Klikkerdeklikkk

En klikken maar weer.....het is gratis dus geniet er van, ghehehe

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

48 reacties op Klikkerdeklikkk

  1. Ans zegt:

    Hahaha, hij is leuk!!!

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi, dank je wel :D. Vooral die wii he? ๐Ÿ˜› Ghehehe

  3. marion zegt:

    die kunne we strax wel gebruiken ja
    hahha hij is leuk
    kus marion

  4. Emmelinda zegt:

    Grinnik, weer eens iets anders he? ๐Ÿ˜‰

    Knufff

  5. fijnegozer zegt:

    Joh ik ‘klikkerdeklik’ me rot. Maar hij wil gewoon niet. Maar het is vast iets met Rita Verdonk als maagd Maria, J.P. als Jozef en Geert Wilders als ezel. Fijne kerstavond Emmelinda.

  6. Helemaal gelijk hahhahhah.
    Off topic,Staat er al een gedeelte in of de hele zooi in de hoek gehooid onder het motto na de feestdagen gaan we verder hahahahah.
    Mocht het wel lukken dan hoor ik wel wat vopor wonder het is he hahahahaahha

  7. Emmelinda zegt:

    @FG; Ohhh is dat nou jammer. En zo dan? Al is dat van jou ook een goed idee ghehehe.

    Jij ook een hele fijne kerstavond!

    @Leidse Glibber; Grinnik ๐Ÿ˜€

    Whaahaa na de feestdagen van 2010 denk ik. Nee, even zonder gekheid. Het werkt nog echt ook. Het kost alleen ontieglijk veel tijd hahaha. Die moeten we morgen maar ergens kopen ๐Ÿ˜‰

  8. Natazz zegt:

    Woei dat is wel heel hip. ๐Ÿ˜‰

  9. Emmelinda zegt:

    Grinnik, werd wel een keer tijd na al die jaren he? ๐Ÿ˜‰

  10. rietepietz zegt:

    Wij???? Pampers???? Nee hoor ,( nog ) niet nodig ! het ander pakje herken ik niet echt dus ik weet niet of ik er iets aan heb .
    Nou heb ik ook niks met wierook en mirre maar goud…..nooit weg hoor !
    Laat dus maar bij het oude voor mij !
    lieve groetjes , Riet

  11. Emmelinda zegt:

    Hahaha, even goeie vrienden ;). Maar baby Jezus weet er misschien wel raad mee, ghehehe. Dat andere pakje is een happy meal. Maar goed, dat is wel koud tegen de tijd dat ie tandjes heeft ๐Ÿ˜›

    Dikke knuffff

  12. Remco zegt:

    volgens mij begon de verveling toe te slaan bij de 3e LP en heb je de boel maar in de hoek gegooit en ben je maar wat gaan plakken en frobelen om dit plaatje te laten ontstaan, want je kan de herders nooit zo gek hebben gekregen zelf met deze producten bij dat stomme kribbetje te poseren. ( er had op zn minst een auping bed met J.de B. ombouw voor de baby moeten staan)

  13. Emmelinda zegt:

    Grinnik, nee de herders waren niet bereid om met die drukte nog even naar mcDonalds, het Kruidvat en de Mediamarkt te gaan. Dus heb ik hen maar gematst (Nope, geen C1000, ghehehe). Nou staan ze alsnog voor Joker. Euh. Jezus ๐Ÿ˜‰

    Maar je hebt gelijk, ik heb het weer verkeerd aangepakt. Al was een Auping misschien te gevaarlijk wegens lanceermogelijkheid? ๐Ÿ˜‰

  14. J@n. zegt:

    Je houdt het wel simpel Emmelinda.

  15. Emmelinda zegt:

    Ja moest wel. Een Hummer past niet op het plaatje hahaha

  16. Belinda zegt:

    Doe mij dan toch maar de oude wijzen uit het oosten met hun geschenken! ๐Ÿ˜‰

  17. rietepietz zegt:

    Had ik toch de beste keus gemaakt met alles bij het oude willen laten , gedsie een happy meal!
    Ik blijf voor het goud gaan , wat nou hebberig …….
    knuff , Riet

  18. Bettina zegt:

    hihi wat sfeervol, maar eh ik had minstens zo’n onderleg geval verwacht, waar je het kindje JEZUS ook daadwerkelijk op kunt verschonen, of toch maar in het hooi haha, leuk joh! Fijne avond Emmetje en veel plezier morgen met je nieuwste speeltje (goh dat staat ineens raar *grinnik*) Knufff Bertussie

  19. Wanda zegt:

    Ik vind ‘m super!

    OT: veel succes nog met die platen en bandjes volgens mij moeten de kids de hele kerstvakantie gedropt/uit logeren gestuurd* worden wil het voor het nieuwe seizoen nog lukken.

    Knieknuxx, Wanda

  20. morris zegt:

    JAAAAAAAA een heel eigentijdse invulling van kerst……..LEUK hahahahahah
    je humor: daar zit t wel goed mee!

