Raadseltje

Toe maar, klik maar. Het is gratis, ghehehe!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Raadseltje

  1. leejo zegt:

    Ghegheghe ik zou het niet durven zeggen 😉

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik…daarom help ik gewoon 😉 8)

  3. leejo zegt:

    ziet er trouwens wel appetijtelijk uit hoor 8)

  4. --Natazz-- zegt:

    Ik wilde al roepen Emmelinda, zat ik er niet eens zo ver naast! 8)

  5. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Jaaaa een heerlijke hambo he? Ghehehe

    @Natazz; Jij mag niet meer raden 😉 Hahaha 😀

  6. --Natazz-- zegt:

    Hmm flauw, ik ben er juist zo goed in! 😛

  7. Emmelinda zegt:

    Grinnik…nou goed dan. Er komt er nog eentje. Omdat jij het bent. Alleen niet nu 😉

  8. --Natazz-- zegt:

    Oke, dan kan ik nu mijn bed in.
    Slaap lekker en tot morgen straks.

  9. Emmelinda zegt:

    Yep ik ga ook zo! Al ben ik nou niet moe meer 😉 Ghehehe.
    Slaap lekker meissie! Tot strakkies 😀 😉

  10. Grappatje zegt:

    Hahaha wou ik toch weekendsex gaan roepen, goed dat ik dat niet gedaan heb. Had ik er helemaal naast gezeten 😉 8)

  11. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa…misschien onthou ik die wel voor een andere keer 😛 ghehehe

  12. Grappatje zegt:

    Ik heb zo mijn momenten 8)

  13. Emmelinda zegt:

    Hahaha…ik hou wel van die momenten 😉

  14. Grappatje zegt:

    Hihihih ik ook wel …trouwens is bijna weekeinde …ik ga …slapen 😛

  15. Emmelinda zegt:

    Ja nog maar een paar uur! 😀 Ik denk dat ik ook eerst maar eens wat ga slapen! Groetjes aan Jopie 😀
    Welterusten!

  16. leejo zegt:

    Truste meis,enne nog bedankt hé 😉

  17. Emmelinda zegt:

    Slaap lekker Leejo, niks te danken hoor 😉 😀

  18. Pasula zegt:

    Welterusten Emmelinda (toppunt van burgerlijkheid is geen weblog hebben)

  19. tycho's mama zegt:

    Hij is weer leuk!!! Dit plaatje hierboven ook weer leuk in elkaar geknutseld! (heb je toch zelf gedaan?) 😀

  20. Youke zegt:

    ehm opzitten en pootjes geven?

  21. remco zegt:

    ben je zo ver gezakt in het leven 😛

  22. leejo zegt:

    Mogge Emm
    Een hele fijne dag, Leejo 😀

  23. Emmelinda zegt:

    @Pasula;Goeiemorgen! Hahaha gelijk heb je! Heerlijk zo’n weblog 😉

    @Tycho’s mama;Thanks :D. De letters er op wel, dat plaatje heb ik van internet 😉

    @Youke; Hahaha ja dat ook 😉 Bleergh 😉

    @Remco; Triest he? Of is het uiteindelijk toch nog goed met mij gekomen? Hmmmz… 😛 😉

    @Leejo; Een heeeele goeiemorgen Leejo! Jij ook een hele fijne dag vandaag 😀

  24. Juist zegt:

    Jup…zoiets overkomt je lijkt me. Is zoiets ook te bestellen bij de burgerking? Das makkelijk voor de mannen als ze ernaar op zoek zijn.. 😀 ik denk wel mee hoor 8)

  25. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja eigenlijk is het wel een gat in de markt. Ghehehe.

  26. gea zegt:

    goedemorgen hij is leuk zeg
    nou en fijne dag vandaag en ook alvaste en goed weekend liefs 😀

  27. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Gea! (euh…goeiemorgen :D)
    Ik wens jou ook een hele fijne dag vandaag en maak er een lekker weekend van hé? Liefs! 😀

  28. Goeie morgen Emmelinda,
    Met jou goedkeuren ga ik je vandaag linken, o.k?
    Jan

  29. Emmelinda zegt:

    Heeej Jan! Goeie morgen!
    Linken mag altijd ghehehe. 😉 Hoe is het met Rona?

  30. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.
    Hij is leuk hoor.
    Ik wil je een fijne vrijdag toewensen en alvast een fijn weekend.
    Lieve groetjes van Marjan!

  31. Met Rona lijkt het iets beter te gaan. We kijken nog even af tot maandag. Vanmiddag heeft ze een kinderfeestje.
    Jan

  32. Emmelinda zegt:

    @Marjan;Heeej Goeiemorgen Marjan!
    Da’s stereo, ik was net bij jou hahaha.
    Thanks 😀 😉
    Ik wil jou ook een heel fijn weekend wensen en voor vandaag een heerlijke vrijdag! Knuffies! 😀

    @Jan; Ha! Da’s fijn om te horen!Is toch altijd schrikken met kids he? Eens kijken hoe het vanmiddag gaat dan 😉 Groetjes 😀

  33. Miek zegt:

    Whahahahaha….hij is leuk.
    Weet je wat nu echt het toppunt van burgerlijkheid is……typ maar eens bij mijn archief het woordje toppunt, het tweede logje op de pagina die je dan krijgt…nou…dat is werkelijk het toppunt

  34. Wij zijn gemiddeld 1x in de twee maanden burgelijk!! (mijn zoontje en ik) 😛

  35. Emmelinda zegt:

    @Miek; Ik ga NU kijken! 😀

    @Pittige Tante; Hihi als het aan Marc lag waren we minstens 1x per week burgerlijk. Maar dan niet bij McDrek maar in België 😉

  36. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha, dat is grappig; ik verwacht een tatty teddy-animatie en dan kijk ik recht in de snoet van zo’n leuk bolleke hahaha. Fijne vrijdag! (en alvast een fijn weekend natuurlijk ;))

  37. colinda zegt:

    Goedenmorgen,…nou ik ben wakker hoor ,…hahahaha,…boeeeeeeeeeee,…hahahaha,..
    Voor ik het vergeet : je krijgt de groetjes van Monique terug,…haar computer is echt stuk en ze mist ook nog eens een cdrommetje dus ze kan geen kant op ,…..dus het is even afwachten ,….Zo ben je weer een beetje op de hoogte,…hahahahaha,…
    Nou ik heb er weer wat anders bij na het hoesten ,…heb ik nu ook zo’n mooiie prutoog ,…fijn hé ,…ik ben al niet zo knap maar nu is het helemaal niks ,….hahahahahaha,…..

    Ja bijna weekend erg veel zin in ,…..uitslapen en uitzieken ,…..hmmmmmmmmmmm,……..

    Groetjes en jij natuurlijk ook een fijne dag,…

    een dikke knuf 😀 😉

  38. colinda zegt:

    hahahahhaha,….een burgertrut ,….hahahahahaha,…. 😀

  39. Emmelinda zegt:

    @Monique; Hihi had het geholpen? Dar wordt je wel wakker van he? Ghehehe.
    Ah arme Monique, da’s echt vet balen. Lief van je dat je haar de groetjes hebt gedaan! Thanks 😀
    Een prutoog? Allemachtig is dat ff boffen! Not! Dan ben je echt sjiekkies…ahhh sjielug! Ziek maar lekker uit van het weekend (voor zover dat gaat met kids ;))
    Groetjes en voor jou ook een hele dikke knufff! 😀

    Pee-Es; Hahaha…een heeeele echte burgertrut he? hahaha. Hmmm ik zou er best eentje lusten! Wat? Eentje? mmmm

  40. Siep zegt:

    volgens mij is het toppunt van burgerlijkheid:
    het plaatsen van onzinige logjes, als je even geen inspiratie hebt
    8)

  41. Emmelinda zegt:

    Nou het was inspiratie zat

  42. colinda zegt:

    Zo deze burgertrut gaat even proberen een klein beetje op te ruimen,…ja ondanks je ziek bent moet je gewoon doorgaan hé ,..puffffffffffff,…..en ik hou je wel op de hoogte hoe het monique gaat ,…te minste als ik wat hoor natuurlijk ,…hahahahaha,……
    Nou misschien tot later en anders een fijn weekend ,….

    Liefs Colinda 😀 😉

  43. Emmelinda zegt:

    Yep, dat gaat allemaal gewoon door. Ik ben aan het strijken. Goed he? Hahaha. Zo af en toe bliept er een berichtje door en dan moet ik effies kijken 😀
    Doe je rustig aan? Ook alvast een fijn weekend!
    Knufff

  44. colinda zegt:

    ja hoor ik ga rustig aan doen ,….even afwassen,was ophangen en bedden verschonen en een was draaien,…ik geloof dat dat wel genoeg is hé,….maar goed als het niet lukt houdt het op hoor ,. 😉 😀

    knuff terug 8)

  45. angel zegt:

    t toppunt van burgerlijkheid is een.. tussen t webloggen door.. strijkende burgertrut? 😀 😛
    mogguhhhh 😉

  46. Emmelinda zegt:

    @Colinda; Vind ik ook, het loopt niet weg, helaas ghehehe. Rustg aan doen dus! 😀

    @Angel; Goeiemorgen 😀 Hahaha ja psies. Shitstrijk ook! Zal ik het stiekum allemaal weggooien? Kan ik tenminste lekker loggen ghehehe 😀

  47. Siep zegt:

    wat ik écht burgerlijk vind:
    “doe normaal, dan doe je al gek genoeg”
    of
    bloemetjes jurken voor oma’s
    of
    een schort voor in de keuken
    of
    zweedsemuilen voor mannen
    of
    bellen naar de buurvrouw om te vragen of ze thuis is voor een bakkie koffie
    of
    spenser over je blouse
    of
    nouja, zo kan ik nog wel even door gaan

  48. Emmelinda zegt:

    Ieh da’s niet alleen burgerlijk…da’s walgelijk! 😦

  49. Emmelinda zegt:

    op zaterdag je auto wassen, zingende vissen aan de muur, plastic bloemen voor het raam, zo’n gehaakt dingetje op de bank…ai, misschien beledig ik wel een boel mensen. Laat ik maar ophouden 8)

  50. Siep zegt:

    “een dag niet gelachen is een dag niet geleefd”
    wat een onzin
    hokjesdenken
    roddelen
    “wat de boer niet kent, vreet ie niet”
    laat ik er ook maar over ophouden
    😀

  51. Emmelinda zegt:

    Hahaha eigenlijk is het best burgerlijk om nou al op te houden he? Ik kom net op gang hahaha 8)

  52. Insoontje zegt:

    M’n pc doet een beetje raar en ik zie helaas geen plaatje bovenaan je log 😕 Maar ondanks dat wens ik jou een fijne vrijdag & .. *klik* .. 😀

    -x-

  53. Emmaly zegt:

    Hoi Emm!
    Thuis lekker op de bank zitten met een kop koffie is lekker burgelijk haha

    Liefs van de andere Emm 😀

  54. Yvonne zegt:

    Kijk eens naar de antwoorden van mijn stokjeslijstje 😛 😀

  55. colinda zegt:

    wat ook lekker burgelijk is : gewoon samen met je man op de bank met een bakkie koffie en tv kijken terwijl de kids lekker op bed liggen…….
    Volgens mij in deze tijd is een gewoon gezinnetje al burgelijk of je moet er een minaar of minares bijnemen ,…..dan doorbreek je de burgelijkheid wel ,..hahahahaha 😉 😀

    Hoe is het weer bij jouw?? hier is het bewolkt en af en toe komt er wat poedersneeuw naar beneden ,….heel vaag weer …. 😉 😀

    Groetjesssss 8)

  56. Bianca zegt:

    Hallo Emmelinda,Ik heb wel gelachen zeg dat je op dat broodje hamburger zat. Hoe kom je erbij.Nee dat was echt lachen.Voor de rest allemaal goed met jou?
    Ik zie of hoor je nog wel.
    Groetjes en liefs van bianca 😀 😀

  57. Emmelinda zegt:

    @Insoontje; Maar ik zie jouw plaatje gelukkig wél. Wat een blij bijtje hahaha. Fijne dag en een heel fijn weekend! 😀

    @Emmaly; Hahaha maar wel zoooo lekker knus 😉 Dan maar burgerlijk he? 😉 Knuffff

    @Yvonne; Grinnik…je bedoelt *vraagt het voorzichtig* dat je het nogal braaf vind overkomen? Zoiets vond ik eigenlijk ook wel. Maar ik heb over deze log zitten nadenken (ja soms kan ik dat wel) en ook al zet ik me er vaak tegen af, ik kan er gewoon niet omheen; burgertrutten is soms gewoon heeeeel erg lekker. Toch? 😉

    @Colinda;Jaaaa hahaha. Schandalig dat je daar ook nog van geniet he? Maar weet je, ik schreef hierboven aan Yvonne al dat burgerlijkheid soms heel prettig is. Lekker vertrouwd. Natuurlijk willen we allemaal avontuurlijke dingen meemaken maar of je daar nou zo gelukkig van wordt op den duur als je bejaard bent blablabla? Hmmm…mijn fantasie gaat meteen op de loop hahaha.
    Het is hier heel lekker zonnig. Wel ECHT koud. Brrrr. Niet zo maar koud maar misdadig koud hahaha. De zon maakt veel goed. Ziet er zo lekker vrolijk uit 😀
    Knuffff

    @Bianca; Haaai meissie! grinnik..was eigenlijk snel bekeken. Ik noem hier een hamburger meetsal hambo of een burger. De dan heb je de helft van het woord al 😉
    Ja hoor, hier is alles oke. Op een barstende koppijn na. Maar die gaat wel weer een keertje weg. Bij jou ook alles kits? Ik kom zo ff buurten 😉 Tot zo! Liefs 😀

  58. MaaNtje zegt:

    Ja dat dacht ik ook!! 😀

  59. alinda zegt:

    lekker burgelijk saampies op jou weblog kijken 😀 😀

  60. Emmelinda zegt:

    @MaaNtje; Grinnik…burgerlijk he? 😉

    @Alinda; Jaaaaaa gezellie! Dan maar burgerlijk. (tjemig, kan iemand mij vertellen waarom ik dat woord niet 1x meteen goed kan spellen? Hahahaha)

  61. Ben op je vorige log bezig geweest, bericht had hier moeten staan 😦
    Jan

  62. Emmelinda zegt:

    Oh hihi dan kijk ik daar ook ff 😉

  63. colinda zegt:

    nou ik vind dat burgelijke gedoe ook prima hoor ,…ik heb het erg naar mijn zin met mijn gewone gezinnetje zonder gekke toestanden ,…hahahaha,…..hier sneeuwt het een beetje ,…wat een verschil weer ,..bij jullie lekker zonnetje en hier een beetje sneeuw en ook koud ,…. 😀 😉 …..

    Groetjesssssssss,…..

  64. Ik weet niets van msn, dacht dat het een vies woord was 😀

  65. Sjoukje zegt:

    Dit was dus de hamvraag….hihihi 😀

  66. Emmelinda zegt:

    @Colinda; Ja is toch zo? We hebben hier al hele gekke dingen meegemaakt. Allemaal van buitenaf. Echt bizar ook. Dus laat het maar lekker rustig blijven. Is al spannend zat ghehehe 😉
    Ja ik las net ook op een andere log dat ze stuifsneeuw hadden. Nee hier ziet het er zooo lekker uit. Maar brrrr 😉 Greetz 😀

    @Jan; Hahaha misschien is het te eten? 😉 Ik heb het wel maar gebruik het niet meer. Maar voor de log is het reuzehandig. Zet ik het geluid hard en dan hoor ik wel of er een berichtje komt. Soms is het net een house-nummer…dan ploppen al die berichtjes een voor een op mijn scherm 😉 hahaha

    @Sjoukje; Whahaaa juist! Met een augurk 😀 😉

  67. Gonny zegt:

    Whahahahha hebben ze die bij mc Donalds??
    Toen Mel er werkte hadden ze die nog niet hoor. 😀

  68. Ja, maar nou weet ik nog niet hoe ik aan die msn moet komen…….

  69. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Grinnik…nee volgens mij is dit er een van de Quick. Da’s vééééél lekkerder 😀

    @Jan; MSN kun je downloaden via http://www.msn.nl. Het is een chatprogramma (maar dat wist je al???). 😉

  70. Gonny zegt:

    Ik ben laat vandaag, Mari is thuis die had het te koud om te werken flauw he hahahhahaha, moesten we weer boodschappen doen enzo…… 😉

  71. rietepietz zegt:

    toppunt van burgerlijkheid? eh….. IK missc’hien?
    groetjes Riet

  72. Gonny zegt:

    Kijk nog es bij Tamara. 😉

  73. Yvonne zegt:

    Nee dat bedoel ik helemaal niet! Ik vind mijn eigen antwoorden in mijn stukje stokje logje enorm burgerlijk! Ik dacht, laat ik nou eens niet heel exotisch overkomen, heerlijk! Dat ben ik ook namelijk helemaaaaaal niet. Ik ben een burgerlijke huismus!

