Tijdloos?!

tik tak, tik tak...

Het is een complot! *smoest* Kan haast niet anders. Ze staan iedere week strategisch opgesteld op de markt. Wanneer ik aankom kan ik er gewoon niet omheen. Niet dat ik dat wil, mijn voeten sturen me automatisch naar die plek. Sterker nog…anders vlieg ik wel als een ekster op al die glimmetjes af. Bij de kraam aangekomen stijgt m’n adrenalinegehalte tot gevaarlijke hoogte, stuiter ik tijdelijk blij heen en weer en deel gemene blikken uit* naar vrouwen die gevaarlijk dicht in de buurt komen -ksst!- om al die mooie uurwerkjes te kunnen bekijken.

Eigenlijk heb ik er meer dan genoeg. Mét blingbling of zonder in alle kleuren van de regenboog. Ja het is van de zotte, ik weet het. En tóch wil ik iedere keer een nieuwe. Maar dat is de schuld van het befaamde duo dat weer neergestreken is op mijn schouder om me te voorzien van raad:

Engeltje:”Nee, je hebt er genoeg. En genoeg is genoeg.

Duiveltje: “Ach wat, die ene past perfékt bij je spijkerbroek!”

(Ik ben dol op dat duiveltje met z’n goeie smaak! Alle vrouwen (én mannen) zouden zo’n exemplaar moeten hebben. Lenen?**)

Ach ja, het zijn klokjes van zo’n 7 euro per stuk. Dat kost het batterijtje al bijna (geweldige smoes, die blijf ik er in houden, ghehehe). Het nadeel van zo’n goedkoop juweeltje is natuurlijk wel dat de kwaliteit van het uurwerk stukken minder is. Voor je het weet is het bijgeleverde batterijtje al weer leeg. Opwinden zoals vroeger is er niet meer bij (behalve van woede) dus peuter ik het kastje open om het weer klaar voor gebruik te maken.

Ook al liggen er steeds weer nieuwe exemplaren bij die ik persé moet hebben, genoeg is genoeg. *peinst over wie dat eerder al eens genoemd heeft*. Het blijft moeilijk. Ik blijf nou eenmaal een weegschaal en tsja die kunnen moeilijk kiezen (ook al zo’n ijzersterke smoes!). Dus als ik naar de markt wil om fruit moet halen loop ik tijdig een klokje blokje om. Dat moet wel…

…anders weet ik wel weer hoe laat het is!

*Nee geen conservenblikken. Gewoon van die Dolle-dwaze-dagen-blikken. Valdood –blikken. Je ziet…tamelijk onschuldig *verstopt snel slagersmes achter rug *

**Wegens naderende kerst worden er geen engeltjes gemept. Ook niet geknepen. Na de kerst weer. Oke?

Noot van Emmelinda;

Het is misschien gewoon verstandiger om binnen te blijven. Zulke neigingen heb ik ook bij sierraden, schoenen en tassen. *sjugt*

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Tijdloos?!

  1. Bengeltjuh zegt:

    Haha het is toch koud buiten….brrrrr.

    hm ik heb toch behoorlijk met ..jawel…laarzen he…ik moet kijken….en vandaar dat ik meer dan 1 paar laarzen heb haha…..*Bedenkt zich dat ze nieuwe zwarte moet hebben*.

    Maar soms is genoeg echt genoeg *komt ook al jaren niet meer op markt en omstreken*….zou echt niet goed voor deze Bengel zijn 😉

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dat zou een goeie smoes zijn…maar ik krijg het er zo heet van als ik die dingen zie. Gelukkig hebben we nog fruit zat 😉

    O sjugt…ja laarzen! Daar struikel ik op zolder gewoon over. Daar kun je er nooit genoeg van hebben. Gelukkig…offe helaas zijn mijn voeten nogal groot dus ik kan niet altijd slagen. Daartegenover staat natuurlijk wél het excuus dat wanneer ik dan eindelijk een exemplaar vind ik die ook meteen moet meenemen naar huis 😛

  3. Pasula zegt:

    Ik heb precies dezelfde neigingen. Zou het webloggers-eigen zijn?? 😛

  4. Emmelinda zegt:

    Hahaha het zou me niks verbazen. Nog een geluk dat we het maar bij één weblog houden he? 😉 Ghehehe

  5. rietepietz zegt:

    nou bij één weblog houden ….. tellen “alter-ego’s” niet mee? Maar o.k. volgens mij kunnen we dus rustig stellen “Emmelinda is goed bij de tijd ” .
    “tijdige “lieve groetjes ( ik ben de 5 de vandaag , meestal hang ik ergens achteraan ) van Riet

  6. Tagrijn zegt:

    Gewoon doen! En als je er te veel krijgt kan ke altijd zelf weer met zo’n kraam de markt op. Tijd is tenslotte geld!

  7. Rianne zegt:

    Ik heb eigenlijk niks met horloges.
    Met laarzen, en geld uitgeven in het algemeen weer wel…;-)

  8. Belinda zegt:

    Ik heb die (horloge) tik dus niet, sterker nog: ik heb niet eens een horloge! 🙂 Ik kijk of thuis op de klok of als ik uithuizig ben op mijn mobiel.
    Maar die duiveltjes op mijn schouders die heb ik dan weer wel… en ik kan je zeggen: er zitten meer duiveltjes dan engeltjes! 😉

  9. remco zegt:

    met dit logje ben je wel weer erg bij de tijd 😉
    maar of dat nou een mooie tijdvulling is geweest…. dat vraag ik me af?
    overigens een markt afstruien kan een mooi tijdsbesteding zijn zeker als je nog zoiest als tijd kan kopen 😛

    genoeg is genoeg (enough is enough werd ooit gezongen door….. zoooo iedereen weer aan de google 😛 )
    maar vol is vol tenminste je la waarin al die tijdvullende zaken na verloop van tijd worden gedeponeerd.

    tjeee wat een tijdverslindende reactie weer weet je koop jij maar lekker veel van die klokjes zal Marc leuk vinden 😛

  10. Emmelinda zegt:

    @Rietepietz;Hahaha da’s waar. Ik haat te laat komen dus mocht het een keer voorkomen dan moet ik écht een goeie smoes verzinnen! 😉

    Grinnik…ja je bent er vroeg bij vandaag. Ook een horloge gekocht? Ghehehe 😉

    Fijne dag vandaag! Dikke knufff

    @Tagrijn;Briljant idee. Alleen lijkt het me een tijdrovende klus. Ik denk namelijk dat ik meer te doen heb bij de andere kraampjes (ervóór dus) dan bij de mijne 😉

    @Rianne;Zo is het. Ze hebben niet voor niets verzonnen dat geld moet rollen 😉

    @Belinda;Het gekke is dat ik thuis er ook nooit een om doe. Als ik snel de stad in moet om iets te halen of een boodschap bij een buurtsuper zoek ik altijd om me heen naar een klok. Of ik kijk op de kassabon. Erg toch he? 😉

    Hihi ja heerlijk die duiveltjes he? Al is mijn exemplaar wel eens een watje…dan geeft ie iets meer toe 😀

    @Remco;Hahaha petje af voor je vindingrijkheid! Je was zeker vroeg op? (Ook een horloge? ;))

    Maareh…mooi hoor…nou zit ik weer met dàt nummer in mijn hoofd. Ik weet -zonder te googlen- van wie het nummer is. Zal ik het nog niet verraden???

    Hahaha laatst kwam Marc zélf met een horloge aanzetten. En ik had er écht niet om zitten zeuren. *zweert*.

    Maareh…ik moet snel gaan. Steffie naar school brengen. Zou je toch bijna vergeten…gezelligheid kent geen tijd! Hahaha 😉

  11. Dog zegt:

    wat een vrolijke log…:-)

  12. Natas1970 zegt:

    Met horloges heb ik het zelf niet, ik houd het er gewoon bij eentje. Hoewel er natuurlijk heel veel mooie exemplaren zijn hoor!! Maar…..7 euro??? Gewoon doen!! Daar kan toch niemand bezwaar tegen hebben? 1 horloge in de week is nog altijd goedkoper dan 1 pakje sigaretten per dag hahahahaha. En die verslaving is nog eens ongezond ook! Dus hup….naar de markt. Weet je dat deze kleur horloge ook heel goed bij je fiets past???? 😉

  13. Emmelinda zegt:

    @Dog;Dank je wel 😀

    @Natas1970;Whaahaaa had je het ook gezien? Ik vond dat dus ook meteen!

