Countdown

Kijk, een complicatie..euh...compilatie. Service van de zaak natuurlijk.

Natuurlijk heeft u, brave Watzegjemenou-lezer, de rubriek bovenin (onder de kopfoto) dagelijks goed in de gaten gehouden. De rubriek “adventskalender”. Ik snap dat heel goed, vooral de spanning die het met zich meebracht wanneer er weer een nieuw deurtje geopend was he? En nu, die leegte die er over blijft nadat het laatste deurtje verwijderd is *kijkt begrijpend*.

Daarom heb ik een complicatie gemaakt. Euh. Compilatie. Stelletje bofkonten. Dus even flink nagenieten. De teksten laat ik weg, die staan immers nog bij de rubriek zelf ik blijf niet aan de gang zeg.

Ik wens iedereen heeeeeele fijne kerstdagen, geniet er lekker van….

…. en alvast de beste wensen voor 2013.

P.S. Misschien verzin ik nog wat om af te tellen naar het nieuwe jaar. Om het af te leren. En dan wél netjes gemaakt *moppert over deurtje 22*. *Ziet iedereen ineens naar animatie kijken en vooral naar deurtje 22*.

EDIT: Er valt weer iets af te tellen. *gooit handen in de lucht en doet vreugdedansje*
Verzamelen in rubriekje: “Aftellen”.  Handig he? Soms kan het leven zooooooooooo simpel zijn he

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

55 reacties op Countdown

  1. Ans zegt:

    Dank je wel!!! Ik wens jullie een vreedzame en vreetzame Kerst, heel veel gezelligheid en vrolijkheid!

  2. Leegte? Niks leegte! Ik heb ze allemaal in één keer achter elkaar opgevreten. Ik ben immers die mevrouw met die grote mond😉 Ze smaakten trouwens héérlijk…

  3. Spinnetje zegt:

    Jaaa, ik ben voor…nog een aftelkalender!!
    Jullie ook hele fijne kerstdagen gewenst…en niet die hele koelkast gelijk leegeten he. (Dan kun je beter een afvalkalender maken ipv een aftelkalender😉 )

  4. Spiderwoman zegt:

    Fijne dagen meis en ook voor iedereen die meeleest.
    Raaaaaaaaaaaaaaaaaaare dagen😉

  5. J@n. zegt:

    Stond dat ding er dan nog steeds op?
    Daar had ik echt geen erg meer in, zo lang geleden, slecht geheugen, altzheimer light.😉

  6. Hihihi nou je weet de spanning wel op te voeren zeg, man (ehh vrouw) heb er bekant buikpijn van
    of zou dat komen van die volle buik… nou dat laten we (ik in ieder geval) dan maar even in het midden….

    • Ik denk sowieso dat het verstandig is een buik in het midden te houden. Op je hoofd lijkt me zo lastig als die vol zit (de buik). Alhoewel..in warme landen dragen ze vanalles op hun hoofd….😉

    • Spiderwoman zegt:

      Èrg hè… ik zit ook al te knarsentanden, op dit moment efkes met niks knaagbaars ertussen.
      Laat die volle buik inderdaad maar lekker in het midden zitten: naar beneden strakkies is de natuurlijke gang van zaken, maar omhoog is niet fijn LOL.
      Heppie kerst!

      • Ik heb net een portie chocola de huig afgemikt. Eigenlijk niks kerstigs aan. Doe ik zo vaak. Hmmz…tijd voor echte kerstspullen. Waar zijn de pasteitjes???? Hihi.

        Hahaha nee lijkt me omhoog inderdaad niet zo fijn al valt dan mijn grote hoofd misschien niet meer zo op whaahaaa.

        Hef (kerst)fun wijffie!

  7. Hmmmzzz die verbinding ik meende gisteren al hier al men snatter te hebben laten zien,tjaaa ik had om 23.00 het licht uit, bevangen door ach maakt ook niet uit was gewoon poetsjjj weg😉 En nu benne we er gelukkig weer, vrolijk kerstmisssss Kakje❤

    • Hahaha die poetsjjjjen van tegenwoordig zeg. Ja, je was wel al geweest want ik had gezien dat je ‘m “geliked” had😉. Zal zo eens in de spambak duiken. Moet ik wel eerst ff mijn kerstjurkje (hahaha) uit. Anders kreukt ie zo he?😉.

      Vrolijk kerstfeest Ruftje, geniet er maar lekker van! En niet te veel poetsjjjjen he? Hihi😀

  8. Plato zegt:

    Van dat deurtje 22 wil ik ineens zo maar ALLES weten. Hoe zit dat, omgekeerde Emmelinda? Wat voor trucs haal je hier uit. worden we straks allemaal dat deurtje ingezogen (*blijft op veilige afstand en rekt arm naar muis*)? Voor je het weet ben jij behept met magische krachten en probeer je ons via die adventkalender te hypnotiseren. Mijn ogen staan al een beetje strak.
    Nou ja, ’t is kerst, dus ik vergeef je.

    • Hahaha, zo wordt deurtje 22 ineens heulllll interessant he? Ik zou dat eigenlijk best willen, even door dat deurtje naar binnen gezogen worden. Misschien is het daar wel heel plezierig (al heb ik het hier ook naar mijn zin)? Maar nee, helaas. Hier houden mijn magische krachten toch echt op. Mijn vaardigheid met deurtjes openen ook. Gezien dit deurtje een streepje voor teveel had. Zo lelijk. Dus huphup, ogen weer in de juiste stand. Nou weer vriendjes?😀

  9. rietepietz zegt:

    Hoe ga ik het je vertellen …. eh… ik ben niet opgeroeid met adv…. ..nee ,eh.. ik had het zó druk met jouw reac….. nee, eh… de waarheid dan maar ….ik ben heel die kalender verder vergeten …..kán ik dat nog goedmaken ? als ik beloof dat ik beter oplet bij het aftellen ….?
    In ieder geval wel héél veel goede wensen voor een fijne Kerst en dankjewel voor de jouwe 😉

    • Niet opgegroeid met advocaat? Hahaha. Nou vooruit, Rietepietzke. Omdat jij het bent knijp ik wel even in mijn arm, zoiets gelóóf je toch niet zeg een oogje dicht. Of alletwee. Omdat het kerst is. Dat wist je toch wel he? Hahaha😛. Zelfs zonder adventskalender dus waarom doe ik dat eigenlijk? Ik snap het wel, je had ook zoveel aan/op je hoofd vanwege de kerstboodschap. Dan ontgaan je zulke práchtige initiatieven natuurlijk helemaaaaaaal hahaha😛. Nee, even alle gekheid op een stokje (geen kalkoenen, die hebben het stokje helaas niet gehaald); het is je vergeven.

      Dank je wel en graag gedaan, hihi😀. Geniet er maar lekker van!

  10. Marika zegt:

    Oja had nog niet gereageerd zie ik, vond het heel leuk gemaakt deze kalender, hoe doe je dat toch.😉 Fijne kerstdag(en) en heel gelukkig nieuwjaar.🙂

    • Hihi, dank je wel😀. Ik heb ooit eens op die manier een puzzel gemaakt (meer dan 5 jaar geleden) en vroeg me af of ik het nog wist. Wonderbaarlijk genoeg was dit ook nog zo. Soms weet ik niet eens wat ik gisteren gegeten heb. Euh. Op gisteren na *wrijft over nog steeds volle buik* hahaha.😉

      Thanks Marika, dat wens ik jou natuurlijk óók. Heel veel plezier en een super 2013!😀

  11. Bettina zegt:

    ERG LEUK GEDAAN MEISSIE!!! xxxx

  12. Voor jullie uiteraard hetzelfde en vooral blijven genieten in 2013 van alle leuke dingen.

  13. HansDeZwans zegt:

    Ik wens jullie een prettig en fijn eindejaarsfeest toe, maar daar twijfel ik niet aan, dat zal ook wel gebeuren als ik jou zo al een beetje ken. Tot volgend jaar.

  14. Emmelinda zegt:

    Ik heb de rubriek onder de kopfoto weggehaald. Niet gertreurd, hier is het commentaar bij de deurtjes. Kunt u voor uzelf nu een beetje doen alsof het weer bijna Kerst is. Voila:

    01 December; Nou, is dat even pech. 1 deurtje open en nou weet je nog niks *trekt lange neus*. Morgen dan?
    02 December; Alweer noppes, nada niks. Een streepje. Fijn he? Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen?
    03 December; Kijkkijk…daar is al iets zichtbaar. Is het niet mooooi? Ja he? Maar ja, nou weet je nog niet veel. Nou op naar 3 December dan maar. Nog maar 24 uurtjes.
    04 December; Et voila, weer een stukkie tekst. Is dat ff boffen he? Zo zo, nounou, poehpoeh. Over loggen nog wel. Tjongejonge.
    05 December; Och kijk toch eens…wie zien we daar met een kerstmuts op? Waar heb je die eerder gezien he? Die papegaai, niet de muts muts!
    06 December; Och och. Weer zo’n stukje niks. Had ik net zo goed dicht kunnen laten, nietwaar?
    07 December; Oke. Weten we dat ook weer. Fijn.
    08 December; Nou jaaa, dat is pech; weer niet genoeg weg. Tsjongejonge eej. Kan ook niet altijd feest zijn he?
    09 December; Een telefoon. Ja. U ziet ook alles he? *geeft applaus*
    10 December; Ah kijk eens…weer een stukkie tekst. Gaat al een stuk beter zo he?
    11 December; Waren we zo goed op weg he? En nou weer niet veel. *doet “tssk tssk”*
    12 December; Zoooo, dat scheelt he, wéér een stuk tekst. Beetje puzzelen en u hoeft niet meer terug te komen om deurtjes te openen, zeg.
    13 December; En wéér een streepje zichtbaar *joelt*. Alsof hier niet genoeg streepjes gebruikt worden!
    14 December; Waardeloos he, alweer zo weinig. Ghehehe. Vervelend zeg.
    15 December; Ahhh, een telefóón. Had je niet gedacht he?
    16 December; Het wordt eentonig he? Wéér een streepje. Maar kijk stiekem eens naar die van morgen? Jaja, daar kunt u zich op verheugen he? Kwistutwel!
    17 December; Kijkkijk, iets met kerst. Waaaaa…wat een verrassing zeg, ghehehe.
    18 December; Oh, nou is het wel héél duidelijk he? Misschien moet ik de luikjes maar weer gewoon dicht maken. Blijft het spannend.
    19 December; Poeh hee, dat is toch ook wat zeg. Weer niet veel. NANAnanaNA.
    20 December; Alweer zo’n klein b-tje. Zeg, zal ik de boodschap maar vertellen? Ik bedoel…als het waar is van die Maya’s heb ik de laatste deurtjes voor niets geopend.
    21 December; Huppetee, weg ermee. Agossie, geen vieze boekkies voor de papegaai zeg *schudt hoofd*.
    22 December; Na endlich…weer een ietsiepietsie tekst weg. Het zou tijd worden!
    23 December; Hoeraaaa, bijna klaar. Nog één deurtje he? Oke. Even afwachten dan.
    24 December; Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar issie dan *pinkt traantje weg*

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

