Link(e soep?)

The man with the child..euh.. dollars in his eyes

Eens in de zoveel tijd krijg je een kans die je met beide handen moet aangrijpen en je dus het ijzer moet smeden als het heet is. Eentje waarvan je spijt krijgt als je dit niet doet.

Ik wacht nog steeds*. “Mijn” villa ook. Dat er nog iemand op zoek is naar een eigen villa of tenminste een dikke auto onder zijn/haar dito achterwerk blijkt wel op mijn log. Iemand die met dollartekens in d’n oogskes mij aanspreekt belachelijk, hoe moet je nou al die leuke logjes *kucht* lezen wanneer die dollartekens in de weg zitten?.

Nee, lieve watzegjemenou-lezers, u hoeft zich niet aangesproken te voelen. Het gaat hier om een nieuwe gast. Iemand die zijn geluk beproeft op mijn weblog. Die heeft geld geroken *snuit neus om mee te ruiken*. Sinds een poosje vertoeft deze persoon hier (verstandig uiteraard) en laat ook een reactie achter (onverstandig uiteraard. Immers, alles wat u zegt kan en ZAL tegen u gebruikt worden*). Deze persoon wil namelijk een graantje (of drie) meepikken van mijn sukses *kucht*. Had zeker iets gelezen over geld en merknamen blablabla. Hij scheen namen geregistreerd te hebben (domeinnamen, red.) en deze kon ik zonder kosten overnemen omdat hij er niks mee deed. Hahaha mooi niet he *maakt stiekem naamgrappen*. Het is niet alles goud wat er (b)linkt, nietwaar?

Het lijkt me best fijn om een eigen domeintje te hebben. Als men, het beheer hier of daar, het onzalige idee heeft de hele layout te verneu…euh.. veranderen, geld te vragen om hier te kunnen spelen of de boel verkoopt zoals bij webstreepjelog dan is het lekker dat al mijn spulletjes veilig bij elkaar staan. Zoals ik dat wil. Maaaaaar…stel dat ik het een en ander per ongeluk weggooi? Dat ik iets vreselijk verpruts? Bij wie moet ik dan klagen? Bij mezelf? Zogenaamd dan he. Bij wijze van spreken. U weet toch hoe slim ik ben *kucht*.

Ik geloof echter niet in zulke goede bedoelingen. Dat vreemden zogenaamd gratis iets zo maar weggeven zou best kunnen maar hier trap ik niet in. (K)linkklare onzin gewoon. Voordat je het weet vissen ze (f)link mijn bankrekening leeg. Of weet ik veel wat je er nog meer mee kunt uitvreten (mijn vakgebied ligt natuurlijk ergens anders he. Je kunt immers niet alles weten *poetst kalasjnikov en laat voodoopoppetje zien*.).
Daarbij, dat groepje woorden in de browser** veroorzaakt al genoeg emoties/branie/dinges….

…dat Watzegjemenou.wordpress.com is al link genoeg!

LOGENDA:
*Nee hoor. Maar om mijn collega’s om de tuin te leiden. Dat snapt u wel he? Boefje!
**Oke. Mijn fout. Dat had ik nog niet in mijn disclaimer gezet. Vergeten. Ik dacht dat dit er in stond maar dat was blijkbaar op mijn vorige log zo.
***Ja hoor, zoekt u maar even. *wijst naar boven in balk* Ik wacht wel met de uitsmijter. De dijenkletser *kucht nogmaals*.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2013. Bookmark de permalink .

63 reacties op Link(e soep?)

  1. J@n. zegt:

    Bedoel je die ‘johnborstlap?’ Wel ’n beetje raar.
    Als men iets weg wil geven is daar natuurlijk niks op tegen, maar daarbij gaan bij mij ook allerhande knipperlichtjes in mijn hoofd branden. Zo zou ik al wel ’n keer of ..tig enige miljoenen dollars hebben kunnen krijgen of winnen, zonder dat ik aan welke loterij dan ook meedoe. Daar krijg ik iedere week minstens een mailtje over. Dan moet ik uiteraard wel wat gegevens mailen, anders kunnen ze die bedragen natuurlijk niet overmaken.
    Maar och, ik ben als een arme man ook gelukkig, gelukkig.😉

    • Jaaaaa ik ook. Euh…niet als man dan maar toch, hihi. Als je naar sommige programma’s kijkt (Radar bijvoorbeeld) en ziet hoe “slim” die lui zijn dan moet je echt heel goed oppassen. Dat van die miljoenen dollars zie ik ook iedere keer voorbij komen. Dan vraag ik me af wie daar nog intrapt tegenwoordig. Nou, die mensen zitten dus vaak bij Radar (etc.).
      Zo, nou ga ik weer verder met naamgrappen bedenken. John kan zijn borstlap nat maken. Gratis, ghehehe😀

  2. Ans zegt:

    Ik had het ook gelezen en verbaasde mij erover. Hij deed ook wat vaag en daar hou ik niet van! Zeg gewoon wat de bedoeling is, maar eerst moeten mailen begrijp ik niet (als hij geen bijbedoelingen heeft kan hij het ook hier uitleggen). Groot gelijk dat je er niet op ingegaan bent!