    Ja klopt, het is eigenlijk gewoon te zonde om niet te kopen. Die mensen staan daar ook maar in de kou te hopen dat ze wat van hun voorraad kwijtraken. Die kan ik toch niet teleurstellen? Ghehehe. Ik moest alleen al die horloges verkleinen. Gaatjes in het bandje bijmaken of schakels afhalen omdat ik een paar kilo kwijt ben. Of ik koop meteen maar nieuwe???? 😉

  14. Dog zegt:

    en hoe laat is het….het tijd verschilt namelijk elke seconde 🙂

  15. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat is vaak het vervelende ja. En vooral die goedkope dingen zijn niet altijd even betrouwbaar 😉

  16. Natazz zegt:

    Ach zolang je echtgenoot nog geen commentaar geeft lekker ervan genieten. hahaha.

  17. Emmelinda zegt:

    Ja psies. Zo lang het niet omslaat in een verzameling Rolex zal het wel meevallen. Toch? 😉

  18. alinda zegt:

    ik word altijd helemaal kribbel als ik een uur werkje om heb
    nee geef mij maar bling bling uurwerk aan me mobiel want ik wil natuurlijk wel bij de tijd zijn.
    maar ik moet zeggen als ik een kraampie zie moet ik altijd ff neuzen hoor je weet toch maar nooit.

  19. Emmelinda zegt:

    Ik heb dat wel heel lang gehad, dat ik er niet tegen kon. Dat kwam omdat ik bij een accountantskantoor gewerkt heb en daar moest ik iedere minuut verantwoorden die ik voor een klant nodig gehad had. Een horloge was echt onmisbaar. Als ik thuiskwam smeet ik die dus meteen af. Pas sinds een jaar of twee (en daar ben ik dus al 15 jaar weg hahaha) draag ik weer horloges. Net alsof ik tijd in moet halen 😉

  20. Jaap zegt:

    Ik heb die neiging niet (en tóch log ik…) en ik heb een ijzersterk advies: koop in 1 keer een heeeele mooie maar vooral heeele dure! (zo eentje waar je een extra hypotheek voor moet afsluiten) Dan kan je weer veilig over straat. (hoewel je t klokje beter thuis kan laten dan..)

  21. Emmelinda zegt:

    Óf ik koop dat klokje en blijf gewoon thuis. Maar ja…wat als dat klokje niet bij mijn nieuwe rokje past? Crisis! 😉

  22. remco zegt:

    @Emmelinda THX 😀

    ja maar t was een erg groot horloge te groot voor om de pols 😉
    ik ben zo blij dat ik jouw tijd heb kunnen vullen met zo’n tijdloos nummer 😉 want de tidj si gevlogen als je bedenkt dat dat nummer toch al weer een tijdje geleden is gemaakt 😉

    is die zweer al geheeld door de tijd.
    maar dat Marc naar de markt is geweest om de tijd voor jou te halen das wel erg lief van hem of moest hij de tijd vullen 😛

    ik hoop dat Stef op tijd op school was.

    ps.

    jij loopt dan met dat tijdloze liedje in je koppetje rond ik kan t woord tijd niet meer zien of horen 😛

  23. Ans zegt:

    Haha, wat herkenbaar. Ik heb dat ook en dan vooral met oorbellen en tassen, maar schoenen, horloges en andere sieraden moet ik ook allemaal bekijken, want misschien zit het perfecte exemplaar er wel tussen!!!! En natuurlijk mag het niet duur zijn! Ik zeg ook altijd dat nieuwe batterijen net zo duur zijn, hahaha, dat is toch ook zo? En ach, ik ben ook weegschaal, ik moet er dus eigenlijk altijd 2 kopen om in evenwicht te blijven.

  24. Youke zegt:

    Nee, met klokjes heb ik weinig. Spijkerbroeken daarentegen…

  25. Emmelinda zegt:

    @Remco;Zo eentje met ingebouwde radiofunctie zeker? Hihi Tsja gelijk heb je, waar laat je dat snoer he? 😉

    Hahaha ja dat nummer is inderdaad al een hele tijd geleden gemaakt. Maar het klinkt nog steeds als een klok 😉

    Grinnik…ja wie weet deed ie dat wel om de tijd inderdaad te doden. Maar goed, hij weet ook; Zoals het klokje thuis tikt…. 😛

    Túúrlijk was Stef op tijd. Leontien van Moorsel kan nog wat van mij leren (klokkijken bijvoorbeeld ghehehe) met die fiets 😉 Ik heb de schuifdeur van het reisbureau maar met rust gelaten vandaag. Dat werd ook wel eens tijd nietwaar? Ghehehe.

    Daar heb ik iets op gevonden. Ik ben overgegegaan op klok hahaha. Want zoals je weet; met de klok in de hand…komt men door het ganse land hahaha 😉

    @Ans;Whaahaa dus je herkent dat weegschaalsmoesje maar al te goed? Wikken en wegen he? Ghehehe Ik heb dat vaak hoor. Ik kan écht niet kiezen en als het niet duur is koop ik het allebei. Zou dat toch echt iets met het sterrenbeeld te maken hebben?

    @Youke;Daar moet ik me ook nog eens op storten. Die ik nu nog heb zijn véél te ruim. Zonder riem loop ik zo met de broek op mijn enkels hahaha 😉 Dan vraag ik jou wel om info 😉

  26. Morrison zegt:

    ik ben vooral dol op zilveren dingetjes en zwart of zo 😛 net een kraai of zo 😛

  27. Emmelinda zegt:

    Jaaa zwart en zilver passen overal bij (oeps, niet te hard zeggen natuurlijk…dat was nou net mijn excuus om méér dingen aan te schaffen ghehehe). Die heb ik ook wel het meest (in oorbellen vooral..)

  28. geertje zegt:

    Glitteren ze zo mooi Emmelinda? 😛

    Ik ken ze ja; hier op de markt staan ze gelukkig tegenover de kledingwinkel; die ga ik dan in (ehm…. kost hetzelfde *bloost*)

    Fijne avond nog!
    Liefs en dikke knufffff!!!

  29. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja geweldig en nog zonder af te geven ook 😉

    Grinnik…dus ook bij jullie zo’n complot? 😉

    Dank je wel, jij ook een hele fijne avond! Dikke knufff en veel liefs!

  30. Sally zegt:

    O zo herkenbaar (zucht) Vooral met schoenen.
    nog geeneens hele dure, maar gewoon voor erbij. Gevolg dat ik veel schoenen heb die dan toch net niet de juiste kleur zijn, helemaal niet lekker zitten, blaren opleveren of gewoon alleen maar mooi zijn om naar te kijken maar absoluut een ramp om op te lopen.

  31. Annemarie zegt:

    Tsja, de markt… Hihi 🙂
    Gewoon niet kopen, whaha!

  32. Emmelinda zegt:

    @Sally;Ja grinnik…en dan héb je de juiste kleur gevonden voor onder die ene rok of broek en dan is die rok helemaal uit de mode ghehehe. Kun je weer opnieuw beginnen 😉

    @Annemarie;Mooi wel ghehehe 😉

  33. remco zegt:

    jahoor t klinkt weer als een klok maarja je zal maar van koekkoeksklokken houden dan wordt je toch aardig getikt van ieder uur dat gekoekkoek, maar ja de Big Ben is ook niet zo’n lekkere klokklank dan heb je last van slapeloze nachten dan hoor ik nog liever t getik van mn digitale horloge 😉

  34. Emmelinda zegt:

    Dat scheelt…ik bén al getikt. Dan hoef ik niet te luisteren naar koekkoeksklokken of Big Bennen. Oei, zei ik dat van dat getikt zijn? Tjemig…heb ik het nou nóg aan de grote klok gehangen??? 😉

  35. remco zegt:

    whahahahahahahaha en zie t nu maar eens van die klok af te krijgen 😛

  36. Emmelinda zegt:

    *belt met de klokkenluider van de Notre Dame*

  37. remco zegt:

    oooo weet je dat nog niet dan??? die is zn liefje achterna en daar achter loopt een hele meute die de juiste tijd en plaats willen weten 😉

  38. Emmelinda zegt:

    Oeps…zeker ook die tuttebel, hoe heet ze ook weer, die met dat konijn en dat klokje…oh ja…Alice in Wonderland!. O jeetje…dat klokje heb ik ook nog niet! Morgen toch maar effies naar de markt om te spieken.

  39. Lianne zegt:

    Kijk, ik heb daar nooit geen last van..Kijkt met een strakgetrokken gezicht…..Ik koop altijd braaf wat op mijn boodschappen lijstje staat, kan ik daar dan wat aan doen dat er dan van allerlei leuke dingen opstaan?! hahahahaha

  40. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik heb ook zo’n excuus. Ik maak altijd braaf een boodschappenlijstje en leg het bij de deur zodat ik het niet kan vergeten. 9 van de 10 keer stap ik er gewoon overheen en loop zonder de deur uit. Tsja en als ik dan eenmaal aan de vrijheid geroken heb…. 😉

  41. Lianne zegt:

    Ja dan is er niks meer tegen te doen he?! 😀

  42. Emmelinda zegt:

    Neuh..en dat houden we dan graag zo ghehehe 😉 Tenminste…ikke 😉

  43. Abby zegt:

    En dat heb ik dus nu met kerstspulletjes … mijn ogen glinsteren net zo als die slingers in het tuincentrum hahahaha

  44. Ze zeggen altijd “zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens”.
    Logisch dus dat jij ze allemaal mee naar huis wilt nemen, dat kan geen mens of engeltje je kwalijk nemen.

    (de vergoeding voor deze smoes kan je gewoon storten op de rekening onder vermelding van smoezen 2006)
    Niet verwarren natuurlijk met de rekening smoezen voor handtasjes waar ik je aanraadde dat ze altijd allemaal aan je hand moesten hangen etc etc etc.

  45. Emmelinda zegt:

    @AbbyOh jaaa hebbuh hebbuh hebbuh. Ik zag zoveel mooie spulletjes die prachtig bij mijn log passen hahaha. Lekker fel. Maar goed…kweetniet of Marc dat ook zo ziet 😉

  46. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;Whaaaa kijk…daar ben ik het dus helemaal mee eens!

    Heb je wel alvast een nieuwe rubriek aan gemaakt? Wie weet wat er nog te smoezen valt in 2007??? 😉

  47. dinie zegt:

    Jij moet nodig naar de Oosterse Markt in Beverwijk. Daar kocht ik ook elke keer een nieuw horloge. Maar ik geloof dat ik niet zo koopziek ben als jij. Ik heb (gelukkig) een hekel aan (te lang en te druk en te veel)winkelen. (Dingen kopen vind ik wel leuk. ;))

  48. Emmelinda zegt:

    Hihi gelukkig woon ik zowat in het centrum dus lang winkelen hoef ik niet. Hup snel even de stad in en voordat iedereen wakker is weer snel naar huis. Heerlijk!

    Maar naar Beverwijk wil ik wel *schrijft het bovenaan verlanglijstje*. Eens kijken of ik Marc zo gek krijg *regelt alvast aanhangwagentje*

  49. remco zegt:

    veel succes op de markt met het zoeken naar die klokkeluider of was t nu assepoetser???? onee alice in de klokkenwinkel 😉

  50. Emmelinda zegt:

    Dank je wel; dat klinkt als een klok! Maar ik denk eerder dat het doornroosje was..Zzzzzzzzz 😉

  51. Gonny zegt:

    Ja ik vind dat ook zo leuk….en eerst paste die horloge me meestal niet maar nu wel…en dan moet ik er eentje hebben hahaha…en in Beverwijk ja daar hebben ze allemaal van die dingetjes die je moet hebben….offe in Amsterdam op de Albert Cuyp markt daar wil ik iedere week wel naartoe…maar goed dat ik daar niet woon…

  52. Emmelinda zegt:

    Hihi op de Albert Cuyp ben ik eens geweest op een hele hete dag en het stonk daar zo ongelooflijk naar vis. Ik ging er van over mijn nek. Sindsdien hoef ik niet meer daar naartoe (terwijl ik goed weet dat het er nu vast minder stinkt, hahaha). Zou hier een oplossing zijn voor mij, ghehehe.

    Ja wat dat betreft gaat er een wereld voor je open he; met dingen die je eerst nooit dragen kon! Nu blijkt helemaal dat lijnen duur is he? 😉

  53. geertje zegt:

    De Zwarte Madonna is inderdaad helemaal niet oud; uit 1985.
    Jammer hoor! Maar de gemeente bouwt graag prestigeobjecten 😉
    Fijne avond nog!
    Liefs en dikke knufffff!!!

  54. Emmelinda zegt:

    Nou inderdaad dan is dat verschrikkelijk! Maar aan het nieuwe zal ook wel meer te verdienen zijn? Zonde!

    Jij ook een hele fijne avond! Dikke knufff en veel liefs!

  55. Emmelinda zegt:

    Nou inderdaad dan is dat verschrikkelijk! Maar aan het nieuwe zal ook wel meer te verdienen zijn? Zonde!

    Jij ook een hele fijne avond! Dikke knufff en veel liefs!

  56. Nicky zegt:

    Dat heb ik dus helemaaaal niet. Ik gebruik mijn mobiel als klok. Ik ben ‘m alleen altijd kwijt. Dan zit-ie in een van mijn dertig handtassen!
    Hé! Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking, toch?

  57. epie zegt:

    ha die emmelinda , die horloge tik heb je
    echt overerft
    je moeder deed het ook altijd rennen naar de
    horlogeboer op de markt en had ze niet vaak
    sierlijke exemplaren ?

  58. Lette zegt:

    Inmiddels al zo’n 20 jaar geleden kocht ik mijn huidige klokje.
    Ik was er voor gevallen toen en sindsdien ook niets meer gezien wat m kan evenaren.
    Een weekje geleden sprak ik er nog lovend over tegen een collega, want ik ben er zelf wel ’s mee het zwembad in gegaan (is ie echt niet geschikt voor) en na een paar uurtjes uitdampen deed ie het dan weer braaf. En ja hoor, 2 dagen later … radiostilte alias klokstilte. Wat was ik blij dat met alleen een nieuw batterijtje het euvel al weer opgelost was, want ik zou echt niet weten wat ik dan moest nemen als deze ‘overleden’ zou zijn.

  59. Emmelinda zegt:

    @Nicky;Hahaha zeker weten. Er gaat nu zo’n stokje rond op web-log over afwijkingen. Interesse? Ghehehe. 😉

    @epie;Zeker weten! Het hoeft niet altijd duur te zijn. TOch? Zo ben ik nou bezig met een verzameling lippenstiftjes van ‘m euro per stuk. Omgerekend komt dat toch wel bekend voor he? 😉

    @Lette;Dat zijn nog eens kwaliteitshorloges he? Dat is dus het verschil met die klokjes op de markt. Lijkt me zelfs dat je er marktplaats voor zou afspeuren wanneer er iets mee zou gebeuren voor eenzelfde exemplaar. Maar goed *klopt snel af*…laten we hopen dat het de eerste 50 jaar niet nodig is 😉

  60. epie zegt:

    tja ik koop dus ook geen
    nieuwe auto , ben dus ook
    zunig
    en eigenlijk zijn ze veeeel
    mooier

  61. Emmelinda zegt:

    Whaahaa dát is een perfekte smoes natuurlijk! Ze zijn zeer zeker mooier! Ik zag hier gisteren een plymouth (of hoe schrijf je dat) rijden…da’s ook geinig!

  62. epie zegt:

    valt net rekening binnen over de service
    aan mijn nieuw speeltje
    eigenlijk best leuk als ie eerstdaags komt

    ik heb er wel geen onderdak voor
    pat ie in je huiskamer ?

  63. Emmelinda zegt:

    Dat niet maar we kunnen wel een salontafel in je speeltje zetten? Ghehehe

    Weet je al een datum?

  64. epie zegt:

    nee alleen de datum van de eerste rekeking

    volgt er nog een , denk dat een paard goedkoper is

  65. Emmelinda zegt:

    Grinnik…als Mies dat zou lezen zou ze meteen knikken 😉 Ook al was het helemaal niet waar ghehehe.

  66. epie zegt:

    ja raggen op zo n beest he
    heeft een eigen paard voordelen ?
    buiten edele delen

  67. Emmelinda zegt:

    Jazeker…je hebt paardenbiefstuk genoeg voor drie diepvrieskisten! Ghehehe.

    Het heeft zeker voordelen. Zeker nu Marc er ook aan verslingerd geraakt is ;). Maar ja, het paard kopen is het probleem nog niet…de stalling dát is het probleem 😉

  68. Emmelinda zegt:

    Niet qua huisversting maar qua geldboom hahaha 😉

  69. epie zegt:

    je ken dr toch mettertijd fricandellen van draaien

  70. Emmelinda zegt:

    Dat is waar. Maar daar rij je zo moeilijk op, ghehehe 😛

  71. epie zegt:

    tja weet je nog die oubollige van nmoeder overste

  72. Emmelinda zegt:

    Euh??? Eigenlijk niet?

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