  21. Emmelinda zegt:

    @Belinda; grinnik, maar misschien heeft Jesus wel een enorme behoefte aan een WII? hahaha ;). Hij kan straks op de basisschool toch niet aankomen met mirre? ๐Ÿ˜‰

    @Rietepietz; Gelijk heb je, goud is nog om te smelten tot iets leuks. Een happy meal niet hihi.
    Dikke knufff

    @Bettina; Grinnik, dat kunnen ze vast bij elkaar sparen met de punten op het pak pampers hahaha.
    Whaahaa ja mensen die nu pas mijn log opkomen vragen zich vast af over welk speeltje het nu weer hebt. Eigen schuld natuurlijk. Belachelijk dat ze nu pas op mijn log komen ๐Ÿ˜› ghehehe.
    Dank je, ik moet nog vroeg mijn bed uit ook om er mee te kunnen spelen want smiddags ga ik met de meiden schaatsen. Kan ik nog net voor die tijd een paar plaatjes overnemen en zelf Tiรซsto spelen ๐Ÿ˜‰

    Dikke knuffff

    @Wanda; Grinnik, dank je wel ๐Ÿ˜€

    Kinderen? Welke kinderen? Ooooh shit, die ben ik vergeten op te halen hahaha. Geintjuhhh

    Knieknuxx

    @Morris; Hihi, he je Jozef nog niet gezien met z’n Hummer. Maar goed die kreeg ik niet meer op het plaatje ๐Ÿ˜‰

    Hahaha dank je ๐Ÿ˜€

  22. fijnegozer zegt:

    Ben ik nou zo’n digibeet?!? Tluktegtnie!!! Maar op de’en zo dan’manier gaat het prima. Leuk bedacht Emm. Jij bent echt van deze tijd he.

  23. Emmelinda zegt:

    Hihi ik geloof je wel. Misschien ziet je pc/laptop het nieuwe venster dat via deze log moet openen wel als een popup? Komt het niet door de firewall ofzo. Maar gelukkig heb je het via via toch kunnen zien :D.

    Grinnik..thanks, ik denk te weten wat kinderen leuk vinden. Wat hebben die nou aan mirre etc? hihi ๐Ÿ˜‰

  24. Nicky zegt:

    Leuk! Beetje jammer: toen ik kraamcadeautjes kreeg was de WII nog niet uitgevonden…
    (damned! Ik word oud!)
    Groetjes,
    Nicky

    PS: ik ben toch wel heeeeel blij dat je weer bent gaan loggen, hoor! ๐Ÿ™‚

  25. Leven zegt:

    Mรดgge Emmelinda!
    De nieuwe kleren zitten lekker en staan goed,toch goed gegokt.

  26. Youke zegt:

    Wat die Caspar of Balthazar in zijn hand heeft is wel erg grappig. En idd erg modern!

  27. Emmelinda zegt:

    @Nicky; Hahaha ergens is het maar goed dat de wii er toen nog nit was. Dan hadden we die baby’s zwaar verwaarloosd want ook al was het voor de baby, we moesten toch even uitproberen wat het voor een speelgoed was? Hihi

    Ohhhhh is dat even lief, dank je wel :D. Komt trouwens goed uit; ik ben ook zo blij hihi.

    @Leven; Goodmorning Leven,
    Jaaaaa de mijne ook! Ik ben er zo blij mee. Ik vond het echt supergezellig, wat is die middag omgevlogen hihi. Ik ben blij dat jouw aankopen ook goed gegokt zijn!

    @Youke; Oh help me eens, wie is wie? Of is het nou wii? hahaha ๐Ÿ˜‰

  28. J@n. zegt:

    Hoi Emmelinda, ook onderweg naar sylvester?

  29. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja natuurlijk…al is het voor die mooie bos bloemen ๐Ÿ˜‰

  30. * Garfjeuh * zegt:

    Haha grappig.
    Fijne dag meid.

  31. angel zegt:

    jeetje… ik kom nog uit de tijd van de katoenen luiers.. arghhhh ik word oud ๐Ÿ˜‰ ( dat hoop ik tenminste wel eigenlijk ๐Ÿ˜€ )

    knuffff

  32. nieta zegt:

    Ja..die WII is het helemaal,he, tegenwoordig!
    Liep laatst bij een vriendin voor het raam. Stond haar man als een idioot voor z’n tv te zwaaien en te slaan! Was aan het golfen!!

  33. Off topic, een griepje kan toch (te ) snel over zijn hahahahhahahahah

  34. Geertje zegt:

    Kostbare goederen hoor!
    Hahahhahaha!
    (Blij dat ik eruit ben ๐Ÿ˜‰
    Wens je een geweldoge dag morgen!
    Liefs en dikke knufffff!

  35. Marika zegt:

    Ben je weer fijn aan het knippen en plakken geweest? hihihi Ik denk dat ‘ie nog een beetje te jong is voor de Wii (die neem ik wel) maar met pampers is ‘ie vast blij mee. Er gaat niks boven een droge blije kindeke Jezus lol.