  3. Hahahahaha John Borstlap kan het aan zijn laarslappen den smartlap, jouw een beetje erbij willen lappen en dan je rekening eventueel leeg tappen, dat zijn namelijk geen leuke grappen van den Borstlap😉

    OT: Yeahhh helemaal voodoo wat een leuke lay-out *like* *i like*😀

  4. Ze je kalsnikoffie maar vast in den aaanslag Sis. De vodoo poppetjes richten. Laat den Borstlap maar komen. Die weet zekers nie dat gij een grote Sister in Crime hebt? Wat denkt dun Borstlap wel nie???

    • Tis toch van de zotte he? Het is maar goed dat het engeltje en het duiveltje even van mijn schouders af zijn anders zwaaide er wat. Maar goed, meneer Borstlap staat op de zwarte lijst. Klinkt wel cool he? *kijkt tegen Borstlap op*.

  5. epie zegt:

    ik wil julie wel de zon wel verkopen
    maar ja die gaat voor niets al op toch
    of zijn er mensen die er nog iets voor over hebben

  6. rietepietz zegt:

    Ach wat een goedsul toch deze man, zo helemaal zonder bijbedoelingen wat domeinen op z’n naam zetten en dan uitdelen aan lieve Emmelinda’s …., goh, dat jij daar nou geen vertrouwen in hebt zeg….;-)

  7. kakeltje zegt:

    Als iets gratis is, gaan er meteen allerlei alarmen en zwaailichten te keer. Vreemde reactie van dat persoon. Geef maar een extra dikke por met die naalden in dat poppetje! Heet ie wel verdiend.

    • Daarom is het eigenlijk zo vreemd he, dat weet ie dan toch? Of zou het wel waar zijn en zoutie dat zo doen zodat je denkt dat ie het anders zou doen als hij je wil laten geloven omdat je dit natuurlijk niet gelooft en nu wel omdat hij het zus deed? (Euh…dinges…hahaha) *prikt nogmaals poppetje lek*

  8. Ze blijven proberen je op op allerlei manieren gegevens te ontfutselen, nooit intrappen uiteraard maar dat verwacht ik bij jou ook niet🙂

    • Griezelig he? Eigenlijk best een belediging dat ie het toch probeert hiero he? *doet “tssk tssk”*. Alsof ik dáár in zou trappen zeg😛.
      Maareuh, bedankt voor jouw vertrouwen. Moesten meer mensen (John Borstlap bijvoorbeeld) eens een voorbeeld aan nemen😉.

  9. Melody zegt:

    Tja wat moet je met zulke lui he? Negeren maar lijkt mij (ook) de beste optie.
    Zo kreeg Manlief gisteren via zijn Facebook een oproep zich te melden bij een advocaat in een duister Zuid Afrikaans land… hij zou ettelijke miljarden oid erven…. nou komt onze naam niet zo heel veel voor en komt hij oorspronkelijk ook wel uit Afrika, maar toch. Ik vertrouw zulke zaken nooit voor een milimeter… misschien te achterdochtig maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 nietwaar?

    • Dan vraag ik me altijd af wie daar nou intrapt, het is toch zoiets geks? Maar ja, helaas komt dat dagelijks voor, ongelooflijk. Maar goed, sommige mensen denken ook niet na. Ik ben blij dat wij dan iets te achterdochtig zijn. Jammer dat het moet maar het scheelt zoveel ellende!😉

      • Melody zegt:

        Meer dan wij denken, denk ik…. veel mensen zijn a) goedgelovig (velen tegen beter weten in)… anderen zijn hebberig en zien acuut dollartekens, dus alle verstand in enen pleite) … en ja men wil wel een kansje wagen ook al kost dat dan een paar honderd dollar ofzo…

  10. HansDeZwans zegt:

    En toch lopen er op deze aardkloot bloggers rond die weleens iets gratis weggeven (http://www.lauradenkt.nl/2013/01/12/ik-ben-een-schandalig-verwende-blogger/)

  11. tagrijn zegt:

    Als zo’n kerel ligt van die berichtjes rondstuurt is er misschien altijd wel eentje die erin trapt. Gewoon negeren dan staat hij in zijn hemd (een borstlap is toch gewoon een hemd? Heet gewoon Jan Hemd.)

    • Hahaha was jij nog wakker zeg! Maar inderdaad..het is goed zo. Dat ie maar iemand anders voor de gek gaat zitten houden😉. Ik was eigenlijk benieuwd wat voor smoes/uitleg hij had maar ik weiger het hemd van zijn lijf te vragen😉.

  12. Epie schrijft: “ik wil julie wel de zon wel verkopen maar ja die gaat voor niets al op.”
    Maar dan moet ie wel uitbundig schijnen en dat doet ie niet bij jou😉 Hier aan de Costa del Sol wel.
    Saludos de Albert

  13. Off topic, lachen dat we allebei hetzelfde dachten, zijn we schijnbaar allebei even gek🙂

  14. hartelijkehothulk zegt:

    Toch, toch, toch geven een heleboel mensen (bloggers) gratis iets weg.
    Em bijvoorbeeld, deelt gratis prikjes uit met naald in voodoo poppetje.
    Daarbij geeft zij een enorme dosis humor weg, gratis en voor niets.
    En…………tatatatatatááááá, gratis nietjes!
    Kalashnietjes!

  15. Plato zegt:

    Eerlijk gezegd weet ik niet goed hoe ik hier op moet reageren. Betekent dit nu dat iemand via internet je heeft aangeboden iets extra’s qua blog of website te doen?
    Enfin, je bent al gewaarschuwd en bent zelf ook al voorzichtig. Het enige wat ik weet is dat je via wordpress ook gewoon een eigen domein kan krijgen. Hoe weet ik ook niet. Mijn zoon heeft het gedaan maar hij legt het me zodanig uit dat ik langzaam inzak. Gewoon zegt ie er dan bij. Maar dan moet je ook weer hosten. Op dat moment zak ik ten tweede male in elkaar.

    • Ik kan het je ook niet veel duidelijker maken eigenlijk want ik heb geen contact opgenomen. Ik zou het een en ander kosteloos kunnen overnemen?? Euh *krabt achter oor*.
      Hahaha alleen de gedachte al he? Ik zie het aan hoe je het schrijft. Als ik nou wist dat ik eeuwig van al dat gezeur af zou zijn van nieuwe layouts/beheerschermen enzo zou ik het wel willen maar dan zoek ik er zelf wel naar en niet via een wildvreemde die het gratis aan me wil geven😉.

  16. Spinnetje zegt:

    Bij mij is het meestal andersom, ik verzin steeds namen die al bezet zijn zijn. Duimt nu dus dat wordpress een blijvertje is en niet zoals web-log ineens in het niets verdwijnt. Anders kan ik weer hele nachten gaan verzinnen welke naam nu weer eens aan te maken.
    Maar begrijp ik nu dat een collega dit geintje bedacht had…….

    • Oh herkenbaar. Alleen niet met namen van de weblog maar met de nickname. Daarom heb ik er maar een verzonnen. Twee namen samengevoegd. Dacht ik heel origineel te zijn maar bij spelen op internet kwam ik “Emmelinda” nog een paar keer tegen hihi. Bestaat dus gewoon, die naam. *zucht*. Maar goed, komt dan nog vrij weinig voor (ik blijf gewoon megaveel typen, dan schieten die andere Emmelinda’s ver achterdoor ghehehe).

      Ik hoop voor jou (en mij) ook dat we nu eens kunnen blijven zitten waar we zitten en wel op dezelfde prettige manier als nu. Mocht het nou zo zijn dat het tóch voorkomt dan wil ik je wel helpen hoor *ziet spinnetje verschrikt wegrennen*😉.

      • Spinnetje zegt:

        neee…niet nog een keer hoor. Dacht ik van de week alle web-logs over gezet te hebben…bleek ik ook nog een paar punt.nl’s te hebben. Was ik helemaal vergeten en ook die gingen over. Dus voor mij voorlopig geen verhuis of namen verzin gedoe meer, hoeplijk…

        • Ik hoop met je mee. Het indelen van de weblog zelf gaat dan nog (al blijft het irritant dat je het moet doen omdat iemand anders iets besluit en je er zelf niks over te zeggen hebt) maar het idee dat ik al mijn logjes kwijt zou zijn vond ik erg. Gelukkig heb ik alles mee kunnen nemen😉.

          • Spinnetje zegt:

            De meeste blogs heb ik zonder al teveel problemen over kunnen zetten. Alleen vakantiefoto’s is een zooitje, de meeste foto’s zijn gewoon kwijt en alles staat in de verkeerde categorie. Dus moet me er nog toe zetten om dat blog over te zetten…

            • Ja grrrrr, dat heb ik meer gehoord. Ik heb al mijn foto’s vanaf het begin via Photobucket gelinkt. Die staan er dus nog (ook niet allemaal). Maar linkjes naar andere logjes doen het niet meer en de layout van de log zelf is helemaal verpest. Ik moest destijds allerlei html-codes toevoegen omdat er een fout zat in mijn weblog. Was extra werk om een log te kunnen plaatsen maar vooruit dan. En nu staat het zooooooo lelijk maar ik kan me er niet toe zetten de boel aan te passen….bleeergh.

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

