Klikkerdeklikkkk

Yeps, gewoon effies klikken

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2013. Bookmark de permalink .

69 reacties op Klikkerdeklikkkk

  1. Kijk dank je daar kan ik zo an genieten van zo’n tevreden koppie xxx

  2. J@n. zegt:

    Ikke denk ik, was da???

  3. ahhhh gosssieeeeeeeee

    je layout is weer heeeel eehhhhh 😉 😉

  4. HansDeZwans zegt:

    Voor wie zijn al die kusjes?

  5. epie zegt:

    ik heb toiletventilatoren

  6. epie zegt:

    zoals je weet heb ik geen inlegkruisjes nodig dus ja je hebt goed geraden

  7. epie zegt:

    hahahahahhaahhaahhahahahaha je bent duidelijk want op de foto staat een kat

  8. Wat lief 😉 Bij het zien van deze foto moest ik meteen denken aan ons † katje Mischou.
    Groetjes Mara

  9. rietepietz zegt:

    Wat wil je tijdens de canaval in het Zuiden….. het stikt van de katers voor iedere tunnel !
    je bent duidelijk al in valentijn sferen ‘-)

    • Emmelinda zegt:

      Daar zeg je zoiets, en allemaal na een dag/nacht stappen een flinke kater ;-). Het scheelt dat die geen eten meer hoeven hahaha.

      Ja grinnik, kwam zo mooi uit. Ik hou helemaal niet van Valentijnsdag maar ik popelde zo om deze te laten zien ;-). Dus vooruit dan maar :D.

  10. Ahhh wat een scheetje.
    Off topic, wat denk je zelf over meelopen in de polonaise dacht het niet he !!!!

    • Emmelinda zegt:

      Echt he ;-).

      Whaahaa, mijn idee! Getverdemme. Als we op een bruiloft zijn en men begint met een polonaise vluchten wij naar de plee. Mochten we daar te laat naar toe rennen dan trekt men aan de armen en roep:”Doe niet zo flauw, jullie komen toch uit Limburg?”…..*zucht*

      • epie zegt:

        tijdens de polonaise lopen de toiletten over
        nou polonaise koning frans teunis was eens op een bruiloft
        was ik met je tante de keuken in gevlucht ,daar vlucht niemand naar toe
        en het gebak was heerlijk

  11. epie zegt:

    maar waarom doen ze de polonaise als niemand er een barst aan vind ?

  12. hartelijkehothulk zegt:

    Geen tunnel gezien in Eindhoven.
    Wel een heel ruime stad.
    Ook in de wat oudere wijken veel straat ruimte.
    Dus geen tunnels nodig, vermoed ik.

    Waar was je nou?
    Wilde graag met je in de mayonaisepolonaise.
    Daar ga je glibberend en glijdend in het rond.

    • Emmelinda zegt:

      Hihi, dan ben je niet hier in de buurt geweest. Daar is ruimte zat maar toch een tunnel. Met trein. Op de tunnel dan he ;-).

      Misschien hebben we wel heel dicht bij elkaar gestaan. We zijn niet speciaal bij de optocht gaan kijken maar Marc wilde oliebollen (ja hahaha…het is toch wat he) bij het station en zo zagen we toch nog een beetje. Stond je daar ergens? Die mayonaisepolonaise had ik graag met je willen dansen hahaha ;-).

  13. Nicky zegt:

    Geweldige foto! Wij hebben onze tunnel aan Mich gegeven voor Boef. Spike wilde er niet meer mee spelen nadat hij met een nageltje eraan bleef hangen en de tunnel achter hem aan kwam toen hij wegrende. PTSS oftewel PoezenTunnelStressSyndroom.

  14. Ja leuk he dat die naam zo aangepast is. Was vroeger echt een van de leukste tenten in Leiden.

  15. Spinnetje zegt:

    hmmm…ben bang dat de Brienenoord brug niet onder tunnelvisie kan vallen. Misschien een ideetje voor toekomstige plannen, scheelt in ieder geval files 😉

  16. rietepietz zegt:

    Je bent toch hoop ik niet zélf in de tunnel vast komen te zitten hé! Richt je dan op je lamp bij het raam en er is “licht aan het eind van de tunnel”;-)

  17. off topic , was inderdaad leuk die flasmob en goed geheim gebleven de deelnemers wisten het zelf pas een half uurtje van te voren.Uiteraard was ik door de organisatie getipt andders had ik het ook niet geweten.
    Ben vandaag bij de repetities geweest van de musicalavond was ook wel erg knap. (staat er maandag op 🙂 )

Maak van je hart geen moordkuil en reageer: