Kerstpakket XS-versie

Tadaaaaaa

Drie jaar geleden kregen we prachtige windlichten via een kerstpakket.
Niet jaloers worden he? *doet “tssk tssk”*

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

9 reacties op Kerstpakket XS-versie

  1. Bettina zegt:

    Hihi ga gauw hierboven lezen ;-))

  2. epie zegt:

    ruften @#$#%%^%^%^^^^&$## dat heeft je moeder je nou net niet geleerd

    gezondheid ,weet je nog

  3. Ben benieuwd wat je dáár voor moois over te zeggen hebt. Ik hol/scroll snel naar boven.

  4. platoonline zegt:

    Ik ben niet jaloers. Ik ben niet zo van windlichten en al die dingen. Mijn kat schuift ze zo aan diggelen. Het kreng.

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

