ik er al uit voordat het zo ver is hahaha😉. Nou zeg ik dat wel maar bij die adventskalenders kon ik me ook altijd goed inhouden *zweert*.

      Ik heb dat ook regelmatig dat ik de datum kwijt ben al lukt het de laatste weken niet omdat er steeds iets op het menu staat mjammjam. Maar anders…pffff.

      • Ans. zegt:

        Die houten kalenders vind ik ook zo leuk!!! Er zijn zat leuke dingen te koop! Als je zo’n ding nou vult met leuke dingetjes (geen snoep) en dat doe je alvast voor volgend jaar….. dan is het volgend jaar echt een verrassing wat eruit komt hahaha. Die theekalenders waren van karton, maar wel groot. Niet goedkoop, maar ze schenen niet aan te slepen te zijn. ( gezien bij Kaatjes keuken in Volendam…. beetje reclame maken hahaha).

        • Hahaha als ik er straks poen voor vang delen we dat he😉. Jij een beetje meer dan ik, het was immers jouw idee hahaha. Alhoewel, mijn space is natuurlijk niet goedkoop ghehehe.
          Ik vind het ook niet gek dat ze niet aan te slepen zijn, het is een superkado. Zag je dat het echt voor thee was aan de buitenkant? Anders kunnen ze ‘m het jaar daarop nog een keer gebruiken voor iemand anders of er zelf dingen in stoppen?

          Misschien doe ik het toch wel, punt is alleen dat ik ‘m dan graag in de kleuren van de kerstspullen in huis wil en ze zijn vaak in knalkleuren. Ook leuk maar dat wordt toch verven hihi. Op zich ook geen ramp, eerst maar eens kijken waar ik de leukste kan vinden. Jaren geleden hadden ze zo’n leuke bij V&D maar prijzig. Misschien hebben ze die nog, ik heb er daar nooit meer naar gekeken😉.

          • Ans. zegt:

            Je zag de theezakjes niet liggen, maar het stond ergens op de verpakking meen ik. Toen ik de prijs vroeg zei die man het er ook nog even bij en dat de zakjes groot genoeg waren voor een hele pot. Misschien kan je via Google een leuke vinden (zelf maken is wel een hele klus met al die piepkleine deurtjes).

            • Ja, daar heb ik ook wel eens aan gedacht maar dat is inderdaad een flinke klus. Niet erg natuurlijk maar dat gaat me niet meer lukken dit jaar. Ochoch ik bedenk ineens iets…dat zou ik van stof kunnen maken. Een grote kerstboom en daar vakjes op naaien. Volgend jaar dan maar😉.

        • Oh, ik zie dat er in Geldrop, hier in de buurt, ook eentje zit. Misschien eens neuzen als we daar in de buurt komen😉. Ik dacht slim te zijn en in hun webwinkel te snuffelen maar ik kom er niet in, helaas.

          • Ans. zegt:

            Hier kan het het cadeau van Karin wel vermelden, dit leest ze vast niet hahaha.
            Zo kort na haar maagverkleining kan ik natuurlijk geen lekkere dingen voor haar kopen en zeker geen chocoladeletter! Nu heb ik een zeepletter gevonden. Ziet eruit als een chocoladeletter en ruikt ook naar chocola! Op het plaatje leek het op zo’n schoenlettertje. .

            • Ohhh maar dát is een leuk idee! Wat lief van jou, daar heb je echt heel goed over nagedacht! Dat zal ze echt heel leuk vinden. Hoe gaat het inmiddels met haar?

              • Ans. zegt:

                Eigenlijk heb ik haar niet meer gesproken, als ik naar haar huis belde was er iemand en ik wil dan niet mobiel bellen, maar ik zie haar af en toe op facebook verschijnen. Net las ik dat ze naar de markt ging voor de laatste Aintinkopen. Dat lijkt mij een teken dat het prima gaat! Ik zie haar binnenkort weer.

  2. J@n. zegt:

    Kom ik ff goed weg dat ik daar niet hoef gaan te zitten peuteren!
    Ben benieuwd wat het wordt.

  3. Marika zegt:

    Oh nee is het morgen al december? Het gaat veel te snel dit jaar. Ik loop nog steeds een maand achter ofzo…

    • Ongelooflijk he, het lijkt steeds sneller te gaan. Nog effies en de kerstboom staat alweer (ochoch, heb ik het alwéér over de kerstboom. Ik geloof dat ik ergens zin in heb???). Nu het wat kouder wordt heb ik het besef wel dat het bijna zo ver is maar vorige week totaal niet met dat lekkere weer😉

  4. Bettina zegt:

    Wat ontzettend leuk gedaan meissie! Vanaf morgen klik ik braaf elke dag eentje open hihi, fijne middag en kijk uit dat je neus er niet afvriest😉😉 Doeggggie XXXX

    • Dank je wel lieffie! Hahaha goed hoor, al zal ik zorgen dat je niet te veel hoeft te klikken. Scheelt weer een muisarm of klikvinger😉. Ja brrr, ik moet er zo uit maar ik zie er best tegen op. Dikke knuffffff en jij ook een hele fijne middag! Doeidoei XXXX

  5. Bettina zegt:

    eh open samen met jou dus hihi

  6. Bettina zegt:

    whahaha ik bedoelte hihi de adventkalender ;-)) grapjurkie ☺

  7. Spiderwoman zegt:

    Wat een hartstikke leuk en creatief idee!!!!

  8. Hey Kerst Elf bedankt voor je hulp hopelijk is glurem bij de buren er ook bij, dank je voor je hulp hohoho xxx🙂😉😉

  9. Oh oh oh…wat een droevenis. Aftellen naar de Kerst. Ik word niet goed. Als ik één dag van tevoren weet dat het Kerst is, is dat meeer dan genoeg. En dan peuzel jij ook nog de sjokolaatjes op, boehoe boehoe
    Als ik een adventskalender mag kiezen, kies ik er eentje met gebruikte theezakjes. Met uw welnemen🙂

    • Je wordt niet goed? Oeps. Dan had ik toch een adventskalender moeten nemen met paracetamolletjes, zakdoekjes en natte washandjes om je voorhoofd te deppen?😉 Nou vooruit. Krijg jij ook een sjokootje. Niet doorvertellen he?😉

  10. rietepietz zegt:

    Alsof ik niet wéét dat de dagen door m’n vingers glippen …trouwens ,ik tel af naar de geboorte van een héél ander kindje dat misschien óók wel op 25 december geboren kan worden ….of iets eerder …of iets later ….

  11. Las een artikeltje in de krant dat de chocola in adventskalenders niet erg veilig was.
    Bleek daar er veel stoffen van de verpakking in waren gedrongen.
    Dus als jij plastic drollen begint te schijten, dan weet je waar het aan ligt!

  12. Kijk en zo houd jij ons mooi bij de tijd! Maar wel mooi alles zelf opvr…ten he. BahBah. Ik kom morgen ff een venstertje ingooien. Groetjesss

  13. epie zegt:

    volgens mij waren de adventskalenders vroeger op 1 december ook al leeg gewoonvia de achterkant ik herinner me zoiets vaag

  14. Marika zegt:

    Ooh spannend, er zit een tekening achter. B-)

  15. Ook wij tellen af naar de Kerst, alleen doen wij er nog eens 3 dagen bij want de 28e is mijn Albert jarig en dat zal voor hem dit jaar een belangrijke dag worden.
    Groetjes Mara

  16. epie zegt:

    weinachten ist schon
    boemsen ist schon
    aber weinachten ist ofter

    een oudje dus over oudjes

  17. Heerlijke tijd he de decembermaand, kan bijna niet wachten om donderdag te beginnen met de kerstboom op te zetten

  18. platoonline zegt:

    Meryl Streep….. kijk dat vind ik nu weer erg leuk gevonden.

    Ik ben benieuwd wat jij de webloggers gaat wensen. Veel heil en zegen en zo? En dat de wereld maar niet moge vergaan?

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