    Ik vind jou idee juist weer uniek, je bent goed met plaatjes en knippen en plakken 😉

  74. Rianne zegt:

    Met burgelijkheid is niks mis.
    Met burgertrutten dus ook niet. 😉
    Fijne avond!

  75. Liesbeth zegt:

    Ik kies antwoord D.
    Mag dat?

  76. Emmaly zegt:

    haha ik zie nu pas de foto…heb je leuk gedaan emm 😉

  77. Gonny zegt:

    Ben je nog nie thuis????????? 😀

  78. jeroen zegt:

    leuke site 😀
    eej mensen die dit lezen ik heb ook een site aleen niet veel reacties willen jullie ook op mijn site kijken en stemmen http://www.jeroenvoetbal.web-log.nl

  79. Een voordeel jij bent het in elk geval niet.!!!

    En ja dat wordt weer even afkicken volgende week, maar denk niet dat ik dat erg vind hoor. 😀
    Best vermoeiend zo’n weekje. 😉

  80. Maris zegt:

    Hahaha ja hij is weer leuk!! Af en toe best lekker hoor een beetje burgerlijk zijn op zijn tijd 😉

  81. colinda zegt:

    Fijn weekend ,…. 😀

  82. Hi Hi waar haal je het weer vandaan 😛

    Welterusten voor straks
    Groetjes Ylone Hatsjoe tsja sorry nog steeds verkouden 😕

  83. de mopperpot zegt:

    ik heb ’t niet zo op spelletjes

  84. Gonny zegt:

    ????? 28 januari…….. 😉

  85. Plak zegt:

    De knuffelboerderij alle punters op een rij 😀

  86. Bianca zegt:

    Hallo Emmelinda,Ik kom jullie even een heel fijn weekend wensen en tot logs maar weer.
    Groetjes en liefs van Bianca 😀 😀

  87. Emmaly zegt:

    Waar zit je dan toch?? Ben ik van jou helemaal niet gewent dat het zo stil is hier 😀 😉

  88. Anne zegt:

    Haha die is goed, zelf verzonnen? x

  89. Gonny zegt:

    Watskeburt met jou??????? Er is toch niks he.

  90. colinda zegt:

    Kom je even een fijn weekend wensen ,….maar inderdaad wat ben je stil toch niks gebeurt hé??

    Knuff Colinda 😀

  91. Nicky zegt:

    Toppunt van burgelijkheid? IKKE! 😉

  92. Judith zegt:

    Wahahaaaaaaaaaaa!
    Fijn weekend!

  93. rietepietz zegt:

    hé……! géén Emmelinda?.. PC kapot….? vingers gebroken….? bevroren…? eh…. naar Leejo voor snert???? kan dat zomaar??????? Riet hoopt er het beste van !

  94. leejo zegt:

    Nou ik heb onder alle logs gekeken, alle ziekenhuizen in de buurt gebeld, politie ingeschakeld, maar geen Emm te vinden hoor 😕

  95. rietepietz zegt:

    volgens mij zit ze stiekem te genieten van alle aandacht Leejo !

  96. Gonny zegt:

    Ze heeft geen zin denk ik…

  97. Emmelinda zegt:

    @Gonny;Tjemig die Mari ook. Mag je niet eens gewoon webloggen, moet ie weer boodschappen doen ghehehe 😛 😉 Ennuh ik zal strakkies ff bij Tamara kijken 😀

    @rietepietz;Hahaha weet je, misschien si dat juist wel heerlijk;lekker burgerlijk zijn. Toch? Groetjes 😀

    @Jan;En? Gelukt?

    @Yvonne;Jaaa dat bedoelde ik dus ook hahaha. Misschien heb ik het niet goed onder woorden gebracht 😉 Maar het klonk inderdaad zo braaf 😀
    Maareh ik heb er gisteren goed over na zitten denken. Ik wil altijd tegen burgerlijkheid aanschoppen. Stom want eigenlijk weet ik heel goed dat je er toch niet onderuit komt. Burgerlijk zijn is juist soms heel vertrouwd. Toch? 😉 Ennuh thanks voor je compliment 😀

    @Rianne;Nee he? Ik probeer er altijd tegenaan te schoppen maar vraag me eigenlijk af waarom. Sommige mensen verlangen juist naar dingen die bij burgerlijkheid horen 😉 Fijn weekend! 😀

    @Liesbeth;Hahaha jij mag alles. Alleen wel aanvinken bij het juiste hokje he? 😉

    @Emmaly;Grinnik…lekker melig he? 😉

    @Jeroen;Ohhh een spammer! *belt spamopruimdienst* 😛

    @Leidse Glibber;Hahaha op de foto bedoel je of IRL? Ik vrees dat ik het in beide gevallen toch wel ben. Op de foto helemaal hahaha 😉
    Ja ik geloof het goed dat het afkicken zal worden deze week. Ik vind het wel heel leuk om te zien dat je er zo van genoten hebt! 😀

    @Maris;Thanks! Ja is toch zo? We kunnen het wel ontkennen en er tegenaanschoppen maar stiekum herkennen we het wel he? 😉

    @Colinda;Jij ook een heeeel fijn weekend! Hoe is het met je neusje? 😉

    @Dinie;Yep, detsmie 😀

    @Rhodosfriends;Hahaha kweetniet. Ineens duikt er zoiets op en dan moet ik het omzetten in plaatjes of een log hahaha 😀
    Ah sjielug…nog steeds aan de snotteritus? Beterschap!

    @mopperpot;Gelukkig is het geen spelletje mar bittere waarheid ghehehe 😛

    @Bianca;Dank je wel meissie, ik wens jou ook een heeeel fijn weekend! Groetjes en veel liefs 😀

    @Emmaly;*zwaait* Hier ben ik! Ik was ongelooflijk moe. Al een paar dagen.Ik heb van half 9 tot half twaalf geslapen, me toen naar m’n bed gesleept en weer verder geslapen tot half 1 en nog ben ik moe 😕

    @Anne;Hihi thanks! Yep zelf verzonnen 😉 Ghehehe

    @Gonny, bericht 2; Nope er is niks. Ik ben alleen ongelooflijk moe. Niet te beschrijven. Ik slaap alleen nog maar en nog ben ik moe. Pfff 😉

    @Colinda, bericht 2;Hihi lief dat jullie je ongerust maken maar nope er is niks. Ben alleen ongelooflijk moe 😉 Knuffies 😀

    @Nicky;Nietes IKKE ghehehe 😛

    @Cissie;Hihi 😀

    @Judith;*giechelt* jij ook een heel fijn weekend! 😀

    @Rietepietz;Whaahaa nee gelukkig niks van dat alles. Al was die snert wel lekker geweest ghehehe.
    Ik ben er weer. Eventjes 😀 Ben ongelooflijk moe. Zelfs snachts…da’s nie normaal he? 😉

    @Leejo;Spoorloos verdwenen he? *giechelt* maareh…hier ben ik weer 😀 Zzzzzzzz (ben moe, ongelooflijk moe ;))

  98. leejo zegt:

    Griepje onder de leden? doe je het toch lekker rustig aan vandaag.

  99. Emmelinda zegt:

    Ik heb geen flauw idee. Ik voel me niet slecht, op een hoofdpijn na. Ah er zijn wat dingen die me dwars zitten. Dat moet er blijkbaar uit. 😉

  100. colinda zegt:

    Gelukkig niks ergs aan de hand ,…..maar kijk maar uit voor je het weet ben je ook ziek,…hopen dat dat niet gebeurt hé ,…..

    Fijn weekend en probeer jij ook jezelf rustig te houden hé,… 😉 😀 want hoofdpijn is geen pretje ,….

    Dikke knuff,…Colinda.

  101. Emmelinda zegt:

    Nee dat kan ik niet gebruiken. Maar goed, dat voorkom je toch niet hihi. Alles en iedereen snottert nou he? 😉

    Ik probeer het ook rustig aan te doen. Weekend is weekend ghehehe 😉

    Dikke knuffff

  102. riannuh zegt:

    Ik kan niet kiezen! 😀

  103. Emmelinda zegt:

    Hahaha doe het dan maar met de ogen dicht 😉 Ghehehe

  104. Yvonne zegt:

    Gelukkig, mijn reactie was zo slecht nog niet 😉

  105. Emmelinda zegt:

    Nee grinnik.. ik moest toen wel denken wat dat met die hambo te maken had en dacht nog even aan die Bifi (denk ik wel vaker aan ghehehe) op je lijstje maar toen had ik het 😉

  106. Emmelinda zegt:

    Hahaha het is je favoriete log zeker ? Ghehehe

Maak van je hart geen moordkuil en reageer: