Droedels

Maak jij tijdens een telefoongesprek ook wel eens van die tekeningen op het formulier terwijl je in gedachten bent? Of tijdens een saaie vergadering tussen je aantekeningen? En daarna spijt hebben dat je zo hebt zitten kliederen in je spullen;)

Hier is een site waarop je kunt zien hoe actief de tekenaar deelneemt aan vergaderingen en telefoongesprekken.

Als je dit ziet kun je met een gerust hart weer verder gaan zitten tekenen hahaha…

Kijk maar eens

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

0 reacties op Droedels

  1. Peter zegt:

    Wauw jij bent creatiev zeg, ik kom vaak niet verder dan het inkleuren van de letters van de agenda tijdens een vergadering. 😉 😉

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi dat deed ik vroeger op school altijd met de letter “O”…en spijt dat ik er later van had hahaha;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer: