Hoeraaaa

Feest, Hoeraaaa

Neenee, ik ben niets vergeten te vertellen. Erewoord *spuugt tussen twee vingers door*. *Veegt klodder van scherm*. Gewoon even braaf doorlezen, dan wordt het vast duidelijk. Afgesproken?

Achttien jaar (okeoke, jij je zin; plus een paar maanden) geleden beviel ik van een wolk van een baby *joelt*. De volgende bevalling die week was het bevestigen van de letterslinger voor het raam om de buurt ook op de hoogte te stellen van deze mooie gebeurtenis alsof het niet te horen was hoe Mies haar longetjes uit lag te proberen. Eindelijk mochten de letters voor het eggie uitgevouwen worden, iets wat we de maanden daarvoor regelmatig gedaan hadden omdat we ons zo op dat moment verheugden maar het nog zo lang duurde.

Dat veel loslopende langs lopende, onbekende mensen net zo blij voor ons waren vonden we geweldig. Wanneer ze wezen naar de slinger en zowat dubbel klapten van de lach lachten wij trots terug. Ook al vonden we dat dubbelklappen eigenlijk best wel wat overdreven immers, denk aan al die gebroken nachten, vieze poepluiers en dat eeuwige gehuil.. Maar ja, iedereen is natuurlijk blij op zijn eigen manier.

Totdat Marc van een rondje boodschappen doen terug kwam en iets merkwaardigs vertelde. Het geheim van het dubbelklappen werd eindelijk ontrafeld. Lees en huiver:
De slinger voor het raam was voor lezers buiten niet helemaal zichtbaar. Tenminste, een belangrijke letter was niet te zien omdat ons kozijn uit drie delen bestaat en er dus een balk voor deze A zat. Van een brave, heel goedbedoelde slinger werd het ineens iets héél anders toen er verscheen:

“Hoer, een meisje”

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

68 reacties op Hoeraaaa

  1. J@n. zegt:

    Ja zeg, watzegjemenou!!! Dat kan je toch niet maken van je eigen dochter en dan nog zo’n klein pasgeboren hummeltje! Maar zo zie je; een ongeluk zit al achter een klein balkje.😉

  2. Ans zegt:

    Hahahahha, dat is nou echt iets voor jou!

  3. Spiderwoman zegt:

    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA……….
    O Em, wat vreeeeeeselijk gieieieierende lach zeg…..
    Hoe lang duurde het, voordat JULLIE het doorhadden?

  4. HansDeZwans zegt:

    Tja, wat kan ik hier nu voor zinnigs op zeggen? Misschien een voorzichtige proficiat?

  5. platoonline zegt:

    Hebben jullie toe die balk weggehaald of toch maar gewoon de letters verhangen?

  6. Hahahahahahahah…..Had je meteen een goede indruk in de buurt achtergelaten toch?

  7. Ik deed het al in mijn broek maar nu nog meer hahahaha * heb je nog pampers* sjaaa van racekak naar hoer….aaaa hihihi

    • Whaahaa lijkt wel een aflevering van “Spuit het er uit” ghehehe.

      • Hihihi gelukkig zit de kurk erin *klopt af*

        Maar ik vind het tof dat jullie het fijn hebben laten hangen,dat siert jullie en ieder die erom konden en kunnen lachen🙂

        Je hebt der die raakte geloof ik helemaal in paniek,o jee mie nee wat zal de buurt wel niet denken met zweet op hun voorhoofd hahaha die raakte gelijk een slingernaledepressie😛

        • *klopt mee af*.

          Hahaha, ja die slinger werd alleen maar leuker. Echt iets voor mij zoiets. Laat maar lekker hangen zo, kan mij het schelen.

          Ja, mijn moesje had ook wel zoiets hoor, dat “wat zal de buurt er niet van denken” hoorden we regelmatig. Maar ook al doe je niks geks dan denkt de buurt toch wel. Dus So What. Ik had eens een aanbidder. Die stond midden in de nacht onder mijn raam “O sole Mio” te zingen. Whaahaa. De hele buurt wakker….ik denk dat die blij waren dat ik het huis uit ging😉.

  8. Marika zegt:

    Woehahaha hoe krijg je het weer voor elkaar, wat zullen voorbijgangers gelachen hebben.😀

  9. Dubbel pret van een meisje dus🙂

  10. Nou Mies’ der komst zal nooit meer iemand vergeten, dat is wel zeker!

    Maar ehhh wel een blooper van eerste orde of niet dan😉

    • Kijk, dat bedoel ik😉.

      Nee hoor. Binnen niet. Whaahaaa.
      Ach ja, we kunnen er smakelijk om lachen, het blijft een maf verhaal😉.

      • En over een jaar of 50 ofzo…. zit jij in een bejaardentehuis…. op kerstochtend aan de koffie met kerstkransjes en vertel je dit verhaal……
        zie al helemaal voor me hoe alle rollators en andere dingen met de mensen en al aan de rol gaan😉

        • Hahaha ja en vooral rondvliegende kunstgebitten vanwege proestende huisgenoten, gebroken ruggen van het dubbelliggen (vanwege de lach/botontkalking) en die enkeling die helaas zijn/haar gehoorapparaat niet getrakteerd heeft op nieuwe batterijtjes en het hele verhaal gemist heeft dus stil in een hoekje zit😉.

  11. Hhahahahhhh zie dat helemaal voor mij, ik zou als voorbijganger dubbel gelegen hebben🙂
    Off topic, nee dat bord kreeg hij naast zijn schadevergoeding, totaal nutteloos bord want iedereen kan daar aanleggen. Werd alleen zo kwaad om die krantenfoto want ( we hebben het bijgehouden) ze hebben verder nog niet één keer gevaren.

    • Hahaha kijk hem lachen, ja dat was echt heel opvallend. En wij maar kijken, wat een vriendelijke mensen whaahaa. Nou goed, zijn ze hier ook wel hoor, daar niet van.

      OT; Nou jaaa, nog gratis reclame ook dus. Dubbel want door dat krantenbericht valt de naam weer. Het is toch ongelooflijk. Ik geloof je, als ze het werkelijk zo druk hadden hadden ze vast geen tijd om even heen en weer te varen om een paar kinderen op te halen. Doen ze heel slim. Bah.

  12. hartelijkehothulk zegt:

    Weer een S C H I T T E R E N D E Emme/Marc streek
    Ook de HHH moest hier weer HEEL HARD om BRULLEN van het lachen.

    Maar eens wat anders;
    Vrouwen hoor ik zo vaak klagen over een kind krijgen.
    En toch hoor ik ze iedere keer zeggen, “ik beviel”
    Dus het beviel wel
    Het viel wel mee

    Ik was toen bevallen
    Dus het bevalde (beviel) je wel

    Raar hoor die vrouwen
    Kerels hoor je daar nooit over😉

    • Hahaha, doet me plezier dat je er om moest lachen😉.

      Ja tuurlijk Hulkie, al spreek ik nu voor mezelf. Als het allemaal zo erg was had ik me wel bedacht om nóg een ukkepuk op de wereld te zetten. Ik zeg altijd:”Als het allemaal zo erg was waren we allang uitgestorven!” Dan wilde niemand meer bevallen. Leuk is anders natuurlijk en waarschijnlijk heb ik makkelijk praten omdat ik dat bij wijze van spreken tussen de soep en de aardappels even deed😉.

    • Spiderwoman zegt:

      Nou, mij beviel het bevallen helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet…. 1x maar nooitneverever weer. En als niet-kerel ben ik het totaal met je eens: raar hoor die vrouwen LOL

  13. rietepietz zegt:

    Whahahaha …Het is ook zón raar woord dat “hoera” alleen al dat verjaarsliedje …
    er is er een jarig ..hoer..a hoer….a dat kun je wel zien dat is zij !

  14. Zo komt Jan Splinter de winter wel door. Plezante woordspeling😉

  15. Bettina zegt:

    Whahaha het is ook echt iets voor jou *grinnik* en super geschreven weer😉😉 Ik had het al gelezen, maar nog niet gereageerd, errug hè😉
    Fijne zondag meissie!! XXXXX

    • Hahaha ja, ik denk dat ik wat zulke dingen betreft niet uitgeschreven raak. En dat is maar goed ook😀. Thanks voor het compliment. Oh gekkie toch, dat maakt helemaal niks uit al vind ik het altijd heel leuk om te lezen dat je er om moest lachen😉.
      Ik wens jou ook nog een hele fijne zondag! Xx10 hihi

  16. V☺nnieb zegt:

    Je zal het niet geloven….Vanmorgen toen ik Sunny ♥ uitliet zag ik dat er een kindje was geboren, bij ons in het appartementencomplex. Hun wonen op 2 hoog. Ik kwam aanlopen en ik dacht….Zie ik dat nou goed??? En jawel hoor, dezelfde fout als jullie jaren geleden hadden. Kortom er was een meisje geboren met hoera ervoor, alleen zag je de A niet. Ik moest erg lachen en aan jou denken hihihi😉

    Liefs -X-

    • Oh whaahaa je meeeeent het. Dat is toch ook maf, dachten we dat zoiets alleen hier kon maar nou blijkt dat we toch niet zo apart zijn als we dachten. Hmmz, dat is ook vreemd. Moeten we ineens iets veranderen in ons systeem hahaha. Grappig zeg! Dank je wel voor jouw verhaal, superkomisch!

      Liefs -X-

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