  36. ~Tina~ zegt:

    Dat zijn wel hele moderne kraamkadootjes he? Leuk dat je met je tijd meegaat!

    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling toe en heel graag weer tot logs in het nieuwe jaar.

    Groetjes en liefs van Tina

  37. Pasula zegt:

    Hahaha geweldig! Ik had van alles zitten bedenken, maar dit niet. Zelf heb ik ook nog een kerststalletje op mijn log staan, mijn interpretatie ervan, maar die gaat binnenkort eraf. Tijd voor verandering, ik wacht op 2008! ๐Ÿ˜€
    Fijne jaarwisseling gewenst Emmelinda en tot volgend jaar!

  38. rietepietz zegt:

    Nou….. een happy meal mag dan niet omgesmolten kunnen worden…. ook het H M wordt uiteindelijk weer tevoorschijn getoverd in een totรกรกl andere vorm !
    Whahahahaha, fijn weekend en liefs Riet

  39. Emmelinda zegt:

    @Garfjeuh; Hihi. Jij ook een hele fijne dag! Nou ja goed, die is bijna om. Doe dan maar een fijne avond ๐Ÿ˜‰

    @angel; grinnik, daar gaan we wel van uit natuurlijk ;). Die katoenen luiers moesten wij ook nog aanschaffen. Deden ze natuurlijk niks mee. Toch zijn ze versleten want die lange haren van de meiden zijn er zo droog mee ๐Ÿ˜€

    Knufff terug ๐Ÿ˜€

    @nieta;Hahaha het is geen gezicht he? Daarom gaan hier de lamellen dicht. Moet van de kids. Marc is trouwens reuzegevaarlijk. Met tennissen sloeg ie de lamp stuk ๐Ÿ˜› hahaha

    @Leidse Glibber; Ben je ziek dan? Hihi ikke niet hoor. De kids hebben vakantie en ik neem ze op sleeptouw. Ik ben na de vakantie echt aan vakantie toe op deze manier hoor hahaha.

    @Geertje; Hahaha ik hoef ook niet meer ๐Ÿ˜‰
    Dank je wel. Ik wens je een hele fijne avond en voor morgen een fijne dag!
    Liefs en een hele dikke knufff!

    @Marika; Ja grinnik, kwam eigenlijk door iets heel anders. Ik was het kerstverhaal aan het schrijven maar dan in een moderne vorm. Maar ineens kwam deze er tussendoor. Heb ik het verhaal maar weggegooid ๐Ÿ˜‰
    Giechel, nou inderdaad, er gaat niks boven een blij kinneke. Anders hoeven de herders de ster niet te volgen maar konden ze op de herrie af hahaha ๐Ÿ˜›

    @Tina; Ja grinnik, ik was toch wel uitgekeken op die oubollige kerststal hoor hahaha.

    Ik wens jou natuurlijk ook ’n hele fijne jaarswisseling. Tot in 2008!

    Liefs en groetjes!

    @Pasula; Dan hoop ik dat ik nog op tijd ben om jouw kerststalletje te zien, ben een paar daagjes offline geweest, ik kom zo effies neuzen ๐Ÿ˜€

    ik wens jou ook een hele fijne jaarwisseling Pasuulke. Heel graag tot volgend jaar!!

    @Rietepietz;Whaahaa, da’s waar. Komen die pampers toch nog goed van pas ๐Ÿ˜‰

    Oeps, weekend is bijna om. Dan wens ik je een hele fijne zondagavond. Dikke knuffff

  40. angel zegt:

    hey lieverd… ik kom je alvast een hele fijne en gezellige jaarwisseling wensen.. en hoop dat het een fantastisch 2008 gaat worden..

    we mailen volgend jaar gewoon verder ๐Ÿ˜‰

    knuxxxxx ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  41. Emmelinda zegt:

    Heeej scheet,

    Dank je wel, dat klinkt als een super2008! Ik wil niet achterblijven en je een geweldig, gezellig, gezond en humorrijk 2008 zal worden!

    Tรบรบrlijk. Is er nu even niet van gekomen maar dat ga ik zeker doen ๐Ÿ˜€

    KNUXXXXXXXXXXXXXXX

  42. Emmelinda zegt:

    *grinnikt* Thanks ๐Ÿ˜€

  43. Dinie zegt:

    Hahaha! Nu snap ik ook meteen waarom de Wii was uitverkocht……

  44. Emmelinda zegt:

    En dat terwijl mirre waarschijnlijk stukken goedkoper was geweest ๐Ÿ˜‰

  45. Dinie zegt:

    Ja maar daar kan je niet mee tennissen op de tv

  46. Emmelinda zegt:

    Hahaha maar je hebt er minder spierpijn van ghehehe

  47. yyxppthyue zegt:

    Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?

Maak van je hart geen moordkuil en reageer: